| Tweet |
|
N0_1__
@N0_1__
|
18 giờ |
|
תחליפי כמה מילים ואת יכולה לכתוב את זה על ביבי. זורמת עם זה?
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
18 giờ |
|
איזה מבאס להיות אמן בסדר גודל כזה ועדיין להיות אבישי כהן השני.
שניהם ענקים, אבל הבסיסט, בעיניי, הוא המוזיקאי הישראלי הכי טוב בשני העשורים האחרונים.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
19 giờ |
|
נכון, אבל הצבעה לליכוד היא גם הצבעה לנתניהו.
לא התכוונתי שכל מי שהצביע לליכוד רצה את ביבי, אבל זה רוב מובהק.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
רעיון מצוין. מקווה שישימו את האגו בצד ויתאחדו. בלוק טכני או איחוד.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
אם התעלפו שמונה צוערים, כנראה שמשהו לא היה תקין. חלאס עם הטמטום הזה. זה לא שווה את זה.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
אינטרס של משפחות מרובות ילדים.
למי יש הרבה ילדים?
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
זה בעיניי "לא דמוקרטי". מצביעי הליכוד (שאני לא בינהם) הצביעו לליכוד בשביל ביבי.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
שקד ויחימוביץ' סבבה, את מי מעניינות לבנת ולבני?
בכל מקרה, קשה לי להאמין שמרציאנו או מי שבוחר מרואיינים מתעניין במין המרואיין. זה נון אישיו.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
שיא פיברוטים אישי?
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
ולכן זה תנאי הכרחי.
מי שיש לו סכום כסף מספיק/בלתי מוגבל חי חיי חירות אמיתיים? לדעתי לא.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
אתה מבלבל בין "דמוקרטיה" ל"מה שאני רוצה".
אני לא מתומכי ביבי, אבל אין היום אופציה אחרת ריאלית. גם אם הנשיא היה נותן לאדלשטיין או לכל אחד אחר בליכוד את המנדט לא היו מצליחים להקים קואליציה.
אני מבין שאתה לא אוהב את זה, אבל זו המציאות.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
יש לך רעיון?
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
ג'יזס. לא עלינו.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
סלח לי, אבל גם ביבי אשם פה אם זה נכון.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
זה נכון, אבל לא רואה איך זה סותר את מה שכתבתי (בהנחה שרצית לסתור).
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
כשאומרים (אנשים שהם לא הסולידית) "לשלם בחירותו" מתכוונים לכלא, לא לקנס.
בעיניי כסף זה ממש לא חירות. תנאי הכרחי, אבל לא תנאי מספיק.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
זה מצחיק, כי בסרטון רואים בפירוש שהמבצרים שלינו דווקא כן עמדים בפניהם.
ועם הדבילים האלה אנחנו עושים תיקו...
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
לא בחירותו, אבל בכיסו.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
@YairNetanyahu דבר עם אבא שישריין גם אותו.
|
||
|
|
||
|
N0_1__
@N0_1__
|
30 thg 5 |
|
למה?
|
||
|
|
||