트위터 | 검색 | |
shay cohen
‏‏ימני ציוני אוהב את המדינה שלי
1,618
트윗
906
팔로잉
392
팔로워
트윗
shay cohen 21분
답글을 받는 사람 @Tzipi_Livni
קשה להאמין שיש לך עוד החוצפה לצייץ! אחת שדחפה בכל כוחה ל"הסכם שלום" עם מחבלים שזורקים הומואים ולסביות מהגגות.. אחת שאילולא המחבלים (חברייך) היו אומרים כן להצעות שלך הסכם אוסלו היה רק הפרומו למה שהיה קורה כאן.. עדיף שתהיה בשקט! הציבור אמר את דברו וזרק אותך לביתך.. אז שבי בשקט!
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 18시간
답글을 받는 사람 @ErelSegal @ronitlev12 3 기타
אין על המטבוחה המרוקאית! וזהו... שאר המאכלים הטוניסאים לוקחים ובגדול! (אל תכעסי רונית נשמה.. 😘) רוצים הוכחה? אני מזמין את כולכם אלי לבית בנתיבות לאכול רק אוכל טוניסאי איכותי. מבטיח לכם תפריט עשיר וטעים!
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 20시간
답글을 받는 사람 @amiramlevin @IlanShiloah
לפי הקו שהלכת בו אז מה צריך לעשות לרמטכ"ל לשעבר שהולך בשותפות עם פדופיל מורשע שסחר בקטינות? אולי להוריד אותו לדרגת טוראי? או שמדובר בברק או במישהו מהשמאל הכל תקין ובסדר...
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 20시간
답글을 받는 사람 @MazuzAdi @Riklin10 2 기타
תודה רבה עדי.. יש לך משפחה מדהימה! היה לי את העונג להכיר אותם...
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 20시간
답글을 받는 사람 @Shiritc @Riklin10 @isr666
מרוקו אני עובד כל השנה.. (כי אין בעיה של ויזות) טוניס זה רק פעם בשנה בהילולה בלג בעומר. אז אם את רוצה מרוקו? בשמחה..
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 20시간
답글을 받는 사람 @Riklin10 @isr666 @Shiritc
אם יש לה (אפילו קצת) רקע טוניסאי... היא חייבת לבוא😉😉
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 20시간
답글을 받는 사람 @Riklin10 @isr666 @Shiritc
דבר איתי.. 0542040506
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 21시간
답글을 받는 사람 @Riklin10 @isr666 @Shiritc
יש לי חברת תיירות בשם "אסי גלובל טורס" ואני ועוד חברה אחת בארץ מוציאים כל שנה את הטיול לטוניס... שנה שעברה הוצאתי למעלה מ200 איש (חכרתי מטוס לטיסה לטוניס) אני גם מכשיר את כל המטבחים במלונות שאנחנו מגיעים אליהם
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 21시간
답글을 받는 사람 @Riklin10 @isr666 @Shiritc
יאללה שמעון שנה הבאה אתה בא איתי לטוניס... בפעם האחרונה שרינה מצליח הגיע עם חברת תיירות אחרת היא עשתה רק נזק! קדימה.. תרים את הכפפה.. אני מזמין אותך
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 7월 10일
답글을 받는 사람 @kann_news @tshpitsen
אני לא מאמין שאני משלם לכם על הזבל הזה שנקרא ערוץ שידור ציבורי! אוסף של שטויות וחארטות על חשבונינו...
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 7월 10일
답글을 받는 사람 @ErelSegal
לא מתפלא... כך נראת כל הפגנה של האנרכסיטים מהשמאל! עכשיו רק תתאר לך שמדובר היה בפעיל ימין שמדבר כך.. אני בטוח שה"נתקף" מדבריו של פעיל הימין היה מחר בבוקר בראיון אצל רזי או רינו...
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 7월 10일
답글을 받는 사람 @jonatanu
אמור לי מי חבריך אמור לך מי אתה...
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 7월 10일
답글을 받는 사람 @YairNetanyahu
עזוב נחקר... מה עם קצת כותרות במהדורות החדשות? ציטוטים מנחקרים... אולי קצת הדלפות.. נאדה! לא נתניהו לא חוקרים/כותבים/מצטטים/מדליפים
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 7월 10일
답글을 받는 사람 @mosheifargan
מחדל המסוק הוא רק קמצוץ מאפס מקצועיות שמלווה את הכתב/תועמולן גיא פלג מזה שנים... "מחלת" רק לא ביבי היא מחלה קשה אשר נפוצה בעיקר אצל "עיתונים" שמאלנים או כאלו שמחפשים קצת כותרות בעיתוני השמאל
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 7월 10일
답글을 받는 사람 @TalShorrer @10elilevi @barak_ehud
לא שאכפת לי רק מציין: הבחירות הוכרעו כל הזמן לא במדינת תל אביב..
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 7월 10일
답글을 받는 사람 @EldadYaniv
לקרוא "שפן" למי שלא חייב לתת דין וחשבון על מעשיו לאף אחד! בעוד פטרונך שחייב לתת דין וחשבון כנציג ציבור מפחד לעלות לשידור כדי לא להיתקל בשאלות קשות איך הוא נקרא? שפן! שפן! שפן!
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 7월 10일
답글을 받는 사람 @aviadglickman @RavivDrucker
פצצה?? אפילו לא קפצון של אקדח לפורים! בליל של שטויות וחארטות שרק ממחיש לנו עד כמה אתה וחבריך בערוץ 13- חיים על שנאת נתניהו!
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 7월 10일
אחרי בילוי של שעות עם ג'פרי אפשטיין... אני לא מתפלא שאהוד ברק יודע לפתוח פקק קטן במכה אחת..
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 7월 10일
אילו אהוד ברק היה משקיע זמן ומאמץ בניהול המדינה בתקופה שהוא היה ראש הממשלה כמו שהשקיע באתגר הבקבוקים, אולי... מדחת יוסוף היה חי היום, ואינתפאדת 2000 לא הייתה מתרחשת עם עשרות הרוגים.. ואולי הוא לא היה נחשב לראש ממשלה הגרוע ביותר במדינת ישראל!
Reply Retweet 마음에 들어요
shay cohen 7월 7일
לא יודע מה אתכם אבל אם נתניהו היה בקשר הדוק ומקבל תרומות ממיליונר שהורשע בסחר בקטינות לזנות המדינה הייתה רועדת! הפנאלים היו מלאים ב"מומחים" ו"עיתונאים" אבל מדובר בברק אז... שששששששש
Reply Retweet 마음에 들어요