Twitter | शोध | |
Citizen_Xs Max
רף הסבלנות שלי למטומטמים מתקצר ככל שהיום מתארך
२,८९२
ट्विट्स
२१०
फॉलोइंग
३०
फॉलोअर्स
ट्विट्स
Citizen_Xs Max ९ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @michelid11 @AmalyaDuek
אתה מודע לעובדה שיש נתבג כן? 20 דקות ברכבת ואתה בסבידור מרכז ועוד 30₪ אצה בירקון בשגרירות. אותו נתבג גם הוא הסיבה ששום בית מלון לא ייסגר ושום אלפי אנשים לא יישארו ללא עבודה.
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max ९ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @Ram_Eilat @AmalyaDuek @DaphnaLiel
וכמה כיסאות כתר שאתה רוצה בבריכה עם ידית אחיזה נוחה לשבירה מהירה.
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max ९ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @HayekAmir @AmalyaDuek
כל מה שציינת אילו דברים ייחודים לאילת? כי אני די סגור שיש לי ארנונה גם בתל אביב והלכתי לבדוק בברז יש גם מים.
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max ९ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @Liberwomen
״בחירות״
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max ९ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @orenhelman @eranetzion
לשאול מה קורה פה מעיד על ניתוק מסוים, מה חשבת שקורה פה? אתה חושב שיש הבדל בין ניגון על השד העדתי שכבר בא קבוע בכל תהליך בחירות לבין גזענות?
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max २१ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @elchananp @yosei_zonenfeld @jonatanu
למה לריב? כל חברי הכת זכאים לחופש מחשבה אחיד.
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max २१ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @ronitlev12 @chaimlevinsond आणि 2 अन्य
נימוס אירופאי יושב עליך טוב
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max २१ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @The1Shark @HeziNak आणि 2 अन्य
מה יש לדבר אידיאולוגיה? סיפור על מישהו שהוא לא ״דמות ציבורית״ איך אידיאולוגיה קשורה?
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max २१ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @adi_darkly @DavidNevo3 आणि 2 अन्य
אוקיי בוא נסכים שכולם שם בפרוטקציה, עדיין אחרי הפרוטקציה יש שירות של 3 אנשים, עם אנשים, ולאנשים יש קטע מוזר כזה שמי שבן זונה שלידם הם פחות מגיבים אליו (כולנו מכירים את האחד במשרד שהוא בן זונה). אז לא הבנתי את הטיעון שלך..
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max २२ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @reuvenig @netanyahu
הוא שר ל 4 דקות עד ספטמבר, הוא ההגדרה הפרלמנטרית למשקולת נייר. מה בדיוק יצליח לעשות?
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max २२ ता
חחחחחחחחח 😂😂😂😂😂 🤣🤣🤣🤣🤣
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max १ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @Ishmaelkin @lilyofthe_yard @KalmanLiebskind
ובוא נעצור את הדיבור ברבים לצורך המשך הדיון
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max १ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @Ishmaelkin @lilyofthe_yard @KalmanLiebskind
לא, זה סתם כי זה מעיתון הארץ ויש חומת תשלום. קח לינק מ ynet אין אזכור לחיים סבן, רק ציטוט של מה שהוא אמר.
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max १ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @Ishmaelkin @lilyofthe_yard @KalmanLiebskind
אח שלי, פוליטיקאים מהשמאל לא עושים דה לגיטימציה לחצי העם, רק לאנשים מהימין הקיצוני. אתם פשוט מחבקים אותם כל-כך חזק שקשה להבחין ביניכם. הנה תמונה להמחשה.
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max १ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @OriBenDov
״זה לא הגיל זה התרגיל״
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max १ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @Ishmaelkin @lilyofthe_yard @KalmanLiebskind
דבר שלישי: נתניהו מחריב את המדינה עם מימון זר של אדלסון בצורת ישראל היום ואם כבר אתה מתעכב על ציטוטים אז הנה אחד נחמד..
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max १ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @Ishmaelkin @lilyofthe_yard @KalmanLiebskind
דבר ראשון הציטוט שהבאת לא נאמר. דבר שני יכל להגיד ״השמאל נע לקלפיות באוטובוסים״ ולא לעשות דה לגיטימציה ל 20% מהאוכלוסיה כראש ממשלה מכהן וכמועמד מוביל, בחר להגיד ערבים כי הוא ידע שזה טריגר.
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max १ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @KalmanLiebskind
מה שמדהים זה שאתה יותר מזועזע ממה שהוא אומר מאשר התופעות עצמן שהוא מצביע עליהן.
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max १ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @yanircozin
כן, כי הוא הראשון אי פעם שסידר פריים.
Reply Retweet पसंत केले
Citizen_Xs Max १ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @Yosinive
חלום שלי להפסיק לראות ציוצים שלו
Reply Retweet पसंत केले