Twitter | Søk | |
Gil Har-Zahav
לא לבעלי קיבה.
5 091
Tweets
979
Følger
604
Følgere
Tweets
Gil Har-Zahav 4 t
Svar til @Nehemia_GA
לבוא לאוגדה
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 4 t
Svar til @haimhz
לכל מי שהיה חלק מקבלת ההחלטות בתקופה ההיא יותר נוח להעלים אותה, ודווקא בגלל זה חשוב לא לתת לה להתאדות. פאק, חיילים נהרגו שם, יותר מאלה הצטלקו שם, ועוד רבים יותר הצטלקו נפשית. ואני בטוח שחיים, בן-דוד-אבל-לא-באמת (הוא אוהב מקפים), יידע לספר את הסיפור כמו שצריך, בשם כולנו.
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 8 t
Svar til @OsnathilaMark
ובשורה התחתונה - אשמה!
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 12. jun.
אכן אוגדה מובחרת. ולפיכך מביש עוד יותר
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 11. jun.
ככה אני אוהב את המטרות שלי. הישגיות, תמיד שואפות ליותר.
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 10. jun.
Svar til @Nehemia_GA @haimhz
ירדנו לשטח
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 10. jun.
כי הוא מודל לחיקוי
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 9. jun.
Svar til @imno6
״עיתונאי״
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 8. jun.
Svar til @horowitz_b
קצת לא ברור לי למה מאשימים אותו ברשלנות. הוא התרשל בטיפול? הוא לא אמור לתת טיפול בכלל. ההורים ידעו שאין הוא מטפל, הוא לא הציג את עצמו כמטפל (אלא כהומאופת). ברור שמה הוא מציע לא יטפל - איך הוא יכול בכלל להתרשל? מצג שווא, אחיזת עינים, בסדר. רשלנות??
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 8. jun.
Svar til @RackMada @BrushoB
למרות שרטרוספקטיבי זו מילה מגונה בשביל חוקרים...
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 8. jun.
Svar til @RackMada @BrushoB
אז איך הוא מצחצח שיניים?? וברצינות - תמיד כיף ומחכים לקרוא. תודה עכשיו ורטרוספקטיבית
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 7. jun.
אבל אין ספק שהם בודקים את הגבולות
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 7. jun.
Svar til @ruth_elbaz
אפילו לילד מאחוריהם יש פרצוף של “WTF??”
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 6. jun.
מה שמצחיק שהפיון הזה לא קולט שהוא לא יותר מכלי משחק בידי אדונו, וכשיגמר תפקידו הוא יושלך כמו נייר טואלט שנדבק לנעל
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 4. jun.
אני ממש לא מעניש, ומתנצל אם הובנתי כך. טיפול מגיע לכולם, ואני כמובן מצטער על כל מי שמתעכב הטיפול בו. פשוט האירוניה לא מצליחה לשבת בשקט
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 4. jun.
Svar til @amichai_g
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 4. jun.
מטפלים בכולם. אבל לא רק מטפלים. אנחנו בהחלט מעירים על נושאים כמו קורקינט, בוודאי קסדות, וכו. אבל הערה 2 לא קשורה לאי מתן טיפול, רק להתרשמות משביעות רצון האוכלוסיה מהמצב הקיים. ואולי גם קצת ״מה שביקשתם זה מה שקבלתם..״
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 4. jun.
Svar til @amichai_g
שבוע אקרדיטציה
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 4. jun.
1. לא מבטלים חולה שהורדם. אין כזה דבר 2. עם 46% הצבעה לליכוד בבחירות האחרונות, נראה שהתושבים בעפולה די מרוצים מהמצב הקיים, לא?
Reply Retweet Liker
Gil Har-Zahav 4. jun.
Svar til @amichai_g
אוויר חופשי
Reply Retweet Liker