Twitter | Procurar | |
The1Shark (Lior.M)
קפטן בוט במיל׳
3.403
Chíos
17
Seguindo
41
Seguidores
Chíos
The1Shark (Lior.M) 1 h
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 2 h
Respondendo a @guypch2news
Modern poetry..
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) rechouchiou
Amir 6 h
אהלן . הבוקר אמרת לאילנה דיין בגל״צ: ״רק להשלים, כי עובדות זה חשוב אילנה. אז דבר ראשון, אני, לפחות אני, לא זוכר שאהוד ברק אמר לסתיו שפיר ללכת לדוגמנות. אם אפשר יהיה לשלוח לי לינק אחרי השידור, זה יהיה מעניין, כי אני לא זוכר״ מצורף הוידאו הרלבנטי. ותודה ל
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) rechouchiou
נמר ורוד Pink tiger النمر الوردي Розовый тигр 2 h
האמת המרה על מפלגת העבודה יותר מפחידה מטיפולי המרה והדתה לגווניה.
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) rechouchiou
אלחנן גרונר 5 h
צפו: כמה "הצעירים" לא סופרים את מ-0 ועד לנופף בתת מקלע מול שתי ניידות, להסריט ולהפיץ ברשת?
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 3 h
Respondendo a @barak_ehud
ערך השוויון לא צריך להיות חלק מחוק הלאום. זה כשל לוגי. הריי היהודים מופלים לטובה בכל מה שקשור לחוקי ההגירה למדינה .. הפתרון הוא לחוקק חוק יסוד שוויון זכויות אזרחיות. את חוק הלאום אין צורך לשנות.
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 3 h
מדהים שמפחדים ממנה גם בימין וגם בשמאל..
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 5 h
גם הפעם, שומרים על נתניהו מאוחדת..
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) rechouchiou
יונתן אוריך 9 h
אם ברק לא יהיה שר וכנראה גם לא ח״כ, למה לו להיכנס לפוליטיקה אתם שואלים
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 5 h
Respondendo a @EldadYaniv
דמיינתי. חזרתי לעדכן שהשארתי את ארוחת הצהריים על רצפת חדר השירותים.
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 8 h
Respondendo a @Doco28
אמרת כביכול וצדקת.. השמאל ההיסטורי הוא זה שאחראי לחלוקה השבטית שמקורה בחלוקה גיאוגרפית לא צודקת שיצרה את הפערים הסוציו-אקונומיים..
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 8 h
Respondendo a @nadavabeksis @ivgiz
תגיד נדב, גם אתה שומר אצלך תמונות בארכיון אישי למצבים כאלה או שאתה מסתמך על גוגל ?
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 8 h
Respondendo a @ivgiz
ממש לא בוידעם, זה הדגל שעיסאווי פריג' דורך עליו בכל פעם שהוא נכנס למטה המפלגה.
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 8 h
Respondendo a @talshalev1
בואי, זה לא שמישהו באמת התכוון להזמין אותם לשם ..
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 8 h
Respondendo a @amit_segal
לא יודע איפה הלב שלך, אבל אני יודע בדיוק איפה הלב שלי והוא ממש לא יאיא פינק.
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 10 h
Respondendo a @amit_segal
לאן הוא יבוא למקום 8 ?
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 10 h
Respondendo a @yairlapid
אין, אתה פשוט משורר ..
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) rechouchiou
ינון מגל 10 h
לסתיו שפיר לוחמת זכויות הנשים לא מפריע להתחבר עם "החבר של הפדופיל" גם לא לניצן הורביץ ולא לתמר זנדברג ולא לכל הטהרנים הצדקנים והערכיים שממהרים להוציא הודעות מזועזעות בכל ארוע מינורי של מי טו. ואף אחד גם לא שואל אותם על זה, כי בעצם אין פה עניין😭 כמה צביעות במחנה אחד כפיים👏👏👏
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 10 h
Respondendo a @StavShaffir
עוד מיזם קנאביס של אהוד ברק ..
Reply Retweet Gústame
The1Shark (Lior.M) 10 h
Respondendo a @tamarzandberg
ממתין בקוצר רוח לעוד תמונות של אהוד ברק. ברור לך שהן יצוצו מתישהו נכון ?
Reply Retweet Gústame