חברת החשמל תוותר על כ-2 מיליארד דולר: נחתמה הפשרה עם החברות המצריות
ההסכם ייכנס לתוקף לאחר אישור רשות החשמל ■ חברת החשמל תקבל 500 מיליון דולר, או כ-350 מיליון דולר בפועל, על פני תקופה של שמונה שנים

יו"ר חברת החשמל, יפתח רון טלצילום: אוליבייה פיטוסי
חברת החשמל הודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם הפשרה עם מצרים, שבמסגרתו תקבל פיצוי בהיקף של 500 מיליון דולר מחברות הגז המצריות. קבלת הפיצויים, שיסתכמו בהיוון בכ-350 מיליון דולר, תתפרש על פני שמונה שנים.
כפי שפורסם ב-TheMarker, ההסכם מגלם ויתור על כ-2 מיליארד דולר מהסכום שנפסק לחברה בבוררות בינלאומית. ההסכם ייכנס לתוקף לאחר אישור רשות החשמל.