Twitter | Hanapin | |
Fadi Dabas
2
Mga Tweet
54
Mga Sinusundan
1
Mga Tagasunod
Mga Tweet
Fadi Dabas Dis 25
Sumasagot kay @naaamrud @kann
למה אתם לא מטפלים בבעיות של אפלקצית מסכי הסמסונג פשוט אין מה לראות שם או השידור לא פעיל או תמיד נתקע לטיפולכם...
Reply Retweet Gustuhin
Fadi Dabas Dis 23
Sumasagot kay @kann
למה האפלקציה למסכי סמסונג לא עובדת ותמיד נתקעה???כנראה שכחתם ממנה אחרי המונדיאל...
Reply Retweet Gustuhin