| Tweets |
|
nina
@sensowanda
|
13 h |
|
נכון, לפרוק משהו, לוותר על שליטה או להיוותר באופן מפתיע בלי שליטה, יכול להיות מזכך, משום שזה מביא למגע עם העומק. אבל הדבר שמתרחש הוא בכי. בכי מביא לפורקן, להבנה של דברים. אבל התפיסה היא קצת של בכי ללא בוכה. של התרחשות חצי חיצונית ולטעמי אף מפחידה בניסוח זה. מי שמתפרק הוא מפורק?
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
19 h |
|
תחשבו על הטרמינולוגיה הזו בפעם הבאה שאתם בוכים.
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
19 h |
|
קבלתי מתנה ספר של ישראל אלירז. ופרחי חמניה. וכדורי קקאו טעימים. וברכה מצויירת יפהפיה.
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
19 h |
|
בכיתי, התחלתי לבכות, פרצתי בבכי, דמעתי... למה התפרקתי?!
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
19 h |
|
שימושים בפועל לפרק שאני לא מחבבת. הזניח - לפרק בקבוק יין. איך אתם איתו? וזה שממש צורם לי זה שלבכי, לפועל לבכות, אנשים מתייחסים כאל "להתפרק". אני מבינה שזה איזו החזקה מאומצת שבבת אחת מתמוססת ומתפרקת. מבינה שזה קשור לפורקן. אבל זה גם מעורר מחשבה על התמוטטות. התפרקות. ומה רע בבכי?
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
יאללה לאמבט!
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
כן אני צריכה הרבה שילכו להזדיינים במלאי.
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
זה מוזר. מול כל אנשי העולם אני בנח עם ההריון שיוצא לאור. אבל מהשכנים שלי ממש מפחדת ונבוכה. אוף.
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
וואו איזה חתול.
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
הייתי בחתונה יפה.
כעת שנ"צ. פוסט שנ"צ תתרחש שטיפת רצפה. אבל קודם מנוחה.
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
🌷🍹
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
יש לי משיכה אל הדרום החם. זה יהיה חודש שביעי וחצי. אבל תמיד יש חלופות. מטיסים בארקיע עם אישור השאלה אם טיסה אינה טובה למישהו.
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
@Nabokie יום הולדת שמח 🌷
מלא זן ושלווה וחיות מחמד אוהבות.
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
אבדוק המלצותיך! מתכננת חופשה עם בת דודתי חברה טובה. אולי נטוס... אולי מכונית לשם יכולות טיול.
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
🧡😍
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
יש! אז אצא מהמיטה אשים מוסיקה וארקוד!
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
תודה :)
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
הו! אני רוצה כמה כאלה באמת. תודה 🥂
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
14 de jun |
|
זה קצת עצוב כשיומולדת תם! אבל ממשיכה עד מוצ"ש!
|
||
|
|
||
|
nina
@sensowanda
|
13 de jun |
|
Ofself
Going to bed
|
||
|
|
||