Твитер | Претрага | |
נועם אלימלך
1.640
Твитови
113
Пратиш
39
Пратиоци
Твитови
נועם אלימלך 12 мин
Одговор за @roybaki48 @AbohamzaaAbu @bezalelsm
סמוטריץ' עדיף מכל בחינה, המצחיק שעכשיו גם בתדמית התקשורתית! מי יכל להאמין שתת אלוף, סופר ליברלי, איש חינוך מוערך, יוכל להיות דמות מותקפת יותר מ"נער הגבעות" מארגן המצעד וכו'..
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 15 мин
Одговор за @Nissim_Sofer
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 15 мин
Одговор за @Nissim_Sofer
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 15 мин
Одговор за @Nissim_Sofer
לעודד הגירה ומהר! ביו"ש עם סלי הגירה+הגברת הלחץ על הרש"פ, בעזה זה הסכם עם המצרים על פתיחת חד צדדית של המעברים, בנוסף ללחץ מתמיד על החמאס, כלכלית והפצצת מחסני תחמושת ובתי בכירים (עם הקש בגג שלא יהיה להם סיבה להחזיר)!
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 23 мин
Одговор за @NetanelPinto @moshefeiglin
כמו שבן גביר היה שם, פותחים את המפלגה לקהלים נוספים! (במקרה של שקד ימנים חילונים שלא מרוצים מביבי) אבל מסתם ח"כ עד לראשות יש הבדל!
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 27 мин
Одговор за @NetanelPinto @moshefeiglin
אם גם ונפתלי בנט בפנים, עם צפייה לדו-ספרתי נאה, אז אתה צודק, כרגע דובר עליה באופן אישי.
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 55 мин
Одговор за @NetanelPinto
נשמע לך הגיוני שבמפלגת הדת"ל היחידה תעמוד חילונית בראש???
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 55 мин
Одговор за @ShaiCohen13 @toomyko @netanyahu
אז למה לא הצבעת בנט\איחוד הימין? גנץ לא יעשה כלום, ואני יודע את זה כי הוא היה כבר הרמטכ"ל בצוק איתן ולפי הפרוטוקולים, הוא התנגד אפילו לתקיפת המנהרות (החוצות)! שהוא יאבק בחמאס? בנט בביטחון היה עושה לדעתי הרבה יותר! (אגב לא תומך בו)
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 1 сат
Одговор за @ShaiCohen13 @toomyko @netanyahu
מה לדעתך הפיתרון? לדעתי צריך להפסיק העברת דלקים+כספים+חשמל+בטון, עד להחזרת הגופות! לא הגיוני שאנחנו ממנים אותם, וזקוקים למו"מ עם מדינת טרור חלשה וחצופה כ"כ! הבעיה שהאנשים שאתה הכנסת בקולך לכנסת, לא ידחפו את ביבי (הפחדן מטבעו) לעשות משהו! לקשקש הם יודעים, אבל לתת פתרון אמיתי...
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 1 сат
Одговор за @oshvitzon @Nehemia_GA
??? "כמו כל בחור צעיר חרצובות לשונו היו מעודנות יותר"? באיזה עולם אתה חי? שחייל צעיר ידבר יותר ברגישות ובזהירות, מפוליטיקאי מלבין?
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 1 сат
למה לא? לשקד יש תדמית מוצלחת, תכלס רוב הבנטיסטים ברשת (ממה שראיתי) אמרו שיצביעו לו, גם ללא שקד, וזהות אמורה להביא בכיף 100K כך שאין סיבה שיכשלו! ולאדם שהאופציה המקבילה היא שר בקבינט, בהחלט מדבר פוליטי! נאום ויראלי באו"ם פעם בחצי שנה-שנה, זה כלום לעומת החשיפה היומיומית שמקבל שר!
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 10 сати
לא יקרה! במקרה של איחוד עם פייגלין סוכם שהוא יוכל להיות בראש! וגם באיחוד כולל הוא לא יקבל 4! והבעיה ברעיון השגרירות (חוץ מהשאלה אם ביבי יקיים את הבטחתו..) זה שבנט לא בן 32! 4 שנים של מחוץ לפוליטיקה הארצית, יחזירו אדם מנותק ומבוגר!
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 11 сати
Одговор за @NetanelPinto
מעניין, תודה! נ.ב. אתה יודע לקרוא ערבית\פרסית?
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 11 сати
Одговор за @NetanelPinto @TzahieL @newyamin
בכל מקרה, זה ניסיון שקוף לזרוק אותו מהפריים! לח"כ בעשירייה השנייה של הליכוד, זה קידום, מביא אותו חזרה לזירה העמוסה, עם ניסיון בין-לאומי וכו'.. אבל בנט לא במצב הזה, הוא היה רגע משר ביטחון, זה סתם יעכב אותו!
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 11 сати
Одговор за @NetanelPinto
פיגועים בקטע דתי-דעא"שי, או מאבק לעצמאות?
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 18 сати
Одговор за @asaf_lib
הבנאדם חי בסרט, הוא בן 80, מי בדיוק ייקח אותו לייעוץ?
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 18 сати
Одговор за @nivi2091 @gantzbe
גנץ בתור הרמטכ"ל ובוגי בתור שר הביטחון, הובילו את המבצע הצבאי מהכושלים ביותר שידעה ישראל.. בנט ברגע האחרון (בהתנגדות מלאה של הצמד) הציל את ישראל מאסון בעוטף, עם המנהרות חוצות הגדר, שגנץ ובוגי אמרו שאינם שמישות...
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 18 сати
Одговор за @NetanelPinto
איכשהו תמיד הצד שלטובתנו, יהיה כושל מפולג ולא יוצלח.. א-סיסי (בסיני), האירנים הסונים, המורדים המתונים בסוריה, הכורדים בטורקיה בסוריה ובעירק, וכמובן סעודיה... למה????????
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 19 сати
זרקה מספר, וקיוותה שכלום שטחיים ויסתפקו בפיברוט..
Reply Retweet Свиђа ми се
נועם אלימלך 19 сати
Одговор за @ivri99 @Idaneretz @michalpeylan
Reply Retweet Свиђа ми се