-
-
-
הלל, האם רוסיה היא דוגמה טובה לדמוקרטיה לדעתך? העם בחר את השלטון, אבל אין מי שיכול לחקור את פוטין, בטח שלא להעמידו לדין
-
הבעיה אינה בזה שאי אפשר לחקור את פוטין אלא בזה שהוא שולט בקלפיות ומשתמש בכוח פוליטי כדי לדכא מתנגדים. כך שאלמנט שלטון העם כבר לא ממש קיים
-
חשבת על זה שאם הייתה משטרה ובית משפט עצמאיים, אולי הוא לא היה יכול לשלוט בקלפיות? שכל צבירת הכח הפוליטי שלו נובע ממעשים לא חוקיים שבמדינה שבה יש הפרדת רשויות אמיתית הוא לא היה יכול להשיג?
-
אין שום תיאוריה דמוקרטית מוכרת לפיה במדינה דמוקרטית אין זכויות אזרח עם בתי משפט שמגינים עליהן,הפרדת רשויות וביקורת שיפוטית. מה שגרשוני מציע זה מעבר לשיטת משטר אחרת. שלא ישקר. בטורקיה אין דמוקרטיה לפי כל מחלקה למדע המדינה בכל אוניברסיטה רצינית וכל דירוג דמוקרטיה בי"ל למרות שארדואן
-
משתמש הרבה במילה הזו, דמוקרטיה. גם צפון קוריאה קוראת לעצמה "רפובליקה דמוקרטית עממית". גם קונגו. כל אלה מדינות דיקטטוריות. גם אם טורקיה אינה צפון קוריאה, היא עדיין דיקטטורה (עם "בחירות חופשיות" וכשהתוצאות לא טובות - יש בחירות חוזרות). זה מה שחלק מהימין מציע כיום בישראל. שינוי משטר
- 另外 1 条回复
新对话 -
-
-
נדמה לי שחוק ההתנתקות היה חוק לביטול הדמוקרטיה. זוכר את צווחות המחאה שלכם בשמאל כבר אז
- 另外 1 条回复
新对话 -
-
-
אצל המושחת - העז של היום היא המיינסטרים הליכודי של מחר
谢谢。Twitter 会使用此信息,来优化你的时间线。 撤销撤销
-
-
-
על פי השמאל והתקשורת אין דמוקרטיה כשהימין נבחר 80 אחוז הצביע ימין והשמאל הנכחדת צועק אין דמוקרטיה, בושה, אמרתם שתעזבו את הארץ אז יאלה
-
@natgershon נאשם בשוחד שמחוקק חוק המעניק לו חסינות - זאת דמוקרטיה? אפשר פשוט לבטל את בתי המשפט ולחוקק חוק שלליכודניקים מותר לגנוב. -
לבנתיים רק השמאל והתקשורת קבעו שהוא גנב
对话结束
新对话 -
-
-
זו מלחמה של ממש וכולם עסוקים בפרוצדורה בזמן שהמקיאוולים מתחמשים בנשק יום הדין
- 另外 1 条回复
新对话 -
-
-
או שעיתונות צריכה להתחיל לחשוב על דרך אחרת לשדר לקורא חציית קו אדום. כי לקורא הממוצע אין יכולת להבין במה הטקסט הרדום הזה שונה מכותרות קודמות על קידום חוק חסינות. רוצים זעזוע מהציבור? נסו לשחק עם צבע וגרפיקה. או משהו! ככה זה כבר לא עובד.
谢谢。Twitter 会使用此信息,来优化你的时间线。 撤销撤销
-
-
-
הציבור אמר את דברו. בקול ברור וצלול. הגיע הזמן לסיים את שילטון החונטה מרחביה. תתגברו.
-
מה בדיוק הציבור אמר? 59 מנדטים הלכו למפלגות שהצהירו בבירור שיתנגדו לחוק פרסונלי רטרואקטיבי. לכך אפשר לצרף את ארדן, אדלשטיין, סער ואף ליברמן שהביעו התנגדות (לחוק צרפתי) .21 ח"כים שייכים למפלגות שהצהירו שיתמכו בחוק חסינות כזה או אחר (החרדיות ואיחוד הימין). שאר הח"כים שייכים >>
-
לליכוד וישראל ביתנו שלא הציגו עמדה ברורה בנושא. הליכוד בכלל לא פרסם מצע. כשנתניהו נשאל ע"י קרן מרציאנו ושוב ע" י עמית סגל ו-.
@YaronDeckel הוא אמר ש"אינו עוסק בכך" - לא "אין ספק שאחתור לחיסול הדמוקרטיה". במפלגות שהציגו עמדה התוצאה היא 21-59 (כנ"ל אגב בענייני דת ומדינה) -
בסקר המכון הישראלי לדמוקרטיה (בקרוב - ארכיון הדמוקרטיה הישראלית? מוזיאון הדמוקרטיה? ) - 61% מתנגדים לפירוש תוצאות הבחירות כאור ירוק לחסינות של נתניהוpic.twitter.com/tL2Hfh2EeP
- 另外 1 条回复
新对话 -
加载似乎需要一段时间。
Twitter 可能超载或出现了暂时故障。重试或访问 Twitter 状态以了解更多信息。