תגדיל את העבודה ותקטין את מפלגת השלטון שבסוף לא תקבל את ההרכבה בכלל שלא יהיה לה פער מהליכוד. חכם.
-
-
-
זה לא עובד ככה. מי שיש לו יותר ממליצים מקבל את ההרכבה. ענין הפער זו המצאה מה שמצחיק זה שגם ביבי משתמש בטקטיקה הזו כדי לקחת קולות מהימין.
-
מי שרוצה להצביע אסטרטגית, צריך להצביע למרצ. אם מרצ נופלת מתחת לאחוז החסימה, יחד איתה נופל הסיכוי (הגם ככה לא מאוד גדול) של גנץ להרכיב ממשלה. המספר הקריטי זה 60 לגוש חוסם נתניהו. בלי זה שום פער בין המפלגות בכלל לא יהיה רלוונטי!
-
מי שמצביע מרצ שיצביע מרצ. הם יעברו כמו פעם שעברה.
End of conversation
New conversation -
-
-
פייק ניוז
End of conversation
New conversation -
-
מצטרפת לקריאה להצביע למפלגת העבודה והנבחרת הנהדרת ועתירת העשייה שהעמידו לשירות הציבור בהנהגת אבי גבאי, שהוביל קמפיין יוצא מהכלל. אני נושאת תפילה מיוחדת, למען טיב עתידה של ישראל, שנזכה לראות בכנסת הבאה את
@EmilieMoatti,@MeravMichaeli ו@StavShaffir. - 1 more reply
New conversation -
-
-
אני רוצה להצביע בעד: בעד שיוויון ,בעד בטחון לתושבי העוטף והדרום והצפון ,בעד תחבורה ציבורית, בעד רפואה ציבורית, בעד הקשישים והנכים, בעד הסביבה, בעד החופים, בעד בעלי החיים, בעד חינוך טוב ומקדם, בעד הפריפרייה בעד דיור ציבורי,בעד רווחה, בעד שלום ולכן אצביע א.מ.ת. - עבודה
End of conversation
New conversation -
-
Thanks. Twitter will use this to make your timeline better. UndoUndo
-
-
-
אני איתך.העבודה נבחרת חלומות. בהצלחה להם.
. ובנשימה אחת גם למרצ ולכחול לבן. הם יחד יובילו לעתיד ובניה מחדש של מדינת ישראל. ערכית ומוסרית.Thanks. Twitter will use this to make your timeline better. UndoUndo
-
-
-
מצטרפת אליך, רק עבודה גדולה וחזקה. גם הפתק שלי אמת
Thanks. Twitter will use this to make your timeline better. UndoUndo
-
-
-
Thanks. Twitter will use this to make your timeline better. UndoUndo
-
-
-
זה גם הפתק שלי :)
Thanks. Twitter will use this to make your timeline better. UndoUndo
-
-
-
גם שלי יאללה לעבודה
Thanks. Twitter will use this to make your timeline better. UndoUndo
-
-
-
Thanks. Twitter will use this to make your timeline better. UndoUndo
-
-
-
אני רוצה להצביע בעד שיוויון ,בעד בטחון לתושבי העוטף והדרום והצפון ,בעד תחבורה ציבורית, בעד רפואה ציבורית, בעד הקשישים והנכים, בעד הסביבה, בעד החופים, בעד בעלי החיים, בעד חינוך טוב ומקדם, בעד הפריפרייה בעד דיור ציבורי,בעד רווחה, בעד שלום ולכן אצביע א.מ.ת. - עבודה
- 1 more reply
New conversation -
-
-
Thanks. Twitter will use this to make your timeline better. UndoUndo
-
Loading seems to be taking a while.
Twitter may be over capacity or experiencing a momentary hiccup. Try again or visit Twitter Status for more information.