|
Sapir Diamant
@
Sapirtwit
ישראל
|
|
you took a wrong turn
@maccabiTLVFC fan, Father,
Husband, person
|
|
|
6,774
ಟ್ವೀಟ್ಗಳು
|
1,485
ಹಿಂಬಾಲಿಸುತ್ತಿರುವವರು
|
205
ಹಿಂಬಾಲಕರು
|
| ಟ್ವೀಟ್ಗಳು |
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 19 |
|
בהחלט. ברוב טחמטומי החלטתי לגשת לתחנת משטרה בעיר הקרובה כדי להוציא דוח משטרה עבור הביטוח (שאח"כ בישר לי שכל המאמץ היה לשווא כי הדברים שנגנבו לא עולים על ההשתתפות העצמית) וגיליתי שמי שלא מדבר ספרדית במקום די נטוש בארגנטינה הוא די אבוד
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 19 |
|
אני כויסתי אחרי תור לוויתנים בארגנטינה- לא היה לי יותר מידי מה לשדוד, אבל את המצלמה עם התמונות מהתור (שלא היתה שווה יותר מידי, חוץ מהתמונות) איבדתי
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
@SpartaRotterdam great signing! i heard it is forbidden in netherlands to score goals in the left corner, so you're all set
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
גם אלמוג לדעתי עוד לא יתפוס את המקום של שוינפלד כבלם חלוץ החביב על איביץ'. את קארצב ויוני כהן הייתי מחליף בכל הדקות שהלכו לריקן וברסקי בשנה שעברה, כולל כמה על חשבון פרץ או גלזר בחלק מהמשחקים, ואפילו מיכה
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
כן, זה נכון. בוא נאמר שאם יתן דקות לקארצב ואלמוג וחוזז- זה לא סגל א(גם אם אחד או כולם ראויים להיות)
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
לגיטימי. ראשון קבוצה שאמורה לרדת ליגה, סיימה מקום 10, שלמות
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
@MaccabiTLVFC have you tried to watch the videos you upload to the team website?
your player can't handle more than a few minutes(6-7) so when iwatch a press confrence the player always fails in the middle. i've twitter about this last year and will keep going.... pic.twitter.com/BTwZXo9kfw
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
יש לנו סגל ב' בדיוק בשביל זה, שידחפו את התואר הזה לתחת של מי שמכהן כרגע כיו"ר ההתאחדות(אין מצב שתנחשו מי)
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
מזל שלא רמזו שלא קיבל סקס
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
אבל הכל קר...
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
גם אצלנו יש גבולות ברורים ועדיין- אין ברירה להתגמש לפעמים. צריך לדעת מתי העיקרון מיותר או לא רלוונטי וצריך גם להבין לפעמים שעדכון מתבקש
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
אני בעיקר מבין שאם זה יצא- או שאחו התייאש ויש לו הצעה אחרת, או שמכבי מצאה מישהו אחר twitter.com/Alonzvulun/sta… pic.twitter.com/g1NjnSC53T
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
אם זו באמת תגובת ההתאחדות, הם פשוט פאתטיים pic.twitter.com/xDiG0DSxZt
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
זה לא יזיז לה...
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
צריכים לשבת בכלא בקפריסין
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
כן, רק שאלו שנושרות הם גם לא כאלה קבוצות קלות. בקיצור נקווה שכך או כך איביץ' יכין את הקבוצה טוב. אני לגמרי בסדר עם עונה שתהיה בשלב הבתים של האירופית, אולי אפילו מעדיף על לקבל בראש באלופות. בשביל זה, הכי טוב שנעוף בפלייאוף ישר לשלב הבתים. אבל יהיה קשה גם להגיע לשם
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
בוא נדבר רגע על עניין הסגל והרכש ברצינות- אנחנו אמורים לעבור את קלוז' גם עם הסגל הנוכחי, אבל קשה לי לראות אותנו עוברים את הסיבוב השלישי בלי חיזוק בעמדת הבלם לפחות. גם אם יביאו בלם היום, זה קצת מאוחר כדי להכין את הקבוצה בזמן וליצור איתו תיאום. מדאיג twitter.com/Sapirtwit/stat…
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
זה כנראה קרה ממש דקות לפני שהגעתי לתחנה, כלומר החבר'ה שעמדו וחיכו פה זכו לטירטורים עוד לפני
twitter.com/InTheRakevet/s…
סיוט
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
תוך כדישהנוסעים ממהרים, נכנסת לרציף 2(איפה שכולם עמדו) רכבת לרחובות, (גם עליה הקריין מכריז שתצא מייד). בסוף הרכבות כמובן יוצאות באיחור של מינימום 5 דק' כל אחת. בוקר טוב @IsraelRail @InTheRakevet
|
||
|
|
||
|
Sapir Diamant
@Sapirtwit
|
ಜುಲೈ 18 |
|
אחרי כמה דקות, מודיעים לנו שרכבת שעומדת ברציף 1 שהוא בכלל צפונה, תצא מיד (!!!)לבית שמש- מדובר ברציף אחר(עוברים במנהרה) ובכמות של כמה עשרות טובות של אנשים- אבל תוך שהוא מתנצל הקריין מאיץ בכולם לעלות על הרכבת ההיא. לא למצמץ, לא נגמר
|
||
|
|
||