"ReStart" constitution is already written by
"#Seyed_Mohammad_Hosseini" who will bring Peace and tranquil and certainty to middle east and whole world. He is pro American and pro Israelis.
#Restart
#Restart_opposition
#RestartMIGA
@RestartLeaderpic.twitter.com/bHXauTbyVQ
-
-
Gracias. Twitter usará esto para mejorar tu cronología. DeshacerDeshacer
-
-
-
הסוד האמיתי הוא שאיראן תפתח או תשהה את תוכנית הגרעין איתך בשלטון ובלעדיך. אם אנחנו נדרשים לסוגיה הזאת, 10 שנים המצב רק החמיר, מהשהייה מוחלטת של תוכנית הגרעין עפ"י ההסכם להאצת ההעשרה כיום. כל זה במשמרת שלך. אז מי אשם? ידוע שמה שלא עשית במשך 10 שנים, לא תעשה גם בעוד 4 שנים. התפטר!
-
נזכיר גם שחמאס וג'יהאד השלימו את כל מלאי הטילים שלהם לכמות המקורית, 10,000 טילים. גם זה תחת עיניך הפקוחות ותוך תשלום מיליוני דולארים מדי חודש ל"פקידי" חמאס (להלן: טרוריסטים בפועל). וגם חזבאללה חוגג, האיראנים בסוריה. כאמור, התפטר!
Final de la conversación
Conversación nueva -
-
-
אולי נתחיל קודם בלמנוע מחמאס לשרוף את שדות הדרום. תודה מראש אזרח ימני
-
חחחחחח אזרח ימני, הצחקת. לאזרח ימני אין ביקורת על ראש ממשלתנו. הבעת ביקורת? הופ, הפכת לשמאלני.
-
ככל שרונית מרגישה את החבל מתהדק סביב צווארו (צווארה) ככה היא נהיית צינית ודוחה. סה״כ התנהגות לגיטימית
-
-
אז בתור תושב העוטף וחקלאי אני אומר לך; סיוט לחיות ככה! מתסכל עד דמעות לדעת שמציאות כזו לא הייתה יכולה להתכן איפה שאת גרה… אבל אצלנו 18 שנה. אממה, מה לעשות ש18 שנה זה הרבה זמן ו״התרגלנו״ לחרא הזה! מוכנה לנסות?? וכן, אנחנו גם יודעים להסתכל על החצי כוס המלאה של החיים!
-
בואי לקצת. קצתתתתתת נראה אותך. פחדנית
-
- 1 respuesta más
Conversación nueva -
-
-
לא נאפשר למושחת לנהל את המדינה
- 1 respuesta más
Conversación nueva -
-
-
די כבר, גם אלה שלפניך לא נתנו לאיראן לפתח נשק גרעיני! אתה לא עושה משהו שאחרים לא עשו... מה דעתך להתחיל לטפל ביוקר המחיה ובמשבר הדיור?
-
בנושא האיראני הוא עושה עבודה טובה ומגיע לו קרדיט על כך. זה לא סותר את מה שכתבת, היה נחמד אם היה מרחיב קצת את תחומי העיסוק שלו...
-
בעיקר מסלים את הסיטואציה.ואז צועק אירן אירן.
-
ברור. *הוא* מסלים את הסיטואציה, לאיראנים ולקריאות שלהם להשמדת ישראל אין כל קשר לנושא... כמו ש*הוא* אחראי ל״קרע בעם״ ול״הסלמה בשיח״. לעל אותם אנשי שמאל שצועקים ״בוגד״, ״מושחת״, ״פשיסטים״, אין בכלל קשר או השפעה על השיח וההסתה (כי אסור להשוות).
Final de la conversación
Conversación nueva -
-
-
ראש ממשלה תודה רבה כולנו עם ביבי נגד המחבלים חמאס ואיראן





-
Holy alliance habibi

-
בוודאי אחי


-
Elhamdulillah
Final de la conversación
Conversación nueva -
Parece que el contenido está tardando un poco en cargarse.
Puede que Twitter esté saturado o experimentando un problema momentáneo. Inténtalo de nuevo o visita el Estado de Twitter para más información.