Twitter | Tìm kiếm | |
Tweet
N0_1__ 18 giờ
Đang trả lời @shir1margalit
תחליפי כמה מילים ואת יכולה לכתוב את זה על ביבי. זורמת עם זה?
Reply Retweet Thích
N0_1__ 18 giờ
איזה מבאס להיות אמן בסדר גודל כזה ועדיין להיות אבישי כהן השני. שניהם ענקים, אבל הבסיסט, בעיניי, הוא המוזיקאי הישראלי הכי טוב בשני העשורים האחרונים.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 19 giờ
נכון, אבל הצבעה לליכוד היא גם הצבעה לנתניהו. לא התכוונתי שכל מי שהצביע לליכוד רצה את ביבי, אבל זה רוב מובהק.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @arik3000 @IsraelHayomHeb
רעיון מצוין. מקווה שישימו את האגו בצד ויתאחדו. בלוק טכני או איחוד.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @kann_news @ela1949
אם התעלפו שמונה צוערים, כנראה שמשהו לא היה תקין. חלאס עם הטמטום הזה. זה לא שווה את זה.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @chaimlevinson
אינטרס של משפחות מרובות ילדים. למי יש הרבה ילדים?
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @Profess75738290 @EranCicurel
זה בעיניי "לא דמוקרטי". מצביעי הליכוד (שאני לא בינהם) הצביעו לליכוד בשביל ביבי.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @kerenwestreich @KerenMarc
שקד ויחימוביץ' סבבה, את מי מעניינות לבנת ולבני? בכל מקרה, קשה לי להאמין שמרציאנו או מי שבוחר מרואיינים מתעניין במין המרואיין. זה נון אישיו.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @Ronel_Adani
שיא פיברוטים אישי?
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @MDanielLevi @hasolidit
ולכן זה תנאי הכרחי. מי שיש לו סכום כסף מספיק/בלתי מוגבל חי חיי חירות אמיתיים? לדעתי לא.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @EranCicurel
אתה מבלבל בין "דמוקרטיה" ל"מה שאני רוצה". אני לא מתומכי ביבי, אבל אין היום אופציה אחרת ריאלית. גם אם הנשיא היה נותן לאדלשטיין או לכל אחד אחר בליכוד את המנדט לא היו מצליחים להקים קואליציה. אני מבין שאתה לא אוהב את זה, אבל זו המציאות.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @kerenwestreich @KerenMarc
יש לך רעיון?
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @kann_news @BenYaniv1
ג'יזס. לא עלינו.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @YinonMagal
סלח לי, אבל גם ביבי אשם פה אם זה נכון.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @AKislev @dubi_ya 3 người khác
זה נכון, אבל לא רואה איך זה סותר את מה שכתבתי (בהנחה שרצית לסתור).
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @MDanielLevi @hasolidit
כשאומרים (אנשים שהם לא הסולידית) "לשלם בחירותו" מתכוונים לכלא, לא לקנס. בעיניי כסף זה ממש לא חירות. תנאי הכרחי, אבל לא תנאי מספיק.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
זה מצחיק, כי בסרטון רואים בפירוש שהמבצרים שלינו דווקא כן עמדים בפניהם. ועם הדבילים האלה אנחנו עושים תיקו...
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @hasolidit
לא בחירותו, אבל בכיסו.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @globesnews @YairNetanyahu
דבר עם אבא שישריין גם אותו.
Reply Retweet Thích
N0_1__ 30 thg 5
Đang trả lời @AKislev @dubi_ya 3 người khác
למה?
Reply Retweet Thích