מותר למחות. אל תבלבלו את המוח שאתם ממשיכי דרכו בעוד אתם ״שלום עכשיו״ שפכתם את דמו. אילו ממשלות אירופיות מממנות אותכם? אתם בעד שקיפות לא? תגלו, אל תקללו אותי בתור תגובה זה רק מחזק את החשד
-
-
-
ילד, אם מדברים על שפיכת דמים, על אמיל גרינצוויג שמעת?
-
על אלטלנה שמעת?
-
-
יצחק שמם
-
חדשות סרוגים? יש לכם משהו יותר ניוטראלי?
Конец переписки
Новая переписка -
-
-
אכזבתם. הכלל הוא פשוט: עניתם לו? כבר הפסדתם.
-
אפילו יותר פשוט: קראתם אותו? כבר הפסדתם.
-
זה נכון, אבל הם גם צייצו צילומסך כדי שכולנו נפסיד! שנאמר, הפוסד במומו פוסד
Конец переписки
Новая переписка -
-
-
הרצח הפוליטי שקשור במלחמת לבנון והמחאה עליה היה של פעיל שלום עכשיו, אמיל גרינצווייג ז"ל
-
אבל
#ילד_קקה, נכדו של ההיסטוריון, בטח שכח
Конец переписки
Новая переписка -
-
-
הוא גם מומחה ברפואה ויודע שאחד הגורמים לסרטן הוא צער....
-
לתשומת לבכם: חסר ישע מוגדר בחוק כאדם שעקב גילו, מחלתו או מוגבלות פיזית או נפשית, אינו יכול לדאוג לצרכיו, לבריאותו ולשלומו. פגיעה בחסר ישע היא עבירה פלילית ויש לגביה חובת דיווח לפקיד סעד או למשטרה. חובת הדיווח מוטלת על כלל הציבור ובעיקר על אנשי המקצוע.
#טיפול
Конец переписки
Новая переписка -
-
-
Don't feed the troll
Спасибо. Твиттер использует эту информацию, чтобы сделать вашу ленту лучше. ОтменитьОтменить
-
-
-
לקה בדכאון כבד, מי שיצפה בסדרה על בגין יתוודע למחלתו ולתפקודו. איש מקסים!
Спасибо. Твиттер использует эту информацию, чтобы сделать вашу ленту лучше. ОтменитьОтменить
-
-
-
בתור מומחים בהסתה ושקרים כדאי שתכירו את המשפט "ברומא התנהג כרומאי".
Спасибо. Твиттер использует эту информацию, чтобы сделать вашу ленту лучше. ОтменитьОтменить
-
-
-
מה שיאיר נתניהו כתב...מדוייק . מה אתם מתחסדים?
Спасибо. Твиттер использует эту информацию, чтобы сделать вашу ленту лучше. ОтменитьОтменить
-
-
-
לא מרוב צער, מרוב הצער.
Спасибо. Твиттер использует эту информацию, чтобы сделать вашу ленту лучше. ОтменитьОтменить
-
-
-
למה הוא צריך לנהל דיון ? הוא עיתונאי חוקר עצמאי וצריך להגיע עם סיפור עובדתי שאינו תלוי במצב רוחו בשעת הכתיבה.....
Спасибо. Твиттер использует эту информацию, чтобы сделать вашу ленту лучше. ОтменитьОтменить
-
-
-
מדוע אתם טוריים להגיב על דברי פישר קטן, שאיננו ניבחר ציבור. מי שלא עבד עבודה אמיתית יום אחד בחייו הדלים, כמעט בן 30 שעדיין חי אצל ההורים...
Спасибо. Твиттер использует эту информацию, чтобы сделать вашу ленту лучше. ОтменитьОтменить
-
Загрузка может занять некоторое время.
Вероятно, серверы Твиттера перегружены или в их работе произошел кратковременный сбой. Повторите попытку или посетите страницу Статус Твиттера, чтобы узнать более подробную информацию.