| Tweet |
|
isr
@isr666
|
6 j |
|
מענדי יקירי,
אני חב לך התנצלות.
כשכתבת ביום חמישי שעבר שתוכניתכם תעסוק ביום ראשון בבוקר בכל המתרחש בתוככי חס׳ גור העזתי לפקפק שאכן כך יקרה בעיקר כי היה ברור שלא יהיה לכם קל לעמוד בלחצים (ולחצים זה understatement במקרה הזה וד״ל).
״ומודה ועוזב ירוחם״
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
8 j |
|
הבן אדם הוא נזק מהלך על שניים ואתה נתפס באיזו התבטאות שולית?
ברור שזה נוח לך מאשר יתעסקו איתו בקשרים שלו עם פדופילים ועם קרן וקסנר שאולי גם להם יש קשר לפדופיליה
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
8 j |
|
וזה למה?
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
8 j |
|
וכמו שנאמר בכל מערכת בחירות ״עולם התורה בסכנה״ או יותר נכון כבודו של ״נגיד עולם התורה בסכנה״.
ולענייננו, מחד זאת תביעת השתקה מגעילה שנועדה למנוע כל בדל של ביקורת מה״נגיד״ הרגיש
מאידך, עיתונאים צריכים להבין את מגבלות כוחם בכך שיפסיקו להשמיץ את כל מי שלא בא להם בטוב (או שלא שילמו)
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
9 j |
|
נראה אותו שורד דקה בעיר ״התורה והחסידות״ בני ברק תחת שלטונו של אברהם רובינשטיין
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
18 j |
|
מהיכרותי הצנועה עם החסידות אזי באם מישהו מההנהגה לא היה מעוניין בהתנהגות זאת כמו שאת מציינת אזי אפילו אדם אחד לא היה מעז להתנהג כך.
ונצרף לכך את התקרית בטחש בליל שבת שהתרחשה כלפי כל הקהל הקדוש וכו
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
18 j |
|
אז אולי תספרי לחברים שבכל זאת מסתקרנים מה בכל זאת קורה בתוך חסידות גור?
לא ה עשרים אלף חסידים שיושבים ולומדים כל הזמן ושום דבר לא מעניין אותם
מה בכל זאת כן עשו ועושים ה 20 אנשים שגורם להרבה רעש בתוך החסידות ומחוצה לה?
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
19 j |
|
הפסקת אש מדומה לאולי בערך שעה.
אצל הליטאים שלום זאת מילת גנאי ולכן לעולם לא יהיה שלום אלא אולי יהיה ״שילוב אינטרסים״ של כסף כמובן
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
19 j |
|
שרוליק,
בחיאת עזוב אותך משטויות.
תדווח לנו מה קרה השבת בביהמ״ד של גור מי הרביץ למי וכמה פעמים שרו את השיר ״יימח שמו וזכרו״?
מה שמעניין שלך תמיד יש מה לומר בעניינים הפנימיים שמדווחים מעת לעת וכל זאת ללא פחד ומורא.
מה קרה שלגבי מה שקורה בתוך חס׳ גור אין לך מה לומר?
אתה מפחד?
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
19 j |
|
בטוח עולה במחשבתו מה מכל הבניינים והשטחים שם יכולים להיות שלו.
בכל זאת עבריין היה וכנראה נשאר
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
20 j |
|
חברך הטוב @amit_segal היה מהביקורתיים הראשונים כלפי הרב פרץ וכמדומני שהוא לא שייך לארגוני השמאל והלהט״ב (או שכן?)
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
20 j |
|
מרגש.
אבל @yairlapid לא בא לו על השם אז למה סתם להשתמש בשמו של הקב״ה?
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
20 j |
|
היות שאטילה הוא בחור הגון אז הוא בחר לשאול את הדיפשטייטעל את השאלות הללו כדי לקבל תשובות שיתאימו לו
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
21 j |
|
כי למעט כמה שמאלנים קיצוניים כמוך והרשות הפלשטינית רוב העם בישראל תומכים בסיפוח השטחים
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
21 j |
|
חחח מסכן.
מתברר שאצלכם הפוגרסיבים יש לא מעט פדופילים ועבריינים ואתם מנסים להתפתל ולזרוק האשמות על חמגשיות וכל מיני שטויות.
#שמאל_צביעות
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
21 j |
|
מעניין מה יותר מפריע לך
אני מנחש שטיפולי ההמרה
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
21 j |
|
אתם שונאים את נתניהו אך ורק כי הוא היחיד שמשמר את שלטון כל הימין בישראל ולכן השאלה היחידה היא כן נתניהו או לא נתניהו!!!.
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
22 j |
|
אבל למה להרוס ל @attilus את כל התזות שלו?
לא יפה לעשות כך לקולגה למרות שהוא פוגרסיבי צבוע
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
22 j |
|
חח אוקיי,
משום מה הפרט החשוב הזה נעלם מעיניי ומעיני הערך שלך בויקיפדיה.
אז עמך ומאמך הסליחה
מודה ועוזב ירוחם ואין על מקבובה (למרות שתוניס לא ממש קרובה גיאוגרפית למי ממשפחתי).
|
||
|
|
||
|
isr
@isr666
|
12 Jul |
|
ואתה ממתי אתה תוניסאי?
|
||
|
|
||