אתם ממש עוזרים לחבב את הבן אדם, שזה נהדר (אם הוא לא היה גזען משיחי)
.
-
-
-
יש לך דוגמא לאמירה גזענית/משיחית?
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
ימין קיצוני מהסוג המטורף. אפילו לטובת "הסיקור הקליל והמאוזן" אסור לכבס אותו: בישול כשר מידי מועמד טרף.
-
להיפך! מסכים לשבת עם גנץ, רוב הימין האמיתי סירבו.
-
א- יסכים לשבת עם גנץ על בסיס הקווים שלו, לא של גנץ ב- הרשימה של גנץ ימנית, מטרתה לשבת בממשלת אחדות עם הליכוד, עם ביבי בהתחלה ובעוד שנה בלעדיו. התחרות ביניהן היא על מי תהיה גדולה יותר ותוביל בממשלת אחדות. ג- הרצון של זהות: לעבור את אחוז החסימה. אם יצטרך להגיד שהוא סיני, הוא יגיד.
-
בקיצור, מנסה לגנוב קולות משמאלנים מטומטמים ואנשי מרכז קלי דעת כי בימין צפוף מידי. הוא יכתיר את נתניהו בזכות קולות שיעביר לגוש הימין. לא חסרים טמבלים שיצביעו בשבילו על נושא הלגליזציה שקיים אגב במפלגות אחרות רוצה לגליזציה וגנץ בלי ביבי? תצביע מרצ (למען הסר הספק אני לא מצביע מרצ)
-
אני מצביע למען שוק חופשי, הפרדת דת ומדינה, שיטת השוברים בחינוך, צמצום הממשלה, דה-רגולציה ועוד ועוד. כל אלה תחת עקרונות ליברטריאנים של חופש הפרט. אלה הדברים שחשובים לי, ולדעתי גם חשובים למדינה, באמת. תחת מסך העשן של ״הוא יעשה מלחמה!״ ו-״הוא יחלק את ירושלים!״ המדינה שלנו נחרבת.
-
כל מה שאמרת זה סבבה אבל עליך לקחת בחשבון שאצל פייגלין זה בא בעיסקת חבילה עם תוכנית "ביטחונית" שהיא קופי-פייסט מזו של סמוטריץ' (שליש סיפוח, שליש אפרטהייד, שליש טרנספר).
-
ממש לא מסכים עם ״אפרטהייד״, כי תושבות קבע זה משהו שקיים בהצלחה במדינות רבות ואין לו שום קשר לאפרטהייד. אבל כן, אני מכיר את התוכנית הבטחונית ואני לא מסכים איתה אסטרטגית. מצד שני, מפלגת שלטון הם לא יהיו ואני מאמין לפייגלין כשהוא אומר שמה שמעניין אותם זה נטו החינוך והאוצר.
-
הוא יספק לביבי גוש חוסם אם יעברו את אחוז החסימה, חפרפרת שנשלחה להעביר לימין הקיצוני את המטומטמים מבין מצביעי מרכז. הולך לו די טוב. יכתיר את ביבי כרה"מ ימין שחייבת קיומה לימין הקיצוני של סמוטריץ'- בן ארי-פייגלין. הם יתמכו בביבי מול בתי המשפט והוא יקדם את החקיקה הגזענית שלהם.
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
אין כמו כתב גיי שיעשה יח״צ למפלגה הומופובית. יש עוד משהו שתרצה למכור מהעמוד שדרה שלך?
-
מאיפה הסקת שהמפלגה הומופובית
-
בחוזר בחירות של מרצ כתבו שככה צריך לענות כל פעם שמזכירים את פייגלין
ಸಂವಾದದ ಮುಕ್ತಾಯ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
תגיד...יש לו רק חולצות גולף?? סטיב ג'ובס לוק??
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
הקטע שזהות במרחב של 8 - 10 מנדטים, תכלס השאלה היא דו ספרתי או לא, והתקשורת עדיין מקשקשת על מעבר אחוז חסימה. איכס. איכס בפיתה.
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
-
-
כשאתם מאכילים את הציבור בשטויות האלה בעיתונים שלכם, אל תתפלאו שאחר כך הוא עושה בחירות מטומטמות. מה יש כאן חוץ מאשר סיוע לגנב דעת ימני קיצוני?
- 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
משה פייגלין
@moshefeiglin כלכך עסוק בבחירות, שלא שם לב שכבר לא צריך לנפות קמח.https://www.srugim.co.il/321976-%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%9a-%d7%a4%d7%a0%d7%99%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%9c%d7%9b%d7%94-%d7%9c%d7%90-%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%9c%d7%a0%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%a7%d7%9e%d7%97 … - 1ಮತ್ತಷ್ಟು ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯೆ
ಹೊಸ ಸಂವಾದ -
-
-
ಧನ್ಯವಾದಗಳು. Twitter ಇದನ್ನು ನಿಮ್ಮ ಕಾಲರೇಖೆಯನ್ನು ಉತ್ತಮಗೊಳಿಸಲು ಬಳಸುತ್ತದೆ. ರದ್ದುಗೊಳಿಸುರದ್ದುಗೊಳಿಸು
-
ಲೋಡಿಂಗ್ ಸಮಯ ಸ್ವಲ್ಪ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುತ್ತಿರುವಂತೆನಿಸುತ್ತದೆ.
Twitter ಸಾಮರ್ಥ್ಯ ಮೀರಿರಬಹುದು ಅಥವಾ ಕ್ಷಣಿಕವಾದ ತೊಂದರೆಯನ್ನು ಅನುಭವಿಸುತ್ತಿರಬಹುದು. ಮತ್ತೆ ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿ ಅಥವಾ ಹೆಚ್ಚಿನ ಮಾಹಿತಿಗೆ Twitter ಸ್ಥಿತಿಗೆ ಭೇಟಿ ನೀಡಿ.