| Mga Tweet |
|
Fadi Dabas
@BlueDabas
|
Dis 25 |
|
למה אתם לא מטפלים בבעיות של אפלקצית מסכי הסמסונג פשוט אין מה לראות שם או השידור לא פעיל או תמיד נתקע לטיפולכם...
|
||
|
|
||
|
Fadi Dabas
@BlueDabas
|
Dis 23 |
|
למה האפלקציה למסכי סמסונג לא עובדת ותמיד נתקעה???כנראה שכחתם ממנה אחרי המונדיאל...
|
||
|
|
||