Twitter | Arama | |
carmel bitan
16
Tweet
89
Takip ediliyor
29
Takipçi
Tweet
carmel bitan 21 Haz
Şu kişiye yanıt olarak: @orenhelman @achealebo1 ve 2 diğerleri
בודקת..
Reply Retweet Beğen
carmel bitan 17 Haz
Şu kişiye yanıt olarak: @MiloMinderbind @noamr
נכון, טעות שלי...קורה
Reply Retweet Beğen
carmel bitan 17 Haz
Şu kişiye yanıt olarak: @noamr
שלום נועם, תודה על התייחסותך, קיימת תקלה בחיפוש באתר, הנושא נמצא בטיפול. מתנצלים על אי הנוחות.
Reply Retweet Beğen
carmel bitan 21 Nis
Şu kişiye yanıt olarak: @avihay_halak
אני ערה בשנת 2014
Reply Retweet Beğen
carmel bitan 9 Şub
Şu kişiye yanıt olarak: @orenhelman
אני multitasking..שקע..תקע..
Reply Retweet Beğen
carmel bitan retweetledi
kereneubach 22 Oca
זה אילן רושניק, בן 29, מעצב גרפי בחברת חשמל, חירש ובן לשני הורים חירשים ו2 אחיות שומעות: "נולדתי למשפחה שווה שמדברים בה עברית מדוברת ואת שפת הסימנים. המרחב הציבורי לא נגיש לי. הכל הרבה יותר קשה לנו. יש הרבה יותר חסמים בדרך לאנשים עם מוגבלויות"
Reply Retweet Beğen
carmel bitan retweetledi
אורן הלמן 9 Oca
מזג אוויר סוער מביא גם להפרעות ברשת החשמל. עובדי חברת החשמל עבדו אתמול - גם בלילה - בקור ובגשם, טיפסו על עמודי חשמל ומנופים. והכל - בזמן שישבנו מכורבלים בבית עם כוס תה או קפה, תחת שמיכות פוך ובחימום. מגיע להם כבוד!!!
Reply Retweet Beğen
carmel bitan retweetledi
חברת החשמל לישראל 1 Kas
Reply Retweet Beğen
carmel bitan 14 Eyl
Şu kişiye yanıt olarak: @bodingerd
וואוווו!!!! מדהים!
Reply Retweet Beğen
carmel bitan 14 Eyl
Şu kişiye yanıt olarak: @TheDossim
בין היתר הוא מנהל אגף החינוך בגבעתיים. אוי לנו. בושה
Reply Retweet Beğen
carmel bitan 14 Eyl
Şu kişiye yanıt olarak: @goldman1007 @TheDossim
הוא גם מנהל אגף החינוך בגבעתיים. אוי לנו לתושבי גבעתיים שזה מנהל אגף החינוך שלנו. בושה
Reply Retweet Beğen
carmel bitan 2 Eyl
Şu kişiye yanıt olarak: @bodingerd
אני צריכה להישאר איתו בגן, אם כבר אני זו שבוכה..
Reply Retweet Beğen
carmel bitan 16 Şub 2018
Şu kişiye yanıt olarak: @avihay_halak
נעקוב..
Reply Retweet Beğen
carmel bitan retweetledi
אורן הלמן 6 Şub 2018
סרטון מרגש על עבודה ועל זוגיות... תכירו: דוד, 28, ר"ג גר בדיור מוגן. מתמודד עם לקות פיזית קלה ומתמודד עם מוגבלות נפשית. מאוד רוצה לעבוד בבית מלון ולהרוויח כמו כולם. אוהב עבודה עם אנשים. מאוד אוהב לבשל- מבשל לחברים בהוסטל. רוצה להיות עסוק ומוכן לעבוד קשה.
Reply Retweet Beğen
carmel bitan 11 Oca 2018
במיוחד בשבילך..
Reply Retweet Beğen
carmel bitan 11 Oca 2018
Şu kişiye yanıt olarak: @avihay_halak
בעיקר משתעלת, פחות מצייצת.. חח
Reply Retweet Beğen