Twitter | Buscar | |
nina
בטרנספורמציות
29.008
Tweets
191
Seguindo
161
Seguidores
Tweets
nina 13 h
Respondendo a @samanio
נכון, לפרוק משהו, לוותר על שליטה או להיוותר באופן מפתיע בלי שליטה, יכול להיות מזכך, משום שזה מביא למגע עם העומק. אבל הדבר שמתרחש הוא בכי. בכי מביא לפורקן, להבנה של דברים. אבל התפיסה היא קצת של בכי ללא בוכה. של התרחשות חצי חיצונית ולטעמי אף מפחידה בניסוח זה. מי שמתפרק הוא מפורק?
Reply Retweet Curtir
nina 19 h
Respondendo a @sensowanda
תחשבו על הטרמינולוגיה הזו בפעם הבאה שאתם בוכים.
Reply Retweet Curtir
nina 19 h
קבלתי מתנה ספר של ישראל אלירז. ופרחי חמניה. וכדורי קקאו טעימים. וברכה מצויירת יפהפיה.
Reply Retweet Curtir
nina 19 h
Respondendo a @sensowanda
בכיתי, התחלתי לבכות, פרצתי בבכי, דמעתי... למה התפרקתי?!
Reply Retweet Curtir
nina 19 h
שימושים בפועל לפרק שאני לא מחבבת. הזניח - לפרק בקבוק יין. איך אתם איתו? וזה שממש צורם לי זה שלבכי, לפועל לבכות, אנשים מתייחסים כאל "להתפרק". אני מבינה שזה איזו החזקה מאומצת שבבת אחת מתמוססת ומתפרקת. מבינה שזה קשור לפורקן. אבל זה גם מעורר מחשבה על התמוטטות. התפרקות. ומה רע בבכי?
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
יאללה לאמבט!
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
Respondendo a @mypsick
כן אני צריכה הרבה שילכו להזדיינים במלאי.
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
זה מוזר. מול כל אנשי העולם אני בנח עם ההריון שיוצא לאור. אבל מהשכנים שלי ממש מפחדת ונבוכה. אוף.
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
Respondendo a @o_tizkoret
וואו איזה חתול.
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
הייתי בחתונה יפה. כעת שנ"צ. פוסט שנ"צ תתרחש שטיפת רצפה. אבל קודם מנוחה.
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
Respondendo a @marvatz
🌷🍹
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
Respondendo a @yanchuf
יש לי משיכה אל הדרום החם. זה יהיה חודש שביעי וחצי. אבל תמיד יש חלופות. מטיסים בארקיע עם אישור השאלה אם טיסה אינה טובה למישהו.
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
יום הולדת שמח 🌷 מלא זן ושלווה וחיות מחמד אוהבות.
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
Respondendo a @yanchuf
אבדוק המלצותיך! מתכננת חופשה עם בת דודתי חברה טובה. אולי נטוס... אולי מכונית לשם יכולות טיול.
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
Respondendo a @mmmmichal
🧡😍
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
Respondendo a @Gal_G
יש! אז אצא מהמיטה אשים מוסיקה וארקוד!
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
Respondendo a @mypsick
תודה :)
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
Respondendo a @efyska
הו! אני רוצה כמה כאלה באמת. תודה 🥂
Reply Retweet Curtir
nina 14 de jun
זה קצת עצוב כשיומולדת תם! אבל ממשיכה עד מוצ"ש!
Reply Retweet Curtir
nina 13 de jun
Ofself Going to bed
Reply Retweet Curtir