Twitter | Pretraživanje | |
יצחקחיים
השומר לא בפנים.
3.008
Tweetovi
234
Pratim
53
Osobe koje vas prate
Tweetovi
יצחקחיים 12 h
Odgovor korisniku/ci @historyontwit
מעניין. תודה.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 6. lip
היום פעם ראשונה שקשרתי קשר עניבה פשוט, וואלה יותר מסובך מקשר תפילין.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 6. lip
Odgovor korisniku/ci @tsadock
פעם היו כותבים על זה שירים, היום זה, לצערנו, הופך כבר לבנאלי כל כך ומחזיק רק כמה שעות בחדשות.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים proslijedio/la je tweet
אבי ילאו | AVI YALOU 5. lip
Odgovor korisniku/ci @aviyalou
והסבתא שלי דוברי ערבית ופה באוטובוס שלי את תכבדי את כולם״ לאט לאט עוד נוסעים יהודים הצטרפו להגביר את האור. ותודה לנוסעים ולנהג שלימד את כולנו שיעור באזרחות ואהבת האדם מה למדתי היום? שתמיד צריך להגיב ושאני חולה על החברה הישראלית, גם כשקשה. לפוסט המקורי:
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 6. lip
Odgovor korisniku/ci @izhakhaim
כל הדיבור על מדינת הלכה הוא ריק לגמרי. אין פה היתכנות למדינת הלכה, אבל בכל זאת הרבנים הלאומנים דוחפים את שליחיהם לציבור כדי לבלבל אותו כאילו מדינת הלכה זו השאיפה של הציונות הדתית, יש מטרה. האמת השאיפה שלהם זה להחזיק עד שהנבואה האוונגליסטית תמומש ומלחמת עולם 3 תפרוץ ונקבל את ישו.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 6. lip
אני לא מבין את ההגיון שעומד מאחרי מפלגות דתיות לאומניות. אין להם שום עניין בישראל כל התכלית שלהם קשורה ביהודה ושומרון ובהנצחת הכיבוש. הם ככל הנראה מחוייבים יותר לאחיהם הנוצרים האוונגליסטים ולממש את הבטחתם למלחמה עולמית כוללת שתתחיל כאן ושעליה שילמו הנוצרים הרבה כסף למתנחלים.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים proslijedio/la je tweet
Tomer-חזק מול הימין🙈♋ 5. lip
היקבים הכשרים נכנעים לחרם על פניציה בגלל כמה עשרות אלפי חרדים? 3 מיליון חילונים מחרימים את היקבים הכשרים ועוברים לשתות יין לא כשר. בנוסף, מחרימים כל מסעדה וכל מוצר שיש עליו כשרות למהדרין. חילוניים- תפתחו כבר חוט שדרה !!!
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 6. lip
Odgovor korisniku/ci @newsisrael13 @sefiova @akivanovick
חחחחח כתף למותן יותר נכון.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 5. lip
Odgovor korisniku/ci @GONENB1 @aton_everet
כך שנראה שהם די מפחדים מהנושא ויש להם סיבות טובות. אצל הדתיים הכל זה כלפי חוץ הבפנים שלהם רקוב.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 5. lip
Odgovor korisniku/ci @GONENB1 @aton_everet
לקח לי זמן להבין מה הוא רוצה רק בסוף ממש הבנתי שזה החינוך של הדתיים.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 5. lip
Odgovor korisniku/ci @chaimlevinson
היא ממש לא מודעת לציניות.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 5. lip
Odgovor korisniku/ci @simchabesimcha1
הכל הם פוסלים, להכל זה האיסור. אסור אישה עם מחשוף, אסור הומואים, אסור לעבוד בשבת, ואסור לקנות בקבוקים מחברה בירוחם, למה? כי כך. הפסילה והאיסור מעידים שהם כלואים בכלא שקוף. מי שהדת חשובה לו,כל מי שרוצה באורח חיים דתי צריך קודם להפטר מדתיים והרבנים ולראות את המותר בחיים.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 5. lip
Odgovor korisniku/ci @talschneider @razibarcay i 2 ostali
מי בכלל חושב שלהקת הבנים כחול לבן מסוגלת למשהו. שימשיכו להנות מהפנסיה התקציבית שלהם מכל ההטבות ושיגדלו משהו בגינה (אולי קנאביס) ויתנו לאנשים שהם בני אדם ולא מכונות מלחמה לנהל את הארץ.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 5. lip
Odgovor korisniku/ci @AviBuskila @mNVW2IJ5BkmP3Lq
אין כמו דת כדי להדחיק רצונות כמוסים שלא מסתדרים. לכל הדתיים הייתי מציע להוריד את הכיפה ולתפור אותה חזרה לזין כי הם ערלי לב.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 5. lip
Odgovor korisniku/ci @JPressClub
בשביל כנס עיתונאים צריך א׳ עיתונאי וב׳ עיתונים. בארץ יש פודלים במקום עתונאים וברושורים במקום עיתונים. אלה שיבאו לכנס יבאו בשביל הכיבוד והחיכוכים עם הברנז׳ה.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 5. lip
Odgovor korisniku/ci @Yeeudi @newsisrael13 @NeriaKraus
אני יהודי. אתה לא פשוט.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 4. lip
Odgovor korisniku/ci @Yeeudi @newsisrael13 @NeriaKraus
לפי איך שאתה כותב אתה לא יהודי פשוט בכלל.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 4. lip
Odgovor korisniku/ci @Yeeudi @newsisrael13 @NeriaKraus
😳🙃 הכי נורמלי ואמיץ זה לרצות משפחה עם מי שאתה אוהב. אצלכם הדתיים תעדיפו לתת יעוץ וכדורים פסכיטרים או שתחיו בסוד ובסתר תעדיפו לחיות אומללים כל החיים העיקר שכלפי חוץ אתם נראים נורמליים, וזה לא משנה שהכל בפנים זה שקר. זה נקרא פחדנות.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 4. lip
Odgovor korisniku/ci @newsisrael13 @NeriaKraus
כמה מטומטמים! עכשיו יסתובבו דתיים שהם כאילו אמיצים שהם נורמליים וינגעו לבחורות בתחת כי הם אמיצים וזה נורמלי. נמשיך כך והדת משמידה את עצמה.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"
יצחקחיים 4. lip
Odgovor korisniku/ci @yayafink
הבעיה שכל הנראה אין כבר תלמידי חכמים.
Reply Retweet Označi sa "sviđa mi se"