איילת.אם יש לך אומץ רוצי ב@meretzparty.צבי
-
-
-
אומץ?! ביחס לדעותיה של שקד, מרצ בצד הנגדי של הספקטרום ובכלל, בשביל להצתרף למרצ דרוש טריפ רציני, לא אומץ!
-
אודי.זה נקרא לחשוב מחוץ לקופסא.צבי
-
כן, אם ב״קופסא״ אתה מתכוון לראש

-
מעולה.שבת שלום.צבי
-
שבת שלום!
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
יש שם ערביה. מציאות מדומה
-
אם תשתפר ממש, אפשר יהיה לקרוא לך עיתונאי אפס! בינתיים עדיין לא הגעת לרמה הזאת. שקד קידמה את המגזר הנשי הערבי יותר מכל שר בעשור האחרון. ממינוי נשים במערכת ועד מינוי אישה לקאדי, לראשונה בעולם. עלק עיתונאי...
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
שיט... פתאום שאת כאן אני קולטת כמה לא התגעגעתי אלייך... כמה נחמד היה כשלא צצת לי בפיד...
אולי בכל זאת תשקלי קריירה אזרחית? -
בדיוק ההפך, התגעגענו מאד לבנט ושקד. נקווה ששניהם ימשיכו להוביל את המדינה.
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
הכי חשוב כרגע - שתחזרי. שבת שלום!
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
לדעתי טעות קדנציה בחוץ מעמדה של כח ואז להכנס עם שיריון גבוהה כמו כחלון עכשיו. היא צריכה להוביל את הימין החדש בנט שני ולרוץ עם פייגלין. אבל אתה יכול להיות רגוע, היא תלך על המובן מאליו וזה שריון בליכוד. היא ליכודניקית.
-
ಈ ಟ್ವೀಟ್ ಲಭ್ಯವಿಲ್ಲ
-
מה שהיא לא תעשה היא תצליח. אנשים כמוה גם החלטות פחות טובות הופכות לטובות.
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
איילת,רק אל תלכי לליכוד.
-
רק ליכוד
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.
Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.