שלטון הימין בסכנה. כרגע לפיד וגנץ מובילים עלינו ב-4-5 מנדטים. אם אנשי הימין לא מתעשתים והולכים כאיש אחד לקלפי ומצביעים ליכוד – תקום כאן ממשלת שמאל של לפיד וגנץ. כדי שזאת תהיה ממשלת ליכוד, ממשלת ימין, צריך להצביע רק לליכודpic.twitter.com/Ci8yG0VjN3
-
-
מיצה את עצמו הקטע של הסנדלים וגרביים. מתנשא ומיותר. שחרר.
-
טוביה. בהומור ועם קריצה. לא נורא
-
הומור וקריצה זה לא סבבה ממי שקורה לאנשים למי להצביע
-
טוביה תנוח. אני פה מ- 2015 קורא לאנשים למי להצביע. לא טוב, אפשר לאנפל.
-
אז לא היית שקדיסט
-
אני איתם מ 2013
-
-
געגועים רבים לאיש טוב הלב היקר משמאל.
- 6 ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆಗಳು
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
אוריה, צלם שנייה את הרגליים שלך. אני שם כסף שאתה עם סנדלים וגרביים עכשיו...
-
בדרך לקלפי כולנו מורידים את הגרביים ומצביעים "נ"
-
תרגיל מסריח
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
אני לא ביביסטית וגם לא ליכודניקית מהבית, ואני רוצה שיצביעו לנתניהו. לא צריך להיות דוגמטי בשביל זה אלא להפך - להעריך נכון את תמונת המצב במזרח התיכון כדי להבין שאפשר גם וגם, ומי שלא סגור על ימין חדש עדיף שיצביע ליכוד על פני שמאל. שבת שלום.
-
שואל ברצינות, נראה לך שמישהו שלא סגור על ימין חדש עלול להצביע שמאל?
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
ריבלין רק מחכה להזדמנות להטיל את הרכבת הממשלה על בני גנץ. הוא מחכה לביבי הרבה זמן בפינה. אם לפידגנץ יקבלו את ההזדמנות להקים את הממשלה הבאה הם לא יעשו את הטעות שעשתה בזמנו ציפי ליבני. נוני לא יתן לזה לקרות. הם יפתחו רגליים הכי חזק שאפשר כדי להגיע לרוב. שר וסגן שר ומיצובישי זה
-
שהציע רבין למרגל ולחשמלאי זה פינטס לעומת מה שיציעו לפידגנץ. אני אפילו לא בטוח שהחבר שלך בנט לא יכנס איתם לממשלה בקונסטלציה מסויימת. אם הליכוד לא יהיה גדול מספיק יהיה לנו ראש ממשלה בלי תעודת בגרות.
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
להצביע לבנט זה להצביע לגנץ ולחבר שלו ולחבר של החבר שלו ולנוני ולקרן ולמפקדים זקנים וסיניליים. ככה עוד מימי ברית האחים
- ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
יס סר, שבת שלום
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
אני לא ליכודניק מבית, אפילו רחוק מכך. ובבחירות הקרובות אני הולך בגאון לשים מחל בקלפי על 25 שנים של רדיפה פוליטית רודנית נגד בנימין נתניהו.
-
אתה מבין שהצבעת יענו מחאה על רדיפה פוליטית לא באמת מקדמת את העמדות הפוליטיות שלך, כן?
-
כן, היא כן. וזה לא יענו, זאת רדיפה פוליטית סמולנית-בולשביקית פר-אקסלנס.
-
אני מסכים במאה אחוז. ועדיין, את התפיסה שלך, בדכ, זה לא יקדם
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.
Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.