|
barakltd
@
barakltd
ישראל
|
|
אין מצב ביניים בין קרח למים, אך יש מצב כזה בין החיים למוות: עבודה כשכיר.
ניסים טאלב
|
|
|
23,856
ट्वीट
|
2,881
फ़ॉलो कर रहे हैं
|
378
फ़ॉलोअर्स
|
| ट्वीट |
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
Uri Misgav
@UriMisgav
|
4 घं॰ |
|
|
||
|
barakltd
@barakltd
|
21 मि॰ |
|
מול לוחם, ילדה עם מספרים, או כול דבר שלא נשק חם, עניין ההשתלטות הוא קל. בשכם השתלטנו על בוגרים עם אלות, אבנים,בקבוקי תבערה ירינו כדורי גומי.
אתה מרשה לעצמך לדבר זילזול במפקדי צה"ל רק בגלל שברצונך לקדם נראטיב מוטעה, פגיעה במפקדי צה"ל מבחינתי לא ציוני
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
Eyal Ofer
@Eyalo365
|
3 घं॰ |
|
כדי לחשב כדאיות כלכלית צריך יהיה לדעת מה מחיר הגז העתידי באירופה. בניגוד לשווקי ה"ספוט" שעולים ויורדים עם ביקוש רגעי נהוג בעולם הכלכלי להתבונן בשווקי הפוורווד. ושם הפתעה: המחיר בהולנד לשנת 2022 למשל הוא $6.20. בוודאי לא "כפול מישראל".
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
Eyal Ofer
@Eyalo365
|
3 घं॰ |
|
במהלך 2016 מחיר יבוא גז לאירופה (פרסום של הבנק העולמי) הגיע ל 4$ על פני רוב השנה. מאז המחיר עלה והגיע גם ל 9$. בממוצע על פני 3 השנים האחרונות הוא בסביבות 6$ לגז שמיובא לאירופה ברובו מסיביר >
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
Eyal Ofer
@Eyalo365
|
3 घं॰ |
|
המחיר אותו משלמים רוב אזרחי ישראל הוא כ $6 . זהו המחיר שבו נמכר כחצי מהגז המופק בישראל לחברת חשמל ואנו משלמים אותו לחברות הגז דרך חשבונות החשמל שלנו.
המחיר באירופה עולה ויורד עם השוק. לרוב בחורף הוא גבוה מהקייץ . בשנת "מתווה הגז" 2015 המחיר בעולם ירד דרסטית >
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
Eyal Ofer
@Eyalo365
|
3 घं॰ |
|
אני רוצה לשאול את דנה וייס @danawt מספר שאלות לגבי הדווח שלה על צינור הגז .
נתחיל רק בשאלה אחת ומקווה שהגב' וייס תענה בלי לחסום:מאיפה הגיע אליך המידע ש"מחירי הגז באירופה כפולים מהמחירים בישראל"
האם בדקת מהם המחירים הסיטונאים הרלוונטים בשווקי הסחורות העתידיות TTF ו NBP ל 2025 ?
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
Achiya Schatz
@schatzah
|
3 घं॰ |
|
עורך: הוראה להפיל הכל על השמאל! תעשה להם דמוניזציה!
קריקטוריסט: מה זה דמוניזציה?
עורך: דמוניזציה נו, מלשון שד, שיחשבו שהם רוצים חיילים מתים!
קריקטוריסט: שד! כיף! ראיתי פעם קספר!
עורך: אוי זה מטומטם כמו הקוראים שלנו. שיהיה, רק תעשה את האיחוד האירופי חזיר pic.twitter.com/XGtyCp2IAx
|
||
|
|
||
|
barakltd
@barakltd
|
1 घं॰ |
|
אי אפשר לעמוד מול העמלות/כיבודים וביקורים במדינות מפגרות......
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
Avner Gvaryahu
@AGvaryahu
|
3 घं॰ |
|
ישראל היום (בגרמנית: דר שטרימר)
למעלה: קריקטורה שפורסמה בישראל היום. למטה: קריקטורה מפורסמת אחרת, מתקופות אחרות. גם אם אף עורך בעיתון לא ראה מימיו את הקריקטורה האנטישמית ההיא, מישהו שם היה צריך לעצור ולומר: כזה דבר אנחנו לא מפרסמים. אבל בישראל היום אין דבר כזה ניאו נאצי מידי pic.twitter.com/kf55I0QYPV
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
Antonia Yamin
@antonia_yamin
|
2 घं॰ |
|
האמת שבסך הכל עבר עלי יום נחמד בעבודה. היו לי כמה מרואיינים מדהימים שאני כבר ממש משתוקקת שתראו בסדרת כתבות שתעלה בקרוב. בין מרואיין אחד לשני הייתי צריכה לעצור לרגע כדי לדווח על הסכם הברקזיט המתגבש. אבל מתברר שבשכונת נויקלן בברלין אי אפשר לדווח בעברית מבלי שיפריעו ויזרקו עליך נפץ pic.twitter.com/1TKJqora5b
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
Noa Landau
@noa_landau
|
2 घं॰ |
|
צפו: הנשיא דבי ניגש למיקרופון לענות על השאלה לגבי סחר בנשק בין המדינות, נתניהו מושיט יד זריזה ומונע את התשובה pic.twitter.com/tEexsOxirw
|
||
|
|
||
|
barakltd
@barakltd
|
1 घं॰ |
|
לא. צריך לחדד את פקודות פתיחה באש.
הוראות עצירת חשודים.
עשינו את זה מיליון פעם, קיבלנו הוראות עברנו עליהם, הבנו כמה זה קריטי ופעלנו בהתאם.
יש פקודה לא לפתוח ראשים של פצצות תאורה בשביל הרשת, כמה עושים זאת ?
|
||
|
|
||
|
barakltd
@barakltd
|
1 घं॰ |
|
סביר להניח גנב את הגבול לירדן
|
||
|
|
||
|
barakltd
@barakltd
|
1 घं॰ |
|
לנו יש מסרון לכותל
מסרון לקמיע/מטבע מכושף
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
Lee yaron לי ירון
@lee_yaron
|
5 घं॰ |
|
ביזיון.
זוכרים שלפני שבוע פרסמנו ששנה וחצי אחרי אישור התכנית הממשלתית למניעת אלימות במשפחה איש לא יודע היכן או מה תקציבה?
אז עכשיו הודיע נתניהו על הקמת עוד ועדה! מבינים? האוצר לא נתן תקציב לועדה שעבדה 3 שנים ופרסמה שורת מסקנות חשובות. במקום לתת כסף ליישום, מכריזים על עוד ועדה twitter.com/lee_yaron/stat…
|
||
|
|
||
|
barakltd
@barakltd
|
3 घं॰ |
|
לעולם לא אסכים שחיילי צה"ל ימותו. רק מציין שיש קמפיין של בנט, קמפיין לא אחראי שמיועד לשמר את כסאו ובדרך פוגע בפיקוד.
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
Lior Gutman
@GutmanLior
|
10 घं॰ |
|
שר האנרגיה @steinitz_yuval מאשר עכשיו בגלצ שבדיקת ההיתכנות של צנרת הגז לאירופה הסתיימה לפני שנה. שנה!. עוד מאשר ש*אין* הסכם חתום (יש הסכמות בעפ. היו קודם אחרת לא היה מזכר הבנות בסוף 17). עוד מאשר שחתימה רק ב19. עוד מאשר שאין מימון.עוד מאשר שיקח עוד 5 שנים בניה. מסכם שב2025 הזרמה
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
אורי קול
@orikol
|
10 घं॰ |
|
צלם החצאיות שקיבל כסף ממקורבי נתניהו עדיין בוחש. מה זה בוחש, הקים אוהל במטבחון, אחרי שהבטיח לא לעבוד בשביל המדינה יותר. זה לא נורמלי twitter.com/arnaviv/status…
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
dedy markovich
@iba_ombudsman
|
8 घं॰ |
|
ועכשיו 5 יחידות במתמטיקה. מנשה לוי, מנהל תיכון בעמק חפר: "מי קבע ש5 יח' במתמטיקה זה טוב? מי קבע שזה מודל להצלחה? למה שתלמידים לא ילמדו מה שהם אוהבים? אני לא צריך להכשיר ילדים למקצועות. משרד החינוך במסע השיווק האגרסיבי שלו פוגע בנפש התלמידים. זה מאמלל תלמידים" #סדריום @kereneubach
|
||
|
|
||
| barakltd ने रीट्विट किया | ||
|
esty segal استي سيجال
@EstyS
|
10 घं॰ |
|
1. שטייניץ והצינור
בואו נעזוב את השקרים (אין הסכם, לא 5 שנים, לא פריצת דרך אלא איטריות מחוממות עוד מימי סילבן) ונדבר על הנבזות:
@steinitz_yuval ומשרד האנרגיה מתעקשים לאפשר למונופול להרים אסדה עשרה ק"מ מהחוף שתסכן את בריאות הציבור, את הסביבה, את המים לשתיה (את מתקני ההתפלה) »
|
||
|
|
||