| Tweetek |
| tzur retweetelt | ||
|
tal uziely
@taluziely
|
ápr. 1. |
|
שמח ומתרגש מאוד לבשר על ההשקה של האתר שלי!!! מקווה מאוד שתיהנו גם ממנו וגם מהבלוג, ערוץ היוטיוב והפודקאסט שיעלה בקרוב. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לחברים מקיימברידג' אנליטיקה שבלעדיהם זה לא היה קורה. תודה ענקית גם לעמית עוזיאלי ואיתי דדון. מומלץ לעשות מנוי משתלם לכל הפלטפורמות pic.twitter.com/Dp11YcRzoc
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
ápr. 2. |
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
ápr. 2. |
|
אני לא חושב שהמהירות חשובה פה. רק לקבל תשובה מספקת. זה מה שצריך. אבל בכל מקרה, לא באמת מעניין אותי להגיע לחצי הגמר הזה. אז מצדי שכל הצהובים יעשו צעדת לטרון
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
ápr. 2. |
|
לא נתנו אופציה של טרמפים? ללכת ברגל? להגיע במסוק?
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
ápr. 1. |
|
אם זה לא היה בתאריך של היום, עוד היינו מתרגשים pic.twitter.com/UdGMlukpME
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 31. |
|
אני יודע שזה היה הקרב המקורי. אבל זה לא אומר שהפרסומאים לא ינסו להפתיע...
לגבי המוקדם מדי, אני מקבל. שיריבו על ברנדון במקום?
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 31. |
|
ילחמו בפרסומת על ליבו של דילן? #מוקדםמדי?
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 28. |
|
זה נשמע כמו ניתוח מצויין של מישהו שגר בארץ רחוקה... פרגוסון בעצמו אמר שהמערכת הזו צריכה מישהו שמכיר אותה מצוין, מישהו שמכיר את הערכים של המועדון ושנחל הצלחה ברמות הכי גבוהות. מבחינת כל הסעיפים האלה, סולשיאר מתאים. מאמן שהצליחו במקומות אחרים, כמו ואן חאל, מויס ומוריניו פשוט נכשלו
|
||
|
|
||
| tzur retweetelt | ||
|
Manchester United
@ManUtd
|
márc. 28. |
|
Ole’s at the wheel! We can confirm that Ole Gunnar Solskjaer has been appointed as #MUFC manager.
|
||
|
|
||
| tzur retweetelt | ||
|
Dan Adin דן עדין
@adin_dan
|
márc. 27. |
|
מודיע חגיגית ל-@BlueWhite2019 ול-@HavodaParty : אם תתחילו לתקוף אחת את השניה במקום את הנרקסיסט המושחת שמולנו, אני לא אצביע לאף אחת מכן. מבקש מכל מי שמסכים עמי להצטרף ולרטווט
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 26. |
|
וואו. פרומו מדהים. כל הכבוד לכל המשתתפים 👏👏👏
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 26. |
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 26. |
|
לדעתי כן, אבל לא נראה לי שבונים עליו שם בקבוצה הבוגרת. יש להם די הרבה כשרונות בעמדה הזו וכולם צעירים (פרץ, גלזר, ברסקי), יותר סביר שיושאל גם בעונה הבאה. במקומם, הייתי מחזיר קודם את איילון אלמוג (לדוגמא)
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 26. |
|
אני ראיתי אותו לראשונה במשחקי הנוער של מכבי בעונת 2015-16. כבר אז הוא נראה לי כמו כדורגלן עם פוטנציאל עצום. העניין שלי בו גדל כששמעתי שאבא שלו הוא מאמן כושר. אבל לדעתי, בכל שנה מאז הוא נפצע והחמיץ לפחות חודש. וזה משהו שהיה מלחיץ אותי כאיש מקצוע.
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 26. |
|
קארצב עושה רושם שחקן מבטיח מאוד. מהמשחקים בנוער של מכבי בגיל צעיר ומההצלחןץ בנחברת. אבל בכל הכתבה הזו איו אף מילה על הפציעות החוזרות שלו. שלא לדבר על חוות דעת של אנשי מקצוע פרט למאמן הנוכחי שלו. חבל, פספוס של כתבה twitter.com/sport5il/statu…
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 26. |
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 26. |
|
רגע, איך עוד אין ידיעה על הדרג שבו ישראל תהיה בהגרלת הבתים ביורו? pic.twitter.com/v8ntYYNL4v
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 25. |
|
זה קמע של טורניר הגמר שם לדעתי יהיה שימוש
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 25. |
|
האמת שזה נראה כאילו הקמע הוא צלם של היורו (עם הווסט והכל) יכול להיות שזו קריצה של אופ"א למערכת ה-var?
|
||
|
|
||
|
tzur
@tzurdolf
|
márc. 25. |
|
זה מדהים, אבל לא רק הזווית ההפוכה מפתיעה כאן, אלא זוויות צילום המשחק שיותר טובות מהצילום הישראלי, הפוקוס על ריאקשנים של יציעים שלמים ולא רק של אנשים בודדים ביציע, כל זה מעניק לזה חווית צפיה של כדורגל דרום אמריקאי. השדר ברקע, רק מוסיף כמובן
|
||
|
|
||