|
Fadi Dabas
@BlueDabas
|
ಡಿಸೆಂ 23 |
|
למה האפלקציה למסכי סמסונג לא עובדת ותמיד נתקעה???כנראה שכחתם ממנה אחרי המונדיאל...
|
||
|
Fadi Dabas
@BlueDabas
|
ಡಿಸೆಂ 23 |
|
למה האפלקציה למסכי סמסונג לא עובדת ותמיד נתקעה???כנראה שכחתם ממנה אחרי המונדיאל...
|
||