| Tweetovi |
|
Or
@___or______
|
14. lip |
|
באמת הטבע כל כך חצוף!!
למה הטבע קבע שהדרך היחידה להביא ילד היא עם גבר ואישה?!
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
14. lip |
|
זה גם כמו המילה תַאֲוָה?
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
14. lip |
|
סנהדרין ההורגת אֶחָד לְשִׁבְעִים שָׁנָה נקראת חובלנית. ר' טַרְפוֹן ור' עֲקִיבָא אוֹמְרִים: אִילּוּ הָיִינוּ בַּסַּנְהֶדְרִין היינו דנים באופן כזה שלֹא היה נֶהֱרָג אָדָם מֵעוֹלָם.
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
14. lip |
|
מעניין כמה גאווה וכמה שיוויון יהיה ללהטבים במדינה הפלסטינית שאתם רוצים שתקום...
(רמז: לא הרבה...)
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
13. lip |
|
מה זאת אומרת ברור שהיא נאנסה כי היא התלבשה ככה!
היא מגרה אותו! זו אשמתה!
גם עובד או שבמקרה הזה לא?
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
7. lip |
|
3. ההערכות שמדברות על 3 מיליון הם הערכות של גורמים עם אינטרס לאמר שיש שם כמות גדולה, ישנם גם הערכות של 1.5 מיליון
חוץ מזה, ככל שאני יודע אפילו ההגירה הערבית כיום גדולה יותר מההגירה היהודית
ואני בכלל דיברתי על *עידוד* הגירה
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
7. lip |
|
1. יופי בדיוק, פעם גם תל אביב לא הייתה לגיטימית היום כן, אז היום יו''ש לא לגיטימית ועוד 70 שנה (הלוואי ופחות) גם על הזכות שלנו ביהודה ושומרון לא יפקפקו
2. אמרתי, אזרחות ל1.5 מיליון אנשים זה לא דבר שקורה כל כך מהר, זה תהליך של השתלבות שבסופו, כן, הם יכולים לקבל אזרחות
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
7. lip |
|
1. את בטוח שתל אביב הייתה מוסכמת? אז בגלל מה נלחמו בנו ב48?
2.אין בעיה, ניתן להם תושבות, ונתחיל תהליך ממושך שבסופו הם יקבלו גם אזרחות
3. יש שם בקושי מיליון וחצי, ועם קצת עידוד הגירה גם המספר הזה יקטן
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
7. lip |
|
להזכיר לך, שגם ב48 הערבים התנגדו לכך שנשב בארץ, וזה היה עוד לפני ה"כיבוש"
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
7. lip |
|
אם לא היינו פה לפני 2000 שנה אז גם תל אביב יושבת על חורבות של כפר ערבי ושם זה כיבוש באותה מידה
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
7. lip |
|
אני לא ארצח אותו זה בטוח
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
7. lip |
|
לא הבנתי מה ההבדל
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
7. lip |
|
או לחלופין: למה התלבשת ככה?! את גרמת לו לעשות את זה!!
זה נראה לך הגיוני לאמר דבר כזה? כמובן שלא
אז אותו דבר פה
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
7. lip |
|
זה בערך כמו שתגידי למישהי שנפגעה מינית:
ברגע שנכנסת לבית שלו את מסתכנת וזה בעיה שלך שהוא אנס אותך
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
6. lip |
|
קראתי קצת וזה מה שמצאתי:
ולא נראלי שזה סותר את מה שאמרתי, אני מסכים שצריך להתנהג באנושיות ורגישות אבל מכאן ועד לחגיגות שעושים, מכאן ועד להפוך הכול לנורמאלי ולכתחילה יש מרחק גדול.
גם הרב ריסקין מסכים שהתורה קוראת לזה תועבה pic.twitter.com/8dnFtC40Rx
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
6. lip |
|
אני אקרא, בכל מקרה, אני שמח שאפשר לנהל דיון ענייני שלא נגרר לכינויים ולפסים אישיים
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
6. lip |
|
אגב, משכב זכור זה גילוי עריות מה שאומר שאונס לא פוטר
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
6. lip |
|
לא חוגגים? זה לא נראה ככה
תסתכלי על הסרטון ותגידי לי שמישהו שם לא חוגג
תראי לי מישהו שיאמר שבגלל שזה אונס זה מצב של בדיעבד וזה מצב לא נורמאלי
אם זה מצב של אונס למה לבקש לאמץ ילדים ובעצם לבקש לכתחילה להכניס ילד למשפחה שמצויה במצב של בדיעבד ושל אונס?
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
6. lip |
|
יופי, אז בוא נגיד על כל דבר שמתחשק "אונס רחמנא פטריא"
ואולי זה לא אונס? אולי שמעתי על אנשים שטיפלוו בזה וחיים במשפחה רגילה ומאושרת?
ועוד, נניח שזה אונס, למה אתה הופכים את זה למשהו נורמאלי ולכתחילה ?
אם זה אונס זה מצב של בדיעבד, למה אתם חוגגים את זה במצעדים?
|
||
|
|
||
|
Or
@___or______
|
6. lip |
|
אף דתי לא שומר את כל המצוות, נכון
אבל יש הבדל בין לא לשמור לבין להגיד: המצווה הזאת לא קיימת ואני יכול לעשות מה שבא לי
|
||
|
|
||