אהלן אהוד, עשיתי אודישן לאחרונה, ובסוף לא עברתי. יש מצב שתצרף אותי למפלגה? לתשובתך אודה, נדב
-
-
-
למה לא עברת? אה אתה מדבר על האודישן של בנט ושקד? נכון, לא עברתם. הנה הזדמנות שניה כפרה.
-
כפרה עליך, אני לא התמודדתי ברשימה, כולה תמכתי בהם, בתמורה לתמיכה פומבית שלהם בקהילה. משלא עמדו בהבטחתם, הסרתי את תמיכתי. המון בהצלחה לך, אבל מה שרואים פה זה אוסף של אנשים שלא הצליחו להיכנס לכנסת במפלגות שלהם ואסף אותם ברק. נחמד, אבל איך אתם קשורים אחד לשני?
-
הכי קל, נדב: יש לך הרבה יותר במשותף עם יפעת ביטון, שגית פרץ-דרעי ואבי בוסקילה מאשר עם בנט ושקד. גם עם נועה רוטמן ועם יאיא פינק. וגם להם יש יותר במשותף אחד עם השני מאשר עם חברי מרצ. "אוסף של אנשים" זה בדיוק מה שמגדיר מפלגה. השאלה היא בעיקר אם אנשים טובים או לא. ישפוט הציבור
-
קל לך, לא לי. אני אוהב כל אחד מהאנשים, אבל לא מסכים איתם בהרבה דברים. עם בוסקילה אני לא מסכים כמעט ברוב הדברים, עם שגית אני מאוג מתחבר בכל הנוגע לדת וכלכלה. ולגבי אהוד ברק, מיום ליום נחשף מי האיש, לא בדיוק נקי הכפיים שיחליף את ביבי. יש חודשיים להחליט
-
קל להם. יש ביניהם הרבה במשותף. יותר ממה שיש בין חברי הליכוד, למשל, שרק אלוהים יודע מה העמדות שלהם בכלל. זה מה ששאלת, לא? זה שאתה לא תצביע להם נראה לי ברור, הם מפלגת שמאל חברתי ומדיני
-
בוא נמתין ליום הבחירות? בינתיים לא מתכוון להצביע לאיש, עם כל המשתמע מזה
-
אני אישית אצוף כנראה עד הקלפי כמו בפעם הקודמת, אבל התייחסתי לתהיה שלך לגבי החיבור ביניהם, לא ניסיתי לשכנע אותך להצביע להם
- 답글 8개 더 보기
새로운 대화 -
-
-
בהצלחה אבי, תן בראש.
-
איזה יופי!
-
לגמרי. מרצ הפסידו, המחנה הרוויח.
-
עם זה אין לי דרך להתווכח. אבי איש משכמו ומעלה.
대화 종료
새로운 대화 -
-
-
בהצלחה אבי!!!
-
ווווואו איזו הפתעה נעימה
-
לגמרי. כב הרבה זמן אני צועק את זה.
-
איזה אבי !!! הכי מגיע בעולם . זכינו
-
נכון.
대화 종료
새로운 대화 -
-
-
המון הצלחה לאחי היקר
@AviBuskila אני בטוחה שתעשה חיל ותייצג את כולנו נאמנה
-
היי דינה אחות יקרה לא יודע למה הפסקת להגיב לי לאחרונה אבל בכל זאת. אם
@Riklin10 או@ErelSegal היה לוחץ יד ככה לשותף של פדופיל מורשע שלא נותן תשובות לגבי איזה 10 מיליון שקל שקיבל ממנו? ולגבי הבחירות שקנה בכסף כדברי השופט... הכל היה עובר ככה בשלום ועוד מאחלים לו בהצלחה? מסופקני -
יקירי לא מספיקה להגיב - תמיד שמחה להתייחס ברכתי את אבי כי מבחינתי אבי מייצג שמאל אמיתי כמו ששמאל עממי אורגניאלי צריך להיות וכל אחד כזה שיכנס בעזרת השם לבית הנבחרים בשבילנו זו ברכה לא התייחסתי לשום דבר אחר ;)
-
ולא משנה הפלטפורמה ואיך להכנס? המטרה מקדשת את האמצעים?
-
כי קל לך לקבל אינסטרומנטליות מימין שמחליפים פלטפורמות ולא משמאל ? באמת אני שואלת
-
והנה עשית סוויטש והחלפת נושא. שאלתי על הפלטפורמה המשמשת כגשר כניסה לכנסת ואת ענית לי בשאלה על החלפות פלטפורמות בימין. ולשאלתך, לא ממש לא קל לי עם זה. אפילו, קשה מאד.זה דוחה בעיניי. יצאתי ידי חובה
?
ואם לא היה לי קשה עם זה, זה מכשיר את דרכו של בוסקילה להכנס דרך כזה מושחת? -
למה אבי חסם אותי? זה תנאי כניסה למפלגה של המושחת?
-
היא הגיבה לציוץ של אדון אקירוב שחוסם את כל פיד ימין
대화 종료
새로운 대화 -
로딩하는데 시간이 지연되고 있습니다.
트위터의 트래픽이 폭주했거나 일시적인 문제가 발생했을 수 있습니다. 다시 시도하거나 트위터 상태 페이지를 방문하여 자세한 내용을 확인해 보세요.