| Tweetovi |
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
12 h |
|
מעניין. תודה.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
6. lip |
|
היום פעם ראשונה שקשרתי קשר עניבה פשוט, וואלה יותר מסובך מקשר תפילין.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
6. lip |
|
פעם היו כותבים על זה שירים, היום זה, לצערנו, הופך כבר לבנאלי כל כך ומחזיק רק כמה שעות בחדשות.
|
||
|
|
||
| יצחקחיים proslijedio/la je tweet | ||
|
אבי ילאו | AVI YALOU
@aviyalou
|
5. lip |
|
והסבתא שלי דוברי ערבית ופה באוטובוס שלי את תכבדי את כולם״
לאט לאט עוד נוסעים יהודים הצטרפו להגביר את האור.
ותודה לנוסעים ולנהג שלימד את כולנו שיעור באזרחות ואהבת האדם
מה למדתי היום?
שתמיד צריך להגיב
ושאני חולה על החברה הישראלית, גם כשקשה.
לפוסט המקורי:
bit.ly/2Wj5VBw
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
6. lip |
|
כל הדיבור על מדינת הלכה הוא ריק לגמרי. אין פה היתכנות למדינת הלכה, אבל בכל זאת הרבנים הלאומנים דוחפים את שליחיהם לציבור כדי לבלבל אותו כאילו מדינת הלכה זו השאיפה של הציונות הדתית, יש מטרה. האמת השאיפה שלהם זה להחזיק עד שהנבואה האוונגליסטית תמומש ומלחמת עולם 3 תפרוץ ונקבל את ישו.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
6. lip |
|
אני לא מבין את ההגיון שעומד מאחרי מפלגות דתיות לאומניות. אין להם שום עניין בישראל כל התכלית שלהם קשורה ביהודה ושומרון ובהנצחת הכיבוש. הם ככל הנראה מחוייבים יותר לאחיהם הנוצרים האוונגליסטים ולממש את הבטחתם למלחמה עולמית כוללת שתתחיל כאן ושעליה שילמו הנוצרים הרבה כסף למתנחלים.
|
||
|
|
||
| יצחקחיים proslijedio/la je tweet | ||
|
Tomer-חזק מול הימין🙈♋
@z_tomer
|
5. lip |
|
היקבים הכשרים נכנעים לחרם על פניציה בגלל כמה עשרות אלפי חרדים?
3 מיליון חילונים מחרימים את היקבים הכשרים ועוברים לשתות יין לא כשר.
בנוסף, מחרימים כל מסעדה וכל מוצר שיש עליו כשרות למהדרין.
חילוניים- תפתחו כבר חוט שדרה !!!
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
6. lip |
|
חחחחח כתף למותן יותר נכון.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
5. lip |
|
כך שנראה שהם די מפחדים מהנושא ויש להם סיבות טובות. אצל הדתיים הכל זה כלפי חוץ הבפנים שלהם רקוב.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
5. lip |
|
לקח לי זמן להבין מה הוא רוצה רק בסוף ממש הבנתי שזה החינוך של הדתיים.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
5. lip |
|
היא ממש לא מודעת לציניות.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
5. lip |
|
הכל הם פוסלים, להכל זה האיסור. אסור אישה עם מחשוף, אסור הומואים, אסור לעבוד בשבת, ואסור לקנות בקבוקים מחברה בירוחם, למה? כי כך. הפסילה והאיסור מעידים שהם כלואים בכלא שקוף. מי שהדת חשובה לו,כל מי שרוצה באורח חיים דתי צריך קודם להפטר מדתיים והרבנים ולראות את המותר בחיים.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
5. lip |
|
מי בכלל חושב שלהקת הבנים כחול לבן מסוגלת למשהו. שימשיכו להנות מהפנסיה התקציבית שלהם מכל ההטבות ושיגדלו משהו בגינה (אולי קנאביס) ויתנו לאנשים שהם בני אדם ולא מכונות מלחמה לנהל את הארץ.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
5. lip |
|
אין כמו דת כדי להדחיק רצונות כמוסים שלא מסתדרים. לכל הדתיים הייתי מציע להוריד את הכיפה ולתפור אותה חזרה לזין כי הם ערלי לב.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
5. lip |
|
בשביל כנס עיתונאים צריך א׳ עיתונאי וב׳ עיתונים. בארץ יש פודלים במקום עתונאים וברושורים במקום עיתונים. אלה שיבאו לכנס יבאו בשביל הכיבוד והחיכוכים עם הברנז׳ה.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
5. lip |
|
אני יהודי. אתה לא פשוט.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
4. lip |
|
לפי איך שאתה כותב אתה לא יהודי פשוט בכלל.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
4. lip |
|
😳🙃 הכי נורמלי ואמיץ זה לרצות משפחה עם מי שאתה אוהב. אצלכם הדתיים תעדיפו לתת יעוץ וכדורים פסכיטרים או שתחיו בסוד ובסתר תעדיפו לחיות אומללים כל החיים העיקר שכלפי חוץ אתם נראים נורמליים, וזה לא משנה שהכל בפנים זה שקר. זה נקרא פחדנות.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
4. lip |
|
כמה מטומטמים! עכשיו יסתובבו דתיים שהם כאילו אמיצים שהם נורמליים וינגעו לבחורות בתחת כי הם אמיצים וזה נורמלי. נמשיך כך והדת משמידה את עצמה.
|
||
|
|
||
|
יצחקחיים
@izhakhaim
|
4. lip |
|
הבעיה שכל הנראה אין כבר תלמידי חכמים.
|
||
|
|
||