| Твиты |
|
B_Brusho
@BrushoB
|
28 июн. |
|
פלוגה בקו, שיר תת מודע זמני
|
||
|
|
||
| B_Brusho ретвитнул(а) | ||
|
ירון טן ברינק
@YTB2018
|
28 июн. |
|
הגזענות לא מנצחת בשאגה. היא מנצחת בשקט, בשתיקה שכולם מסכימים לה מבלי שאפילו יצטרכו לתאם אותה. עכשיו דממה pic.twitter.com/0Rj9pKCK4M
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
27 июн. |
|
Brilliant twitter.com/MasonGinsberg/…
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
27 июн. |
|
בהצלחה גדולה ערן!
יותר זמן להשקיע בפנטאזי
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
27 июн. |
|
לא זוכר מי זה שהציע שיביאו ב-20 מיליון קבוצת יורוליג קומפלט
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
27 июн. |
|
אותה בלורית שיער
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
27 июн. |
|
לא שחקנים, שחקן אחד מעולה ועוד 12 בחוזי מינימום
|
||
|
|
||
| B_Brusho ретвитнул(а) | ||
|
Dominique Clare
@DomClare
|
27 июн. |
|
The Lakers are going to have a nice big 3.
Literally I mean that is all they are going to have.
|
||
|
|
||
| B_Brusho ретвитнул(а) | ||
|
Adrian Wojnarowski
@wojespn
|
27 июн. |
|
The Lakers are trading Mo Wagner, Isaac Bonga and Jemerrio Jones to Wizards as part of the Anthony Davis deal with New Orleans, league sources tell @ZachLowe_NBA and me. Deal clears contracts and creates more cap space for free agency.
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
27 июн. |
|
Major words here are "reportedly", "claims" and "not peer reviewed"... Nuclear fusion is very hard to achieve and I'd be surprised if at all feasible in his modest setup.
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
27 июн. |
|
מטרה ראויה
|
||
|
|
||
| B_Brusho ретвитнул(а) | ||
|
Moshe Starik
@M_Starik
|
27 июн. |
|
מגיע לביקור בישראל בשבוע הבא ומעוניין לפגוש סטאראפים ישראלים שמעוניינים בכסף, בשוק או בכוח אדם אירופאי.
אם אתם בעניין, דאמו לי, אם לא, לפחות רטווטו.
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
27 июн. |
|
תודה
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
27 июн. |
|
ידיעתך מועטה
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
26 июн. |
|
אין כמוה בכל החלד
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
25 июн. |
|
אוקיי יש צדק בדבריך לגבי נקודת המקסימום של הצריכה (הגרף הכחול) באזור שמונה-תשע בערב לעומת היצור הסולארי (אפור) בשתיים-שלוש בצהריים. נדרשת גמישות תפעולית כדי להפעיל את הגז ולענות על שעות הבוקר והערב... pic.twitter.com/WKxlz14pI5
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
25 июн. |
|
אבל, יש הרבה צדק בדבריך שאי אפשר לרוץ באמוק (כמו שעשו בקליפורניה) לאנרגיית שמש בלי לאזן עם דברים אחרים ו/או לשכלל את הגריד
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
25 июн. |
|
למיטב ידיעתי אתה טועה. מרבית הצריכה היא לא ביתית אלא בבנייני משרדים ומקומות עבודה והיא נראית כמו גאוסיאן שהמרכז שלו מוסט בשעתיים-שלוש ביחס לעקומת היצור משמש עם לא מעט חפיפה ביניהם.
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
25 июн. |
|
תחנות גז טבעי אמורות להיות גמישות יותר מפחם /גרעיני ולאפשר למשל הדלקה לפנות ערב וכיבוי בתשע בבוקר (או לא בימים מעוננים). זה נכון שהפורטפוליו חייב להכיל גם וגם אבל במדינה חמה כמו קליפורניה שבה מרבית צריכת החשמל היא מיזוג אוויר בשעות החום /אור, מצב כמו שתיארת הוא שערורייה
|
||
|
|
||
|
B_Brusho
@BrushoB
|
25 июн. |
|
אשתי עשתה תאונה קלה עם האוטו, הכרזתי עליו טוטאל לוס - עכשיו זו בעיה של המוסכניק
|
||
|
|
||