גם הנאצים לא התביישו בחוקי הגזע שלהם.
-
-
-
יעל נבון ברוח וגם תפדי את פלסטין רצית לשאול באיזה דם?
-
מחר תשמעי קופים ערבים עם עניבות שיסבירו לך שזה לא התכוונו וזה היה בעצם כוונה לשלום
-
בבחירות נענה להם מה אנחנו מתכוונים באמת
-
הפכו את כיכר מלכי ישראל לכיכר תחריר לכמה שעות
-
הסתכלתי באתר של חמאס הם כבר מתכננים לחזור ליפו הכלה של פלסטין הם קוראים לה
-
אם זה תלוי בשמאלנים אפשר כבר הערב. רק אל תגעי להם בקפוצינו בשנקין
- نهاية المحادثة
محادثة جديدة -
-
-
My Love
@netanyahu
I always support you... Zionism is the best thing. Israel is a justice, holy and peace state.. Am Israel Chai..
https://twitter.com/rosennisrah/status/952992930033266688?s=20 …
I always support you...
-
עם ישראל חי
- 1 من الردود الإضافية
محادثة جديدة -
-
-
כן, גם לי בא להקיא על ברושי מבינה אותך, מפלגה בושה
-
גבאי הדיח אותו. אשל, צלם התחתונים והסטוקר הנודע עדיין בן בית ונער שליחויות של ביבי ושרה.
-
גבאי לא יכול להדיח אותו והוא לא מתכוון להתפטר. חלאס לשקר. אשל פוטר מלשכת ראש הממשלה. 2 שקרים בציוץ אחד, את טובה!
-
פוטר?? וואו... בואי ניזכר רגע: 1. מתוך הודעה לעיתונות שהוציאה הלשכה אחרי שאולצו לפטרו על ידי הנציבות: " "נתניהו מבקש להודות לאשל על עבודתו המסורה והטובה במשך שנים בתפקיד ראש לשכת ראש הממשלה, ולשבח את תרומתו החשובה לעבודה המוצלחת של ממשלת ישראל". אה, ויש גם את זה:pic.twitter.com/jRev5reO2b
-
מה זה משנה. הוא פוטר וברושי לא רואה את גבאי ממטר נקודה.
- 14 من الردود الإضافية
محادثة جديدة -
-
כל מה שאני קורא פה זה "חקירות, חקירות, הצילו אני בחקירות"
-
אני שומע רק "ספין, ספין, ספין-ספין ספין ספין זפין, ספין ספין ספין-ספין ספין" (לחן: גורג' אב דג'אנגל)
نهاية المحادثة
محادثة جديدة -
يبدو أن التحميل يستغرق بعض الوقت.
ربّما يعاني تويتر من الحمل الزائد أو يواجه عطلًا مؤقّتًا. حاول مجدّدًا أو تفقّد حالة تويتر لمزيد من المعلومات.