Твиттер | Поиск | |
B_Brusho
1 584
Твиты
195
Читаемые
40
Читатели
Твиты
B_Brusho 28 июн.
В ответ @amichai_g
פלוגה בקו, שיר תת מודע זמני
Reply Retweet Нравится
B_Brusho ретвитнул(а)
ירון טן ברינק 28 июн.
הגזענות לא מנצחת בשאגה. היא מנצחת בשקט, בשתיקה שכולם מסכימים לה מבלי שאפילו יצטרכו לתאם אותה. עכשיו דממה
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 27 июн.
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 27 июн.
В ответ @sorokman
בהצלחה גדולה ערן! יותר זמן להשקיע בפנטאזי
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 27 июн.
В ответ @sorokman
לא זוכר מי זה שהציע שיביאו ב-20 מיליון קבוצת יורוליג קומפלט
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 27 июн.
В ответ @irisbaz
אותה בלורית שיער
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 27 июн.
В ответ @sorokman
לא שחקנים, שחקן אחד מעולה ועוד 12 בחוזי מינימום
Reply Retweet Нравится
B_Brusho ретвитнул(а)
Dominique Clare 27 июн.
В ответ @wojespn @ZachLowe_NBA
The Lakers are going to have a nice big 3. Literally I mean that is all they are going to have.
Reply Retweet Нравится
B_Brusho ретвитнул(а)
Adrian Wojnarowski 27 июн.
The Lakers are trading Mo Wagner, Isaac Bonga and Jemerrio Jones to Wizards as part of the Anthony Davis deal with New Orleans, league sources tell and me. Deal clears contracts and creates more cap space for free agency.
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 27 июн.
В ответ @ZonePhysics
Major words here are "reportedly", "claims" and "not peer reviewed"... Nuclear fusion is very hard to achieve and I'd be surprised if at all feasible in his modest setup.
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 27 июн.
В ответ @galileoosh
מטרה ראויה
Reply Retweet Нравится
B_Brusho ретвитнул(а)
Moshe Starik 27 июн.
מגיע לביקור בישראל בשבוע הבא ומעוניין לפגוש סטאראפים ישראלים שמעוניינים בכסף, בשוק או בכוח אדם אירופאי. אם אתם בעניין, דאמו לי, אם לא, לפחות רטווטו.
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 27 июн.
В ответ @le_lummy @yossi_melman
תודה
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 27 июн.
В ответ @le_lummy @yossi_melman
ידיעתך מועטה
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 26 июн.
В ответ @mogo2009 @Yosinive
אין כמוה בכל החלד
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 25 июн.
В ответ @tin_man__ @BUSH_FI
אוקיי יש צדק בדבריך לגבי נקודת המקסימום של הצריכה (הגרף הכחול) באזור שמונה-תשע בערב לעומת היצור הסולארי (אפור) בשתיים-שלוש בצהריים. נדרשת גמישות תפעולית כדי להפעיל את הגז ולענות על שעות הבוקר והערב...
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 25 июн.
В ответ @tin_man__ @BUSH_FI
אבל, יש הרבה צדק בדבריך שאי אפשר לרוץ באמוק (כמו שעשו בקליפורניה) לאנרגיית שמש בלי לאזן עם דברים אחרים ו/או לשכלל את הגריד
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 25 июн.
В ответ @tin_man__ @BUSH_FI
למיטב ידיעתי אתה טועה. מרבית הצריכה היא לא ביתית אלא בבנייני משרדים ומקומות עבודה והיא נראית כמו גאוסיאן שהמרכז שלו מוסט בשעתיים-שלוש ביחס לעקומת היצור משמש עם לא מעט חפיפה ביניהם.
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 25 июн.
В ответ @tin_man__ @BUSH_FI
תחנות גז טבעי אמורות להיות גמישות יותר מפחם /גרעיני ולאפשר למשל הדלקה לפנות ערב וכיבוי בתשע בבוקר (או לא בימים מעוננים). זה נכון שהפורטפוליו חייב להכיל גם וגם אבל במדינה חמה כמו קליפורניה שבה מרבית צריכת החשמל היא מיזוג אוויר בשעות החום /אור, מצב כמו שתיארת הוא שערורייה
Reply Retweet Нравится
B_Brusho 25 июн.
В ответ @Lo_Mekori
אשתי עשתה תאונה קלה עם האוטו, הכרזתי עליו טוטאל לוס - עכשיו זו בעיה של המוסכניק
Reply Retweet Нравится