לכל דבר יש לפוסטמה הסבר אךךךך הכסא הכסא
-
-
-
ראיתי וריחמתי
-
גם אני. אבל יש פה ענין גדול מרחמים. סיכם את זה גבאי אצל רינה מצליח היום: שאינו מבין מזרחיים (כמוהו, כלשונו) שמצביעים למשפחת נתניהו.
-
תקשיב, יש פצע יש שסע ויש מי שמנצל אותו.
End of conversation
New conversation -
-
- End of conversation
New conversation -
-
עושה לי נעים בכל הגוף לראות אותה מתכווצת מרוב דיסוננס קוגנטיבי



- End of conversation
New conversation -
-
-
רגע רגע רגע רגע רגע
-
כן אסתי....
End of conversation
New conversation -
-
-
כשאין דף מסרים, אז מגמגמים
- End of conversation
New conversation -
-
-
באיזה שבט מדובר? מה עובר לה בראש?
-
לא יודע איזה אלכוהול היא שותה
End of conversation
New conversation -
-
-
עם הגיף הזה אני יכול להזדהות
-
לשם הבהרה המחזיק במקל זה רה"מ, תחשבו מי זאת השרה
End of conversation
New conversation -
-
מדהים שהיא אשכרה חשפה במפורש "ראש הממשלה הסביר לי שהם עשו סקרים ודפוס ההצבעה הוא לגברים אשכנזיים, השבט הלבן, ולכן נבחרה קבוצת האנשים הזו לצילום ואני לא"... והדבר הזה לא מקבל שום התייחסות במהדורות הגדולות ובכותרות הראשיות. במיוחד אחרי הטענות של רוני מאנה אתמול על תפיסות גזעניות.
-
אם גרבוז היה אומר את זה , היית שומע כל מצורע וזב חוטם מהימין יורה לכל עבר בכל מדיה כולל אצבעוני
End of conversation
New conversation -
-
-
וואלה איזו פסיכית
- End of conversation
New conversation -
Loading seems to be taking a while.
Twitter may be over capacity or experiencing a momentary hiccup. Try again or visit Twitter Status for more information.