בארור!
-
-
-
תגיע מחר רמי ורד גם יהיה
-
הוא תמיד אומר שיגיע ובסוף מבריז בדקה התשעים.
-
לא, אף פעם לא התחייב באופן מוחלט לגבי הערב ממש נתן מילה
End of conversation
New conversation -
-
-
ממש מכאן קבלתי את ההשראה אגב
End of conversation
New conversation -
-
-
חזק זה!!
End of conversation
New conversation -
-
-
הוא שקרן והוא שכב עם הבנות, כי הן רצו את זה, הן באו אליו, מה הן חשבו? שהוא יתן להן כסף ונשיקה וישלח אותן הביתה? אלה בנות פריחות. מי אשם בכל זה? לא אייל ולא אבא שלו, אלא ההורים של "התמימות"
האלה. שהם נתנו לילדות שלהן לרוץ אחרי זמר מבוגר מהן ב-20 שנה... הכל ההורים אשמים. -
אלו ילדות מוחלשות שבאות מבתים הרוסים מה שם אותך לשפוט אותם?
End of conversation
New conversation -
-
-
אני צריכה את "לא ממש לא" כגיף
-
בבקשה. מוגש באדיבות סמנכ"ל בידור לעם , אני. בחסות מנכ"ל בידור לעם -
@ShmullikHed .pic.twitter.com/ee3cnt5JQp -
מה ככה? אתה מחלק חופשי חופשי? חכה חכה
End of conversation
New conversation -
-
-
שים פה את הסרטון לפני הבחירות של נתניהו על חסינות: "מה פתאום". אותה תנועה בדיוק...
-
יש אותו בתגובות מר זרניק היקר ותאשר חברות "לשמוליק המתופף" בפייסבוק
-
לא קיבלתי דבר משמוליק המתופף. אגיש לך הצעה בחזרה... :)
-
אווופס - עברתי את ה-5000. צוקרברג שוב עושה לי בעיות...
End of conversation
New conversation -
-
-
שפת הגוף שלו מעידה על לחץ ועל ערימת שקרים.
-
ומי אתם פתאום כולכם נהפכתם למומחים נכון כולכם יודעים הכי טוב יותר טוב ממנו אפילו יאללה
-
כי שפת הגוף שלו מעידה על לחץ ושקרים. כי אני יודעת לקרוא שפת גוף. לאחר התוכנית פנו עוד בנות שעברו את אותו הדבר.
-
מעניין ואותן בנ6ת שחזרו אליו שוב ושוב נכון או אולי אלו שלא הספיקו להיפגש עם המפורסם אז החליטו להעליל עליו אייל במקרים אלו לט נהג אמנם בחוכמה יתרה אבל רחוקקקק מלהיות פדופיל למה אותן בנות חזרו שוב ושוב אליו זה לא קרה רק פעם אחת תפסיקו לבלבל את המוח
-
הבנות לא אשמות את מאשימה את הקורבנות. אם היה עושה את זה לבת שלי אוי לו.
-
קרבן לא חוזרת מרצונה שוב ושוב לאותו אחד שכביכול פגע בה אבל מה לך ולעובדות את רגילה להשתלח בלי טיפת הוכחה
-
כי אשה שבעלה מכה אותו ויש אלפי כאלה. אשמה שהיא נשארת איתו. ולא שמישהו יעמיד אותו למשפט וירקב בכלא. ילדות שאביהן אונס אותן נשארות שם. כי הן ממש נהנות מזה. נכון?
-
זה לא נכון את מערבבת הכל ועושה מזה דייסה אחת גדולה תפרידי ותבדילי בין המקרים
- 1 more reply
New conversation -
Loading seems to be taking a while.
Twitter may be over capacity or experiencing a momentary hiccup. Try again or visit Twitter Status for more information.