Twitter | खोजें | |
barakltd
‏‏אין מצב ביניים בין קרח למים, אך יש מצב כזה בין החיים למוות: עבודה כשכיר. ניסים טאלב
23,856
ट्वीट
2,881
फ़ॉलो कर रहे हैं
378
फ़ॉलोअर्स
ट्वीट
barakltd ने रीट्विट किया
Uri Misgav 4 घं॰
Reply Retweet पसंद करें
barakltd 21 मि॰
इनको जवाब दे रहे हैं @kaneidar @1Handstied @Eyalo365
מול לוחם, ילדה עם מספרים, או כול דבר שלא נשק חם, עניין ההשתלטות הוא קל. בשכם השתלטנו על בוגרים עם אלות, אבנים,בקבוקי תבערה ירינו כדורי גומי. אתה מרשה לעצמך לדבר זילזול במפקדי צה"ל רק בגלל שברצונך לקדם נראטיב מוטעה, פגיעה במפקדי צה"ל מבחינתי לא ציוני
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
Eyal Ofer 3 घं॰
इनको जवाब दे रहे हैं @danawt
כדי לחשב כדאיות כלכלית צריך יהיה לדעת מה מחיר הגז העתידי באירופה. בניגוד לשווקי ה"ספוט" שעולים ויורדים עם ביקוש רגעי נהוג בעולם הכלכלי להתבונן בשווקי הפוורווד. ושם הפתעה: המחיר בהולנד לשנת 2022 למשל הוא $6.20. בוודאי לא "כפול מישראל".
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
Eyal Ofer 3 घं॰
इनको जवाब दे रहे हैं @danawt
במהלך 2016 מחיר יבוא גז לאירופה (פרסום של הבנק העולמי) הגיע ל 4$ על פני רוב השנה. מאז המחיר עלה והגיע גם ל 9$. בממוצע על פני 3 השנים האחרונות הוא בסביבות 6$ לגז שמיובא לאירופה ברובו מסיביר >
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
Eyal Ofer 3 घं॰
इनको जवाब दे रहे हैं @danawt
המחיר אותו משלמים רוב אזרחי ישראל הוא כ $6 . זהו המחיר שבו נמכר כחצי מהגז המופק בישראל לחברת חשמל ואנו משלמים אותו לחברות הגז דרך חשבונות החשמל שלנו. המחיר באירופה עולה ויורד עם השוק. לרוב בחורף הוא גבוה מהקייץ . בשנת "מתווה הגז" 2015 המחיר בעולם ירד דרסטית >
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
Eyal Ofer 3 घं॰
אני רוצה לשאול את דנה וייס מספר שאלות לגבי הדווח שלה על צינור הגז . נתחיל רק בשאלה אחת ומקווה שהגב' וייס תענה בלי לחסום:מאיפה הגיע אליך המידע ש"מחירי הגז באירופה כפולים מהמחירים בישראל" האם בדקת מהם המחירים הסיטונאים הרלוונטים בשווקי הסחורות העתידיות TTF ו NBP ל 2025 ?
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
Achiya Schatz 3 घं॰
עורך: הוראה להפיל הכל על השמאל! תעשה להם דמוניזציה! קריקטוריסט: מה זה דמוניזציה? עורך: דמוניזציה נו, מלשון שד, שיחשבו שהם רוצים חיילים מתים! קריקטוריסט: שד! כיף! ראיתי פעם קספר! עורך: אוי זה מטומטם כמו הקוראים שלנו. שיהיה, רק תעשה את האיחוד האירופי חזיר
Reply Retweet पसंद करें
barakltd 1 घं॰
इनको जवाब दे रहे हैं @saragusti
אי אפשר לעמוד מול העמלות/כיבודים וביקורים במדינות מפגרות......
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
Avner Gvaryahu 3 घं॰
ישראל היום (בגרמנית: דר שטרימר) למעלה: קריקטורה שפורסמה בישראל היום. למטה: קריקטורה מפורסמת אחרת, מתקופות אחרות. גם אם אף עורך בעיתון לא ראה מימיו את הקריקטורה האנטישמית ההיא, מישהו שם היה צריך לעצור ולומר: כזה דבר אנחנו לא מפרסמים. אבל בישראל היום אין דבר כזה ניאו נאצי מידי
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
Antonia Yamin 2 घं॰
האמת שבסך הכל עבר עלי יום נחמד בעבודה. היו לי כמה מרואיינים מדהימים שאני כבר ממש משתוקקת שתראו בסדרת כתבות שתעלה בקרוב. בין מרואיין אחד לשני הייתי צריכה לעצור לרגע כדי לדווח על הסכם הברקזיט המתגבש. אבל מתברר שבשכונת נויקלן בברלין אי אפשר לדווח בעברית מבלי שיפריעו ויזרקו עליך נפץ
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
Noa Landau 2 घं॰
इनको जवाब दे रहे हैं @noa_landau
צפו: הנשיא דבי ניגש למיקרופון לענות על השאלה לגבי סחר בנשק בין המדינות, נתניהו מושיט יד זריזה ומונע את התשובה
Reply Retweet पसंद करें
barakltd 1 घं॰
इनको जवाब दे रहे हैं @kaneidar @1Handstied @Eyalo365
לא. צריך לחדד את פקודות פתיחה באש. הוראות עצירת חשודים. עשינו את זה מיליון פעם, קיבלנו הוראות עברנו עליהם, הבנו כמה זה קריטי ופעלנו בהתאם. יש פקודה לא לפתוח ראשים של פצצות תאורה בשביל הרשת, כמה עושים זאת ?
Reply Retweet पसंद करें
barakltd 1 घं॰
इनको जवाब दे रहे हैं @YehoshuaYosi
סביר להניח גנב את הגבול לירדן
Reply Retweet पसंद करें
barakltd 1 घं॰
इनको जवाब दे रहे हैं @noamr
לנו יש מסרון לכותל מסרון לקמיע/מטבע מכושף
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
Lee yaron לי ירון 5 घं॰
ביזיון. זוכרים שלפני שבוע פרסמנו ששנה וחצי אחרי אישור התכנית הממשלתית למניעת אלימות במשפחה איש לא יודע היכן או מה תקציבה? אז עכשיו הודיע נתניהו על הקמת עוד ועדה! מבינים? האוצר לא נתן תקציב לועדה שעבדה 3 שנים ופרסמה שורת מסקנות חשובות. במקום לתת כסף ליישום, מכריזים על עוד ועדה
Reply Retweet पसंद करें
barakltd 3 घं॰
इनको जवाब दे रहे हैं @kaneidar @1Handstied @Eyalo365
לעולם לא אסכים שחיילי צה"ל ימותו. רק מציין שיש קמפיין של בנט, קמפיין לא אחראי שמיועד לשמר את כסאו ובדרך פוגע בפיקוד.
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
Lior Gutman 10 घं॰
שר האנרגיה מאשר עכשיו בגלצ שבדיקת ההיתכנות של צנרת הגז לאירופה הסתיימה לפני שנה. שנה!. עוד מאשר ש*אין* הסכם חתום (יש הסכמות בעפ. היו קודם אחרת לא היה מזכר הבנות בסוף 17). עוד מאשר שחתימה רק ב19. עוד מאשר שאין מימון.עוד מאשר שיקח עוד 5 שנים בניה. מסכם שב2025 הזרמה
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
אורי קול 10 घं॰
צלם החצאיות שקיבל כסף ממקורבי נתניהו עדיין בוחש. מה זה בוחש, הקים אוהל במטבחון, אחרי שהבטיח לא לעבוד בשביל המדינה יותר. זה לא נורמלי
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
dedy markovich 8 घं॰
ועכשיו 5 יחידות במתמטיקה. מנשה לוי, מנהל תיכון בעמק חפר: "מי קבע ש5 יח' במתמטיקה זה טוב? מי קבע שזה מודל להצלחה? למה שתלמידים לא ילמדו מה שהם אוהבים? אני לא צריך להכשיר ילדים למקצועות. משרד החינוך במסע השיווק האגרסיבי שלו פוגע בנפש התלמידים. זה מאמלל תלמידים"
Reply Retweet पसंद करें
barakltd ने रीट्विट किया
esty segal ‏‎‏‎‏‎‏‎استي سيجال 10 घं॰
1. שטייניץ והצינור בואו נעזוב את השקרים (אין הסכם, לא 5 שנים, לא פריצת דרך אלא איטריות מחוממות עוד מימי סילבן) ונדבר על הנבזות: ומשרד האנרגיה מתעקשים לאפשר למונופול להרים אסדה עשרה ק"מ מהחוף שתסכן את בריאות הציבור, את הסביבה, את המים לשתיה (את מתקני ההתפלה) »
Reply Retweet पसंद करें