300 איש זה באמת מיצג מדהים של עליבות ופשיטת רגל רעיונית. אבודה 2019
-
ಈ ಟ್ವೀಟ್ ಲಭ್ಯವಿಲ್ಲ
-
-
-
לא הבנת את הקונספט. אני מבין, אתה רגיל שמביאים את כל המשוכנעים לכיכר למפגן כוח בשביל התקשורת, אבל המטרה של המיצג הזה הייתה להנגיש את התוכניות של מפלגת העבודה במקסימום חשיפה גם למי שלא משוכנע, אלא לעוברים ושבים ברחוב, שנשארים עשר דקות וממשיכים לדרכם עמוסים במחשבות ורעיונות.
-
אז זה מה שאתם מספרים לעצמכם? ש300 איש בכיכר רבין זה ארוע שיא. אני קורא לזה כשלון בשטח. שימו קסדה ותהדקו חגורות. הנחיתה מ24 מנדטים לקרקע המציאות ב2019 תהיה כואבת. מאד.
-
נכון, זה מאד מבאס אם אנשי שמאל שמאמינים בפתרון שתי המדינות ובמדינה שדואגת לאזרחים שלה יצביעו למפלגת ימין כמו כחול-לבן בשביל לזרוק את נתניהו (מטרה ראויה, אבל גם האחרות). אם זה יקרה, הם יבינו אחרי הבחירות את הטעות ויתבאסו. לדעתי כחול-לבן בבחירות הבאות לא תהיה, בין אם ינצחו או לא.
-
גם על יש עתיד אמרתם שהיא מפלגת אווירה ושהיא תעלם - בינתיים מפאי נעלמה, המחנ"צ נעלם וגם העבודה בדרך להעלם. בשטח היא כבר איננה.
@BlueWhite2019 כאן כדי להשאר ולהחליף את השלטון -
גם יש עתיד נעלמה בתוך כחול לבן
-
אבל כחול לבן היא בצלמה ובדמותה של יש עתיד עם התוספת החשובה של.... לנצח את ביבי
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
היה פשוט יוצא דופן מדהים ומעורר תקווה.
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
דפוקים. תוקפים את גנץ. בסוף תהיו באופוזיציה גם אתם וגם גנץ. טמבלים.
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
מי שלא רוצה להצביע לנתניהו חייב להצביע לעבודה, אחרת הקול שלו יגיע לביבי. חוזרים לדרך.חוזרים לעבודה
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
אבודה דהה
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
האם מיפלגת העבודה יגרשו את כל האריתראים סוף סוף?
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.
Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.