Twitter | Bilatu | |
Keren Westreich
‏‏ניהול מדיה חברתית וגיוס משאבים
1.162
Txioak
607
Jarraitzen
171
Jarraitzaileak
Txioak
Keren Westreich 8 min
רק בים הבלטי מי הים משמשים ל*קירור* הוודקה והתפוזים שאנשים הביאו מהבית. וגם אין פה מדוזות
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich 49 min
Honi erantzuten: @AlonPinkas
התיק משמש לאיתות לעוזריה
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich 2 h
Honi erantzuten: @ShaiCohen13
שריינו אותך באחת המפלגות?
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 22
Honi erantzuten: @LinoyBarGeffen
היא במקרה קרובת משפחה של כוכבת טיסת השוקולד? אני מזהה פה סגנון דומה
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 22
Honi erantzuten: @original_new_1
אל תשפוט. הודעות מהסוג הזה מיותרות. היא ממילא נענשה לכל שארית חייה 😕
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 22
מה נסגר עם הטרגוט ש פייסבוק? הם כנראה באמת מאזינים לשיחות שיש לי עם בעלי וקלטו שאני בעניין של מספר 4 והוא לא
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 22
רעיון מקסים
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 21
הסתיימה שנת לימודים שלמה + קייטנה בלי שהגיעו אלינו כינים אפילו פעם אחת. איפה אוספים את המדליה?
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 21
Honi erantzuten: @ShaiCohen13
אם אתה מרגיש שיש לך יותר מדי עוקבים, נגן את שבט אחים ואחיות
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 21
Honi erantzuten: @hugi26
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 21
Honi erantzuten: @hugi26
הגוניס
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 21
Honi erantzuten: @devorah555
עצוב שקלי מק'גיליס המקסימה לא תשתתף
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 21
Honi erantzuten: @Cloud_Mitzi
הופעת סטדנדאפ ב Gotham. כל הגדולים התחילו שם. מדי פעם הם חוזרים לשם בהפתעה וזה לגמרי מטורף
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 20
לא גאה בזה, אבל במהלך אתמול והיום צפיתי עם הילדים הגדולים שלי בכל העונה השלישית של בית הנייר
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 20
Honi erantzuten: @divohim
תודה גיא. שיהיה רק שקט
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 20
שדה של חצילים
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 18
Honi erantzuten: @michaelzil
זה יהיה נפלא אם יתברר שזו הקרן החדשה
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 18
Honi erantzuten: @Hakufsah
בלאט, חרש חרש אט אט, טופפות עתידות עתידות לקראתנו, ואת מחייכת אלי מתוך השינה. יהיה לנו טוב, טוב מטוב, טוב מאוד, זה מתחיל כבר בבוקר בבוקר את צוחקת אלי מתוך מתוך השינה.
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 18
Honi erantzuten: @HaaSarita
זה חייב להיות חלק מהשיח, בצורה תואמת גיל כמובן, ממש מגיל הגן
Reply Retweet Atsegin
Keren Westreich uzt. 18
Honi erantzuten: @GLZRadio @efitriger
סגור של כל 12 החשודים? ברור שיש כאן בעיה... ניגוד אינטרסים וזה
Reply Retweet Atsegin