רק אציין שזה רכב מושבת (ללא מנוע, מראות ועוד)
-
-
-
לא אותו רכב.
-
לא יודע אם אתה עונה ברצינות או מטריל. בכל מקרה, אענה (יותר נכון אשאל) ברצינות. מה זה משנה אותו רכב או רכב אחר???
-
נראה לי שיש הבדל בין רכב שפורץ דרך מפגינים לבין רכב מפורק שנשרף. אני מבועס מכל מה שקורה בשטח, ועוד עם ההתססה של השמאל הקיצוני שם. אבל עובדות זה חשוב
-
-
אם היו יורים באחי או בבן שלי הייתי שורף את כל המדינה. דם הנרצחים זועק מן האדמה.
-
גד, ירו ב-2015 בשחר ממן, המשפחה שלו לא שרפה את המדינה. יש דוגמאות רבות מ-30 שנה אחורה.
End of conversation
New conversation -
-
-
הגיע הזמן. לא מבינים פה שפה אחרת.
-
-
גבירתי מבינה שלפעמים אין ברירה, אז היא מסכימה גם למה שלא כל כך אסטטי. באותה המידה הסכמתי הסכמה מלאה לכל פעולות המחאה בהתנתקות, כולל האלימות ביותר, הגם שאני שמאלנית. קוראים לזה אמפטייה לאחר
-
"אין ברירה" אלא להתחיל להרביץ לאנשים כי הם לבנים? קוראים לזה גזענות אלימה. דוחה.
- 2 more replies
New conversation -
-
-
אם היו לך יותר פגמנטים מר סגל היית מדבר אחרת
-
אני תומך במחאה מוצדקת עד שלב האלימות והונדליזם אני מעריצו של אדמונד ברק לא תומס פיין
-
היתה מחאה בעבר והמשיכו להרוג צעירים יוצאי אתיופיה
End of conversation
New conversation -
-
-
ומשטרה אין. איפה השר ? המפכ״ל ? ביזיון
-
ביבי לא מינה מפכ״ל כי הוא רוצה משטרה חלשה. זו התוצאה.
-
אני מבין שאדוני שכח את באמת ועדת באיתור והעובדה שנתניהו נמנע מטיפול בנושא עקב היותו חשוד. לאחר מכן נכנסנו לבחירות חוזרות, האם היה הגיוני ששר בטפ בממשלת מעבר ימנה מפעל קבוע? האם זה בכלל חוקי ענה בעובדות לא בתחושות וסברות כרס
-
באמת = סאגת
-
ותמיד ביבי אשם. אנרכיסטים וחוליגנית מבצעים פוגרום ברחבי המדינה ואת מי מאשימים ? את ביבי.
-
למה אנרכיסטים? פשוט שמאלנים כמו גדעון סער וליברמן. נמאס מהספינים של נתניהו וחבר דובריו.
-
גרימת נזק לשם נזק. פגיעה בחפים מפשע. הפרת כול חוק אפשרי. תקיפת שוטרים. שריפת רכבים. אנרכיה לשמה. ואין קשר לשמאל או ימין.
End of conversation
New conversation -
Loading seems to be taking a while.
Twitter may be over capacity or experiencing a momentary hiccup. Try again or visit Twitter Status for more information.