| Tweet |
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
23 Nis |
|
עם כל הכבוד יש מספיק מקומות על שמו. לקרוא ליישוב על שמו זה קצת יותר מדי
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
23 Nis |
|
לא אחי
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
23 Nis |
|
בשביל מה קנה מטוס פרטי אם לא להשתמש בו?
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
22 Nis |
|
נטפליקס זה לא תכנית לבקשתך (אהבת?), הם עושים מה שהם רוצים. ואתה חייב להכנס .
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
22 Nis |
|
אתה חייב ומחויב
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
21 Nis |
|
לך תזדיין
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
21 Nis |
|
Who is you?
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
20 Nis |
|
Maybe you should start with the Christians in your own country instead of avoiding them.
"I will be a prime minister for all of my people, not only my supporters"
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
18 Nis |
|
אוהבים לא אוהבים למה אני צריך לסגור חג?
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
16 Nis |
|
לא עבר. פרסמו את התוצאות הסופיות לפני שעתיים. שניהם 35.
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
16 Nis |
|
ניצח? הוא ממש לא ניצח. 35 מנדטים לכל אחד. זה לא הוא שניצח, זה החרדים שבלעדיהם הוא היה מפסיד.
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
16 Nis |
|
אפילו אי אפשר לקרוא לזה ניצחון, בן אדם שהיה בפוליטיקה 5 חודשים השתווה אליך במנדטים, עם 25 שנות פוליטיקה. אתה בדיחה.
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
16 Nis |
|
לא בוט, תומך בהצלת דובי קוטב ותורם למען זה. יש לי שאיפות בחיים, לא כמוך. אוהד ביבי שחושב שאין דרך אחרת.
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
16 Nis |
|
לא ביקשתי ממך לענות, תלתלי ביצים על הפנים.
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
16 Nis |
|
בדיוק. הוא. ולא ביבי.
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
16 Nis |
|
האיכס שהיא הולכת לאירוע של הליכוד.
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
16 Nis |
|
איכס.
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
16 Nis |
|
אולי באמת מגיע למקום ציוץ תנחומים... בסך הכל זה מכבד אחרי שהוא הזמין אותך לפגישה..
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
15 Nis |
|
גם ב"רק לא ביבי" אני לא תומך. אני תומך באנשים שמאמינים בראשי המפלגה ובמצע שלהם . לא באנשים שרק רוצים להעיף מישהו מהשלטון . אני אמנם שונא את ביבי אבל לעומת זאת מאמין מאוד במצע של יש עתיד, עכשיו של כחול לבן.
|
||
|
|
||
|
Meidan
@xTraPlayeRx
|
15 Nis |
|
אז אתה רוצה להגיד לי שהמליון האלו בחרו בו כי הם מאמינים בו ובמצע שלו, ובזה שהוא ישפר את החיים פה? או שזה בעיקר אנשי "רק ביבי", "דווקא ביבי", ובני 50 פלוס שלא חושבים שיש דרך אחרת?
|
||
|
|
||