ובל נזכיר את לפיד שלדעתי (האישית, הלא מבוססת סקרים) ככל שיקדים לחתוך הפסדים ולסגור עם גנץ על ריץ׳ רץ׳ נדיב ברשימה כן ייטב. הנאום הערב, ועוד יותר מכך החיבור עם יעלון/האוזר/הנדל, צובע את חוסן לישראל כמרכז ימין מובהק. לא בטוח כמה מרווח נשימה אלקטורלי נשאר ליש עתיד
-
-
이 스레드 보기감사합니다. 보내주신 피드백은 타임라인을 개선하는 데 사용됩니다. 취소취소
-
-
-
감사합니다. 보내주신 피드백은 타임라인을 개선하는 데 사용됩니다. 취소취소
-
-
-
מושחתים נמאסתם היה ב-1990 נגד התרגיל המסריח של פרס והפוליטיקה של כולם בנפול ממשלת האחדות. שמיר נפל על חוסר ביטחון אישי (סכינאות ברחובות) וכמובן כמו שכתבת מועמד כמו רבין
-
עוזי זה היה גם דוח מבקרת המדינה מרים בן פורת שנעץ את מסמר השחיתות, בצדק או שלא, בארונה של ממשלת שמיר
대화 종료
새로운 대화 -
-
-
קדימה 2006, לא גנרל ולא קשור למיאוס. מצד שני הילתו של הגנרל שרון הקרינה על קדימה
-
בהחלט רק לא במשוואה. דיברתי על פעמים בהם הליכוד הפסיד השלטון, ב-2006 הם פשוט לא הצליחו לזכות בבחירות מול קדימה שירשה את עצמה
대화 종료
새로운 대화 -
-
-
אין קשר כי לא היה לימין מנהיג בסדר גודל כזה אף פעם, חוץ מבגין אולי. אחרי הנאום הערב אני משוכנע שביבי לוקח בהליכה...
감사합니다. 보내주신 피드백은 타임라인을 개선하는 데 사용됩니다. 취소취소
-
-
-
חיתוך הדיבור של גנץ בנאום הזכיר את רבין. לך תדע אם לא עשו על זה חזרות.
새로운 대화 -
-
-
וואו זה הניתוח הפוליטי הכי חד והכי מדויק מאז שאחיינית שלי שאלה מה זה ראש הממשלה. היא בת 4.
감사합니다. 보내주신 피드백은 타임라인을 개선하는 데 사용됩니다. 취소취소
-
-
-
יש רק בעיה אחת הציבור התפכח מאז רבין וברק הכשלונות שלהם מהדהדים עד היום ולכן העם הריבון לא יבחר שוב בשמאל
-
אני לא בטוח שגנץ עונה על ההגדרה של שמאל
-
כן לא נעים לפני בחירות אבל האמת תתגלה אחרי
대화 종료
새로운 대화 -
-
-
לפיד הולך לאבד מהמנדטים שלו
감사합니다. 보내주신 피드백은 타임라인을 개선하는 데 사용됩니다. 취소취소
-
-
-
מציע לך לראות את ההופעות האחרונות של רה״מ בגוש עציון בפני מדרשת מגדל עוז. נינוח מאד, קשוב, פי מאה מעניין מגנץ, לא לחוץ למרות כל עיסוקיו. אחרי 10 שנים ו-3 מערכות בחירות עדיין לא ירדת לעומק המותגים נתניהו והליכוד. יש בייס של כ- 30 מנדטים שלא זז לשום מקום.
- 답글 1개 더 보기
새로운 대화 -
-
-
אני בטוח שכתבת את זה עוד לפני הנאום אוביקטיבי אלק
감사합니다. 보내주신 피드백은 타임라인을 개선하는 데 사용됩니다. 취소취소
-
-
-
היום נולד מנהיג שיחליף את ביבי....פתאום ביבי "שאין לו תחליף" נראה דהוי עלוב משומש ומשעמם!
-
ימנים לעולם לא יבחרו בגנץ לגבאי ולפיד יש מה לדאוג
-
ברור שימנים לא יבחרו בו....הוא טוב מדי בשבילם....תראי את הליכוד איזה אוסף...אבל יהיו מספיק מהמרכז ומתלבטים וגם מצביעי ליכוד מפעם שהליכוד היה עדיין מפלגה למען העם ולא למען ביבי....יהיה טוב...נולד היום מנהיג שיחליף את ביבי !
대화 종료
새로운 대화 -
로딩하는데 시간이 지연되고 있습니다.
트위터의 트래픽이 폭주했거나 일시적인 문제가 발생했을 수 있습니다. 다시 시도하거나 트위터 상태 페이지를 방문하여 자세한 내용을 확인해 보세요.