| 트윗 |
|
shay cohen
@shay171179
|
21분 |
|
קשה להאמין שיש לך עוד החוצפה לצייץ! אחת שדחפה בכל כוחה ל"הסכם שלום" עם מחבלים שזורקים הומואים ולסביות מהגגות.. אחת שאילולא המחבלים (חברייך) היו אומרים כן להצעות שלך הסכם אוסלו היה רק הפרומו למה שהיה קורה כאן.. עדיף שתהיה בשקט! הציבור אמר את דברו וזרק אותך לביתך.. אז שבי בשקט!
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
18시간 |
|
אין על המטבוחה המרוקאית! וזהו... שאר המאכלים הטוניסאים לוקחים ובגדול! (אל תכעסי רונית נשמה.. 😘) רוצים הוכחה? אני מזמין את כולכם אלי לבית בנתיבות לאכול רק אוכל טוניסאי איכותי.
מבטיח לכם תפריט עשיר וטעים!
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
20시간 |
|
לפי הקו שהלכת בו אז מה צריך לעשות לרמטכ"ל לשעבר שהולך בשותפות עם פדופיל מורשע שסחר בקטינות? אולי להוריד אותו לדרגת טוראי? או שמדובר בברק או במישהו מהשמאל הכל תקין ובסדר...
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
20시간 |
|
תודה רבה עדי.. יש לך משפחה מדהימה! היה לי את העונג להכיר אותם...
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
20시간 |
|
מרוקו אני עובד כל השנה.. (כי אין בעיה של ויזות) טוניס זה רק פעם בשנה בהילולה בלג בעומר.
אז אם את רוצה מרוקו? בשמחה..
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
20시간 |
|
אם יש לה (אפילו קצת) רקע טוניסאי... היא חייבת לבוא😉😉
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
20시간 |
|
דבר איתי.. 0542040506
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
21시간 |
|
יש לי חברת תיירות בשם "אסי גלובל טורס" ואני ועוד חברה אחת בארץ מוציאים כל שנה את הטיול לטוניס... שנה שעברה הוצאתי למעלה מ200 איש (חכרתי מטוס לטיסה לטוניס) אני גם מכשיר את כל המטבחים במלונות שאנחנו מגיעים אליהם
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
21시간 |
|
יאללה שמעון שנה הבאה אתה בא איתי לטוניס... בפעם האחרונה שרינה מצליח הגיע עם חברת תיירות אחרת היא עשתה רק נזק! קדימה.. תרים את הכפפה.. אני מזמין אותך
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
7월 10일 |
|
אני לא מאמין שאני משלם לכם על הזבל הזה שנקרא ערוץ שידור ציבורי!
אוסף של שטויות וחארטות על חשבונינו...
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
7월 10일 |
|
לא מתפלא... כך נראת כל הפגנה של האנרכסיטים מהשמאל!
עכשיו רק תתאר לך שמדובר היה בפעיל ימין שמדבר כך.. אני בטוח שה"נתקף" מדבריו של פעיל הימין היה מחר בבוקר בראיון אצל רזי או רינו...
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
7월 10일 |
|
אמור לי מי חבריך אמור לך מי אתה...
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
7월 10일 |
|
עזוב נחקר... מה עם קצת כותרות במהדורות החדשות? ציטוטים מנחקרים... אולי קצת הדלפות.. נאדה! לא נתניהו לא חוקרים/כותבים/מצטטים/מדליפים
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
7월 10일 |
|
מחדל המסוק הוא רק קמצוץ מאפס מקצועיות שמלווה את הכתב/תועמולן גיא פלג מזה שנים...
"מחלת" רק לא ביבי היא מחלה קשה אשר נפוצה בעיקר אצל "עיתונים" שמאלנים או כאלו שמחפשים קצת כותרות בעיתוני השמאל
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
7월 10일 |
|
לא שאכפת לי רק מציין:
הבחירות הוכרעו כל הזמן לא במדינת תל אביב..
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
7월 10일 |
|
לקרוא "שפן" למי שלא חייב לתת דין וחשבון על מעשיו לאף אחד! בעוד פטרונך שחייב לתת דין וחשבון כנציג ציבור מפחד לעלות לשידור כדי לא להיתקל בשאלות קשות איך הוא נקרא? שפן! שפן! שפן!
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
7월 10일 |
|
פצצה?? אפילו לא קפצון של אקדח לפורים! בליל של שטויות וחארטות שרק ממחיש לנו עד כמה אתה וחבריך בערוץ 13- חיים על שנאת נתניהו!
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
7월 10일 |
|
אחרי בילוי של שעות עם ג'פרי אפשטיין... אני לא מתפלא שאהוד ברק יודע לפתוח פקק קטן במכה אחת..
#רקחושב
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
7월 10일 |
|
אילו אהוד ברק היה משקיע זמן ומאמץ בניהול המדינה בתקופה שהוא היה ראש הממשלה כמו שהשקיע באתגר הבקבוקים, אולי... מדחת יוסוף היה חי היום, ואינתפאדת 2000 לא הייתה מתרחשת עם עשרות הרוגים.. ואולי הוא לא היה נחשב לראש ממשלה הגרוע ביותר במדינת ישראל!
|
||
|
|
||
|
shay cohen
@shay171179
|
7월 7일 |
|
לא יודע מה אתכם אבל אם נתניהו היה בקשר הדוק ומקבל תרומות ממיליונר שהורשע בסחר בקטינות לזנות המדינה הייתה רועדת! הפנאלים היו מלאים ב"מומחים" ו"עיתונאים" אבל מדובר בברק אז... שששששששש
|
||
|
|
||