Twitter | Zoeken | |
Ayman Bahouth
794
Tweets
193
volgend
48
Volgers
Tweets
Ayman Bahouth 25 min
הסביבה שלי איכפת לה רק מעצמה (אני קומוניסט לעומתם) מצבם הכלכלי מצויין, יש להם דירות, מכוניות, טיסות, רפואה פרטית ומותרות עד הודעה חדשה. הם חושבים שביבי הביא את זה לפה והם לא מוכנים למישהו אחר שאולי יקח מהם טיפה יותר או שפשוט ייעל את משרדי הממשלה. הם מאמינים שמי שיבוא יעלה מיסים
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 56 min
לא, אין לי.. אבל אני שומע את זה מעשרות אנשים. וזה מחרפן אותי כי הם לא צודקים! ויכול להיות שאני טועה, אבל זה מה שאני חש מהסביבה
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 2 uur
Als antwoord op @NadavEyalDesk
בהתחשב בזה שרוב מצביעי המרכז שמאל מאמינים שביבי הוא ראש הממשלה הטוב ביותר, זו אמירה ממש בכיוון הנכון
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 8 uur
Als antwoord op @tamarzy
גם לא בבתי ספר ערביים.
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 9 uur
Als antwoord op @ruth_elbaz
איך הוא לא קיבל קסדה בפנים כשקרא לך חמודה?!
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 9 uur
Als antwoord op @orenhelman @KalmanLiebskind
הראיון היה איתך. תשקול להתנצל ליאיר גולן.
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 10 uur
Als antwoord op @KalmanLiebskind
הוא צודק. ע"ע עיריית עפולה והעומד בראשה
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 20 uur
Als antwoord op @perez_esty
ועל הדרך אסתי, להראות להם את הסרט A time to kill ולפתוח דיון ארוך אחריו
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 20 uur
Als antwoord op @NadavPerez
המזל של אזרחי ישראל הערבים הוא שכמעט אין משטרה בכפרים/ערים הערביים. כי אם היתה שם נוכחות, המצב שלהם היה מאוד גרוע
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 1 jul.
כל הכבוד. צעד מבורך בהחלט!
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 1 jul.
את במיעוט, לצערי. ואת נוהגת ביושר נדיר במחוזותינו.
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 1 jul.
Als antwoord op @orenhelman
לדרוזים זה תמיד יותר קל בחברות ממשלתיות. בדואית מתוך 60 זה 1.5 אחוז. אפילו פחות מהממוצע בחברות ממשלתיות. אגב, אני מאוד מעריך את פועלך למען החלשים והמיעוטים. ואני לא מאשים אותך במשהו חלילה. זה לפעמים עניין של תרבות ארגונית.
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 1 jul.
Als antwoord op @orenhelman
הי אורן, חברת החשמל בקושי מעסיקה ערבים. אני בטוח שאתה כן בתחושותיך ובתקוותיך לשיוויון, אך זה קצת לא מתיישב עם המציאות בחברה שאתה מבכיריה.
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 1 jul.
Als antwoord op @erancherpak
המומחיות שלו בתחום היא הסיבה שהוא הראשון לזהות!
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 1 jul.
Als antwoord op @Lo_Mekori @eladmeidar
אמסטרדם
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 1 jul.
Als antwoord op @BarakRavid
דיפלומט
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 1 jul.
Als antwoord op @kereneubach
באקדמיה לשוטרים, לפני ששולחים את השוטרים לשטח צריך להראות להם את הסרט A time to kill או לפחות את הקטע הזה
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 30 jun.
Als antwoord op @EmilieMoatti
הם חבורת גזענים. שירות גרוע ביותר ויחס מגעיל.
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 30 jun.
Als antwoord op @amit_segal
אולי במקום לחפור מהנרות כדי לחזור בזמן 2000 שנה, שיתחילו לחפור מנהרות תחבורה שנתקדם לשנות ה 80 של האמה הקודמת
Reply Retweet Leuk
Ayman Bahouth 30 jun.
Als antwoord op @TzlilAvraham @horowitz_b
כשתלכי ללמוד מקצוע כל כך קשה ולעבוד ב 40 שקל לשעה במקרה הטוב, את תמכרי גם עגבניות אם יציעו לך תגמול! בצער רב אני אומר את זה
Reply Retweet Leuk