Twitter | Keresés | |
tzur
Content designer at
489
Tweetek
367
Követés
137
Követő
Tweetek
tzur retweetelt
tal uziely ápr. 1.
שמח ומתרגש מאוד לבשר על ההשקה של האתר שלי!!! מקווה מאוד שתיהנו גם ממנו וגם מהבלוג, ערוץ היוטיוב והפודקאסט שיעלה בקרוב. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לחברים מקיימברידג' אנליטיקה שבלעדיהם זה לא היה קורה. תודה ענקית גם לעמית עוזיאלי ואיתי דדון. מומלץ לעשות מנוי משתלם לכל הפלטפורמות
Reply Retweet Kedvelés
tzur ápr. 2.
Válasz neki: @Sapirtwit @TalKaplan
Reply Retweet Kedvelés
tzur ápr. 2.
Válasz neki: @Sapirtwit @TalKaplan
אני לא חושב שהמהירות חשובה פה. רק לקבל תשובה מספקת. זה מה שצריך. אבל בכל מקרה, לא באמת מעניין אותי להגיע לחצי הגמר הזה. אז מצדי שכל הצהובים יעשו צעדת לטרון
Reply Retweet Kedvelés
tzur ápr. 2.
Válasz neki: @TalKaplan @Sapirtwit
לא נתנו אופציה של טרמפים? ללכת ברגל? להגיע במסוק?
Reply Retweet Kedvelés
tzur ápr. 1.
Válasz neki: @DanielaSamari
אם זה לא היה בתאריך של היום, עוד היינו מתרגשים
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 31.
Válasz neki: @HaaSarita @RazShechnik
אני יודע שזה היה הקרב המקורי. אבל זה לא אומר שהפרסומאים לא ינסו להפתיע... לגבי המוקדם מדי, אני מקבל. שיריבו על ברנדון במקום?
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 31.
Válasz neki: @RazShechnik
ילחמו בפרסומת על ליבו של דילן? ?
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 28.
Válasz neki: @442il
זה נשמע כמו ניתוח מצויין של מישהו שגר בארץ רחוקה... פרגוסון בעצמו אמר שהמערכת הזו צריכה מישהו שמכיר אותה מצוין, מישהו שמכיר את הערכים של המועדון ושנחל הצלחה ברמות הכי גבוהות. מבחינת כל הסעיפים האלה, סולשיאר מתאים. מאמן שהצליחו במקומות אחרים, כמו ואן חאל, מויס ומוריניו פשוט נכשלו
Reply Retweet Kedvelés
tzur retweetelt
Manchester United márc. 28.
Ole’s at the wheel! We can confirm that Ole Gunnar Solskjaer has been appointed as manager.
Reply Retweet Kedvelés
tzur retweetelt
Dan Adin דן עדין márc. 27.
מודיע חגיגית ל- ול- : אם תתחילו לתקוף אחת את השניה במקום את הנרקסיסט המושחת שמולנו, אני לא אצביע לאף אחת מכן. מבקש מכל מי שמסכים עמי להצטרף ולרטווט
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 26.
וואו. פרומו מדהים. כל הכבוד לכל המשתתפים 👏👏👏
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 26.
Válasz neki: @HarushAriel
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 26.
Válasz neki: @LiorYarmiyahu
לדעתי כן, אבל לא נראה לי שבונים עליו שם בקבוצה הבוגרת. יש להם די הרבה כשרונות בעמדה הזו וכולם צעירים (פרץ, גלזר, ברסקי), יותר סביר שיושאל גם בעונה הבאה. במקומם, הייתי מחזיר קודם את איילון אלמוג (לדוגמא)
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 26.
Válasz neki: @LiorYarmiyahu
אני ראיתי אותו לראשונה במשחקי הנוער של מכבי בעונת 2015-16. כבר אז הוא נראה לי כמו כדורגלן עם פוטנציאל עצום. העניין שלי בו גדל כששמעתי שאבא שלו הוא מאמן כושר. אבל לדעתי, בכל שנה מאז הוא נפצע והחמיץ לפחות חודש. וזה משהו שהיה מלחיץ אותי כאיש מקצוע.
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 26.
קארצב עושה רושם שחקן מבטיח מאוד. מהמשחקים בנוער של מכבי בגיל צעיר ומההצלחןץ בנחברת. אבל בכל הכתבה הזו איו אף מילה על הפציעות החוזרות שלו. שלא לדבר על חוות דעת של אנשי מקצוע פרט למאמן הנוכחי שלו. חבל, פספוס של כתבה
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 26.
Válasz neki: @Sapirtwit
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 26.
רגע, איך עוד אין ידיעה על הדרג שבו ישראל תהיה בהגרלת הבתים ביורו?
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 25.
Válasz neki: @LiorYarmiyahu @DaniPorath
זה קמע של טורניר הגמר שם לדעתי יהיה שימוש
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 25.
Válasz neki: @DaniPorath
האמת שזה נראה כאילו הקמע הוא צלם של היורו (עם הווסט והכל) יכול להיות שזו קריצה של אופ"א למערכת ה-var?
Reply Retweet Kedvelés
tzur márc. 25.
Válasz neki: @yossport1
זה מדהים, אבל לא רק הזווית ההפוכה מפתיעה כאן, אלא זוויות צילום המשחק שיותר טובות מהצילום הישראלי, הפוקוס על ריאקשנים של יציעים שלמים ולא רק של אנשים בודדים ביציע, כל זה מעניק לזה חווית צפיה של כדורגל דרום אמריקאי. השדר ברקע, רק מוסיף כמובן
Reply Retweet Kedvelés