Twitter | Pretraživanje | |
Or
1.185
Tweetovi
89
Pratim
11
Osobe koje vas prate
Tweetovi
Or 14. lip
באמת הטבע כל כך חצוף!! למה הטבע קבע שהדרך היחידה להביא ילד היא עם גבר ואישה?!
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 14. lip
Odgovor korisniku/ci @HebAcademy
זה גם כמו המילה תַאֲוָה?
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 14. lip
Odgovor korisniku/ci @konkolit1
סנהדרין ההורגת אֶחָד לְשִׁבְעִים שָׁנָה נקראת חובלנית. ר' טַרְפוֹן ור' עֲקִיבָא אוֹמְרִים: אִילּוּ הָיִינוּ בַּסַּנְהֶדְרִין היינו דנים באופן כזה שלֹא היה נֶהֱרָג אָדָם מֵעוֹלָם.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 14. lip
Odgovor korisniku/ci @PeaceNowIL
מעניין כמה גאווה וכמה שיוויון יהיה ללהטבים במדינה הפלסטינית שאתם רוצים שתקום... (רמז: לא הרבה...)
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 13. lip
מה זאת אומרת ברור שהיא נאנסה כי היא התלבשה ככה! היא מגרה אותו! זו אשמתה! גם עובד או שבמקרה הזה לא?
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 7. lip
3. ההערכות שמדברות על 3 מיליון הם הערכות של גורמים עם אינטרס לאמר שיש שם כמות גדולה, ישנם גם הערכות של 1.5 מיליון חוץ מזה, ככל שאני יודע אפילו ההגירה הערבית כיום גדולה יותר מההגירה היהודית ואני בכלל דיברתי על *עידוד* הגירה
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 7. lip
1. יופי בדיוק, פעם גם תל אביב לא הייתה לגיטימית היום כן, אז היום יו''ש לא לגיטימית ועוד 70 שנה (הלוואי ופחות) גם על הזכות שלנו ביהודה ושומרון לא יפקפקו 2. אמרתי, אזרחות ל1.5 מיליון אנשים זה לא דבר שקורה כל כך מהר, זה תהליך של השתלבות שבסופו, כן, הם יכולים לקבל אזרחות
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 7. lip
1. את בטוח שתל אביב הייתה מוסכמת? אז בגלל מה נלחמו בנו ב48? 2.אין בעיה, ניתן להם תושבות, ונתחיל תהליך ממושך שבסופו הם יקבלו גם אזרחות 3. יש שם בקושי מיליון וחצי, ועם קצת עידוד הגירה גם המספר הזה יקטן
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 7. lip
להזכיר לך, שגם ב48 הערבים התנגדו לכך שנשב בארץ, וזה היה עוד לפני ה"כיבוש"
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 7. lip
אם לא היינו פה לפני 2000 שנה אז גם תל אביב יושבת על חורבות של כפר ערבי ושם זה כיבוש באותה מידה
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 7. lip
אני לא ארצח אותו זה בטוח
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 7. lip
לא הבנתי מה ההבדל
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 7. lip
או לחלופין: למה התלבשת ככה?! את גרמת לו לעשות את זה!! זה נראה לך הגיוני לאמר דבר כזה? כמובן שלא אז אותו דבר פה
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 7. lip
זה בערך כמו שתגידי למישהי שנפגעה מינית: ברגע שנכנסת לבית שלו את מסתכנת וזה בעיה שלך שהוא אנס אותך
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 6. lip
Odgovor korisniku/ci @hadarinke
קראתי קצת וזה מה שמצאתי: ולא נראלי שזה סותר את מה שאמרתי, אני מסכים שצריך להתנהג באנושיות ורגישות אבל מכאן ועד לחגיגות שעושים, מכאן ועד להפוך הכול לנורמאלי ולכתחילה יש מרחק גדול. גם הרב ריסקין מסכים שהתורה קוראת לזה תועבה
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 6. lip
Odgovor korisniku/ci @hadarinke
אני אקרא, בכל מקרה, אני שמח שאפשר לנהל דיון ענייני שלא נגרר לכינויים ולפסים אישיים
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 6. lip
Odgovor korisniku/ci @hadarinke
אגב, משכב זכור זה גילוי עריות מה שאומר שאונס לא פוטר
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 6. lip
Odgovor korisniku/ci @hadarinke
לא חוגגים? זה לא נראה ככה תסתכלי על הסרטון ותגידי לי שמישהו שם לא חוגג תראי לי מישהו שיאמר שבגלל שזה אונס זה מצב של בדיעבד וזה מצב לא נורמאלי אם זה מצב של אונס למה לבקש לאמץ ילדים ובעצם לבקש לכתחילה להכניס ילד למשפחה שמצויה במצב של בדיעבד ושל אונס?
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 6. lip
Odgovor korisniku/ci @hadarinke
יופי, אז בוא נגיד על כל דבר שמתחשק "אונס רחמנא פטריא" ואולי זה לא אונס? אולי שמעתי על אנשים שטיפלוו בזה וחיים במשפחה רגילה ומאושרת? ועוד, נניח שזה אונס, למה אתה הופכים את זה למשהו נורמאלי ולכתחילה ? אם זה אונס זה מצב של בדיעבד, למה אתם חוגגים את זה במצעדים?
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
Or 6. lip
Odgovor korisniku/ci @hadarinke
אף דתי לא שומר את כל המצוות, נכון אבל יש הבדל בין לא לשמור לבין להגיד: המצווה הזאת לא קיימת ואני יכול לעשות מה שבא לי
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"