| Твитови |
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
12 мин |
|
סמוטריץ' עדיף מכל בחינה, המצחיק שעכשיו גם בתדמית התקשורתית! מי יכל להאמין שתת אלוף, סופר ליברלי, איש חינוך מוערך, יוכל להיות דמות מותקפת יותר מ"נער הגבעות" מארגן המצעד וכו'..
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
15 мин |
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
15 мин |
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
15 мин |
|
לעודד הגירה ומהר! ביו"ש עם סלי הגירה+הגברת הלחץ על הרש"פ, בעזה זה הסכם עם המצרים על פתיחת חד צדדית של המעברים, בנוסף ללחץ מתמיד על החמאס, כלכלית והפצצת מחסני תחמושת ובתי בכירים (עם הקש בגג שלא יהיה להם סיבה להחזיר)!
ynet.co.il/articles/0,734…
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
23 мин |
|
כמו שבן גביר היה שם, פותחים את המפלגה לקהלים נוספים! (במקרה של שקד ימנים חילונים שלא מרוצים מביבי) אבל מסתם ח"כ עד לראשות יש הבדל!
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
27 мин |
|
אם גם @moshefeiglin ונפתלי בנט בפנים, עם צפייה לדו-ספרתי נאה, אז אתה צודק, כרגע דובר עליה באופן אישי.
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
55 мин |
|
נשמע לך הגיוני שבמפלגת הדת"ל היחידה תעמוד חילונית בראש???
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
55 мин |
|
אז למה לא הצבעת בנט\איחוד הימין? גנץ לא יעשה כלום, ואני יודע את זה כי הוא היה כבר הרמטכ"ל בצוק איתן ולפי הפרוטוקולים, הוא התנגד אפילו לתקיפת המנהרות (החוצות)! שהוא יאבק בחמאס? בנט בביטחון היה עושה לדעתי הרבה יותר! (אגב לא תומך בו)
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
1 сат |
|
מה לדעתך הפיתרון? לדעתי צריך להפסיק העברת דלקים+כספים+חשמל+בטון, עד להחזרת הגופות! לא הגיוני שאנחנו ממנים אותם, וזקוקים למו"מ עם מדינת טרור חלשה וחצופה כ"כ!
הבעיה שהאנשים שאתה הכנסת בקולך לכנסת, לא ידחפו את ביבי (הפחדן מטבעו) לעשות משהו!
לקשקש הם יודעים, אבל לתת פתרון אמיתי...
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
1 сат |
|
??? "כמו כל בחור צעיר חרצובות לשונו היו מעודנות יותר"? באיזה עולם אתה חי?
שחייל צעיר ידבר יותר ברגישות ובזהירות, מפוליטיקאי מלבין?
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
1 сат |
|
למה לא? לשקד יש תדמית מוצלחת, תכלס רוב הבנטיסטים ברשת (ממה שראיתי) אמרו שיצביעו לו, גם ללא שקד, וזהות אמורה להביא בכיף 100K כך שאין סיבה שיכשלו!
ולאדם שהאופציה המקבילה היא שר בקבינט, בהחלט מדבר פוליטי! נאום ויראלי באו"ם פעם בחצי שנה-שנה, זה כלום לעומת החשיפה היומיומית שמקבל שר!
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
10 сати |
|
לא יקרה! במקרה של איחוד עם פייגלין סוכם שהוא יוכל להיות בראש! וגם באיחוד כולל הוא לא יקבל 4! והבעיה ברעיון השגרירות (חוץ מהשאלה אם ביבי יקיים את הבטחתו..) זה שבנט לא בן 32!
4 שנים של מחוץ לפוליטיקה הארצית, יחזירו אדם מנותק ומבוגר!
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
11 сати |
|
מעניין, תודה! נ.ב. אתה יודע לקרוא ערבית\פרסית?
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
11 сати |
|
בכל מקרה, זה ניסיון שקוף לזרוק אותו מהפריים! לח"כ בעשירייה השנייה של הליכוד, זה קידום, מביא אותו חזרה לזירה העמוסה, עם ניסיון בין-לאומי וכו'..
אבל בנט לא במצב הזה, הוא היה רגע משר ביטחון, זה סתם יעכב אותו!
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
11 сати |
|
פיגועים בקטע דתי-דעא"שי, או מאבק לעצמאות?
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
18 сати |
|
הבנאדם חי בסרט, הוא בן 80, מי בדיוק ייקח אותו לייעוץ?
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
18 сати |
|
גנץ בתור הרמטכ"ל ובוגי בתור שר הביטחון, הובילו את המבצע הצבאי מהכושלים ביותר שידעה ישראל.. בנט ברגע האחרון (בהתנגדות מלאה של הצמד) הציל את ישראל מאסון בעוטף, עם המנהרות חוצות הגדר, שגנץ ובוגי אמרו שאינם שמישות...
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
18 сати |
|
איכשהו תמיד הצד שלטובתנו, יהיה כושל מפולג ולא יוצלח.. א-סיסי (בסיני), האירנים הסונים, המורדים המתונים בסוריה, הכורדים בטורקיה בסוריה ובעירק, וכמובן סעודיה... למה????????
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
19 сати |
|
זרקה מספר, וקיוותה שכלום שטחיים ויסתפקו בפיברוט..
|
||
|
|
||
|
נועם אלימלך
@noamelid123
|
19 сати |
|
|
||