Твитер | Претрага | |
שבר, לא משבר
‏‏מכיל 700 מיליליטר במקום 750 מיליליטר כבעבר.
1.965
Твитови
254
Пратиш
103
Пратиоци
Твитови
שבר, לא משבר је ретвитовао/ла
Scott Kerr 3 сата
Now this is a proper book dedication.
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 8 сати
Одговор за @horowitz_b
מבחינתי האישית חילוני/דתי זו אינה סוגיה, ולשיטתי במפלגה כמו הימין החדש (או הליכוד, או כחולבן) זו יכולה להיות לא-סוגיה.
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 9 сати
Одговор за @horowitz_b
חלק משמעותי מ-7 המנדטים שהלכו לפח עם זהות והימין החדש, וחלק לא מבוטל מהליכוד, ועוד חלק מהמנדטים של מפלגת רקלאביבי.
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר је ретвитовао/ла
Meital Plotnik 11. апр
1/22 גם אצלכם בפיד ובוואצאפ מלא בהערות על איך תושבי מערב הנגב ("העוטף") שוב בחרו בליכוד? על איך "מגיע להם" כי הם "לא רוצים שינוי"? אולי גם לכם יצא לומר את זה? ולפני שאמרתם/שיתפתם/העברתם ביקורת- בדקתם אם זה בכלל נכון?
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר је ретвитовао/ла
תחרות 11 сати
נס רפואי באדיבות ההסתדרות
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 9 сати
Одговор за @horowitz_b
לא מתאים לך להתעלם מאיתנו ככה.
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר је ретвитовао/ла
Scott Kerr 11. апр
Technician with a 250 MB hard drive in 1979
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר је ретвитовао/ла
Rabbi Josh Yuter 10. апр
Nothing gets in the way of Democracy like the will of the voters.
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 10. апр
Одговор за @mosheidan1 @mode_ve_ozev
ספות בבנימינה עוזרות לך?
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 10. апр
מצב נפשי:
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 9. апр
מגיע לקלפי המנומנמת. דוכן שקט של חאקי-לבן. ובדוכן חבר מוועד ההורים. מה נשמע? אתה לא מצביע לנו, נכון? לא, אל תדאג. אחלה, תהנה.
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר је ретвитовао/ла
Thomas Sowell 8. апр
The beauty of doing nothing is that you can do it perfectly. Only when you do something is it almost impossible to do it without mistakes. Therefore people who are contributing nothing to society, except their constant criticisms, can feel both intellectually and morally superior
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 8. апр
Одговор за @lonotnimlevshel
תיהנו!
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 7. апр
Одговор за @frac_not_broken
בת10: אני האוצר שלך? אבא: כן. בת 10: אז מה בן 8? אבא: גם האוצר שלי. וגם בת 4.5. היא האוצר הקטן, הוא האוצר הגדול, ואת - אוצר רמון! בת 10: (מבסוטה) ומה עם אמא? אבא: אמא? היא שר האוצר!
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 7. апр
Одговор за @frac_not_broken
בדרך חזרה, מסיימים ארוחת ערב בדרך צפונה. אבא: אני הולך לשטוף פנים. בת10: למה? אבא: כדי להיות ערני בנהיגה. בת10: אבל שתית קפה כדי להיות ערני. אבא: נכון, אבל אנחנו אחרי יומיים טיול, לא ישנתי טוב בלילה, נסיעה ארוכה ויש לי את האוצר שלי באוטו.
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 7. апр
Одговор за @frac_not_broken
אבא: או שלא הבינו שמכתש רמון הוא מכתש, וחשבו שהוא בקעה או עמק, ורק אחרי שהשקיעו יותר בחקירה גיאולוגית שלו הבינו שהוא מכתש, אבל בינתיים השם "המכתש הגדול" היה תפוס. (בדקנו אח"כ וויקיפדיה מסכימה איתי, עד כמה שזה שווה משהו)
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 7. апр
טיול אבא ובת10 במכתש רמון, יומיים, קמפינג, אגדה. בת10: אבא, אם מכתש רמון הוא המכתש הגדול ביותר בארץ, למה קוראים למכתש אחר "המכתש הגדול"? אבא: שאלה מעולה, לא יודע, אנסה לשער. אני מניח ש"גילו" אחרי הקמת המדינה את המכתש הקטן והגדול לפני ש"גילו" את מכתש רמון.
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 7. апр
Одговор за @lonotnimlevshel
לקח מספר אחד
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 7. апр
מי שכח באוטו את האוזניות, ועכשיו יושב בקרון, מנסה להתרכז בלפטופ אבל צריך לסבול הייטקיסטים חופרים, גברים נשואים בוכים לנשותיהם, פרקליטה מתאוננת שהרכבת הישירה היתה סיוט ועוד? נכון מאוד, אני. אבל זה פאק שלי, ועל פאקים משלמים.
Reply Retweet Свиђа ми се
שבר, לא משבר 6. апр
Одговор за @horowitz_b
לא, היא!
Reply Retweet Свиђа ми се