נורא. מה המיקום והעיתוי, הפגנה? באיזו עילה עוכב
-
-
-
שכונת מקור ברוך. ע"פ עדי ראיה, לא הייתה במקום שום הפגנה, אלא מהומה קלה של ילדים מול שוטרים על פירוק מדורה.... הנורא בכל הסיפור, שעשרות אזרחים צועקים לשוטרים שהנער מוגבל בשכלו.. והם לא עצרו לשניה להביט בפניו.
-
וחטאו? התחצפות לשוטרת? מפחיד. נורא. אסור שיטאטאו את זה
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
עבריינים במדים. כאילו תפסו את אל קפונה על אוטיסט הם גיבורים? נבלות
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
מה לוקה בנפשו עושה בהפגנה ? אותם שוטרים חוטפים גם חיתולים ספוגי שתן וצואה למטבע 2 צדדים עדיף שכל צד ירגע
-
זו לא היתה הפגנה פקחים פרקו מדורה של נערים. וחוצמזה. אדם לוקה בנפשו שזוכה לכזה יחס, ואתה לא מוקיע זאת???
-
אה פקחים? לא נראה שהם פקחים תאשימו את אלה שמלמדים אותם מגיל קטן להתנגד ולזלזל באלה ששומרים עליהם.
-
תתביישי לך!! את מצדיקה שוטרים שנותנים מכות רצח לנער אוטיסט???? אין שום דבר בעולם שמצדיק את זה! אין שום קשר לחינוך ולא לשום דבר אחר יש צורה איך מטפלים בנער אוטיסט ולא צריך להיות גאון כדי להבין שלא זו הדרך גועל נפש!
-
תתבייש אתה אין שום הצדקה להשליך חיתולים מסריחים אל עבר שוטרים שעושים את תפקידם זה שתצעק לא ינקה את האחריות שיש לחרדים על האלימות מה עשה שם נער אוטיסט ?
-
צודק לגמרי, רק שלא מדובר בהפגנה מהסוג שאתה מדבר עליו. מדובר בפירוק של מדורת לג בעומר של ילדים.
-
אריק והודיה יקירים זו לא הייתה הפגנה וזה אסור אסור בשום אופן לשוטר להרים יד ועוד לפוצץ במכות עד זוב דם כל שכן ילד אוטיסט ותאמינו לי שאני גם לא יכולה לסבול את ההתנהגות של הקיצונים האלה
-
את לא יכולה לדעת מה בדיוק קרה שם
- 9 ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆಗಳು
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
מחריד ומזעזע! אנושיות, מה כבר ביקשנו? תעשה טובה לכל העם: אל תנוח ואל תשקוט. תעלה את הנושא על סדר היום, גם במהדורה המרכזית מחר בהגשתך, ותשתמש בכל כישוריך וקשריך שלא יעברו על כך בשתיקה!
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
תראה את המרשעת הזו בסוף הסרטון מנסה לסחוט ממישהו הודאה: "ראית שהוא נגע בי?" כלומר זה הסיפור. מגיע לו כנקמה מכות רצח עד זוב דם.
-
הפוסטמה הזאת ששאלה אם הוא נגע בה מלטפת את השוטרים החמודים בתחילת הסרטון
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
אחי מה שחרדים עושים במאה שערים זה יותר גרוע ממשעושים הערבים במזרח העיר
-
חח חחח זה בכלל לא במאה שערים תתחבר למציאות דחוף!!!
-
אני מחובר טוב מאוד מי שצריך להתחבר זה אתה
-
סאמר נשמה זה ילד אוטיסט חראם
-
מצטער חברים
-
על מה מצטער ?
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.
Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.