Twitter | ಹುಡುಕು | |
Sapir Diamant
you took a wrong turn fan, Father, Husband, person
6,774
ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು
1,485
ಹಿಂಬಾಲಿಸುತ್ತಿರುವವರು
205
ಹಿಂಬಾಲಕರು
ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು
Sapir Diamant ಜುಲೈ 19
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @greisas_ariel @Lo_Mekori @nitznutzit
בהחלט. ברוב טחמטומי החלטתי לגשת לתחנת משטרה בעיר הקרובה כדי להוציא דוח משטרה עבור הביטוח (שאח"כ בישר לי שכל המאמץ היה לשווא כי הדברים שנגנבו לא עולים על ההשתתפות העצמית) וגיליתי שמי שלא מדבר ספרדית במקום די נטוש בארגנטינה הוא די אבוד
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 19
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Lo_Mekori @greisas_ariel @nitznutzit
אני כויסתי אחרי תור לוויתנים בארגנטינה- לא היה לי יותר מידי מה לשדוד, אבל את המצלמה עם התמונות מהתור (שלא היתה שווה יותר מידי, חוץ מהתמונות) איבדתי
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @SpartaRotterdam
great signing! i heard it is forbidden in netherlands to score goals in the left corner, so you're all set
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @ilanbh89
גם אלמוג לדעתי עוד לא יתפוס את המקום של שוינפלד כבלם חלוץ החביב על איביץ'. את קארצב ויוני כהן הייתי מחליף בכל הדקות שהלכו לריקן וברסקי בשנה שעברה, כולל כמה על חשבון פרץ או גלזר בחלק מהמשחקים, ואפילו מיכה
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @ilanbh89
כן, זה נכון. בוא נאמר שאם יתן דקות לקארצב ואלמוג וחוזז- זה לא סגל א(גם אם אחד או כולם ראויים להיות)
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @EyalFrid
לגיטימי. ראשון קבוצה שאמורה לרדת ליגה, סיימה מקום 10, שלמות
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
have you tried to watch the videos you upload to the team website? your player can't handle more than a few minutes(6-7) so when iwatch a press confrence the player always fails in the middle. i've twitter about this last year and will keep going....
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @ilanbh89
יש לנו סגל ב' בדיוק בשביל זה, שידחפו את התואר הזה לתחת של מי שמכהן כרגע כיו"ר ההתאחדות(אין מצב שתנחשו מי)
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @ilanbh89 @ISRAELFA
מזל שלא רמזו שלא קיבל סקס
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Liorsk31 @anerhaim1
אבל הכל קר...
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @greisas_ariel @SegevBenNoonAdv
גם אצלנו יש גבולות ברורים ועדיין- אין ברירה להתגמש לפעמים. צריך לדעת מתי העיקרון מיותר או לא רלוונטי וצריך גם להבין לפעמים שעדכון מתבקש
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
אני בעיקר מבין שאם זה יצא- או שאחו התייאש ויש לו הצעה אחרת, או שמכבי מצאה מישהו אחר
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
אם זו באמת תגובת ההתאחדות, הם פשוט פאתטיים
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @neev_na
זה לא יזיז לה...
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @LinoyBarGeffen @GaliliEinav
צריכים לשבת בכלא בקפריסין
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Oggi211
כן, רק שאלו שנושרות הם גם לא כאלה קבוצות קלות. בקיצור נקווה שכך או כך איביץ' יכין את הקבוצה טוב. אני לגמרי בסדר עם עונה שתהיה בשלב הבתים של האירופית, אולי אפילו מעדיף על לקבל בראש באלופות. בשביל זה, הכי טוב שנעוף בפלייאוף ישר לשלב הבתים. אבל יהיה קשה גם להגיע לשם
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
בוא נדבר רגע על עניין הסגל והרכש ברצינות- אנחנו אמורים לעבור את קלוז' גם עם הסגל הנוכחי, אבל קשה לי לראות אותנו עוברים את הסיבוב השלישי בלי חיזוק בעמדת הבלם לפחות. גם אם יביאו בלם היום, זה קצת מאוחר כדי להכין את הקבוצה בזמן וליצור איתו תיאום. מדאיג
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Sapirtwit
זה כנראה קרה ממש דקות לפני שהגעתי לתחנה, כלומר החבר'ה שעמדו וחיכו פה זכו לטירטורים עוד לפני סיוט
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @IsraelRail @InTheRakevet
תוך כדישהנוסעים ממהרים, נכנסת לרציף 2(איפה שכולם עמדו) רכבת לרחובות, (גם עליה הקריין מכריז שתצא מייד). בסוף הרכבות כמובן יוצאות באיחור של מינימום 5 דק' כל אחת. בוקר טוב
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Sapir Diamant ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Sapirtwit
אחרי כמה דקות, מודיעים לנו שרכבת שעומדת ברציף 1 שהוא בכלל צפונה, תצא מיד (!!!)לבית שמש- מדובר ברציף אחר(עוברים במנהרה) ובכמות של כמה עשרות טובות של אנשים- אבל תוך שהוא מתנצל הקריין מאיץ בכולם לעלות על הרכבת ההיא. לא למצמץ, לא נגמר
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ