| Туитове |
| Yair_B ретуитна | ||
|
Nurit Canetti
@Sykocan
|
24 ч |
|
אפשר להזדעזע ממעשיה של הגננת ובמקביל, מההצתה של ביתה.אפשר לתמוך ולהזדהות ולהשתתף במחאה של יוצאי אתיופיה ובמקביל להוקיע אלימות וסיכון חיים במהלך ההפגנות. נשבעת.נורא פשוט, המורכבות הזו, וזה שאיבדנו את היכולת לעכל אותה, זה האסון שלנו.זה, ואובדן האמון ברשויות החוק שקושר בין 2 הארועים
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
17 ч |
|
כל מילה נורית.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
22 ч |
|
חוק השבות יוצר הבחנה בין עולים יהודים לאחרים שציינת. להזכירך הוא נחקק עוד לפני הכיבוש, כהגדרתך.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
6.07 |
|
באשר לעתיד, אין סיבה להניח שמשהו ישתנה באקלים הפוליטי בישראל ומדיניות הרווחה, תושפע קשות מסחטנות פוליטית ומכניע לפופוליזם. אולי עדיף להשאיר לנו בכיס יותר כסף כך שאנחנו נחליט להשקיע במה שטוב לנו? העלאת מס במצב שתיארתי לא בהכרח תוביל לשירותים ציבוריים טובים יותר.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
5.07 |
|
הוא הוציא הבהרה.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
5.07 |
|
מאוד דומה בלהאשים את הקפיטליזם והניאו ליברליות בכל תחלואי החברה.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
5.07 |
|
זריקת אבנים ולינצ'ים בצמתים, נחשבת בעייניך למחאה ברעש? הנער נהרג רק בשל צבע עורו? וואו, עברת כל גבול.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
4.07 |
|
תודה ששיתפת. אין קליטה/הגירה שקלה לחברה או לעולים. אינטגרציה אמיתית אורכת זמן, לא משנה איפה ולא משנה מתי.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
4.07 |
|
עמית, כבוד על האומץ.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
3.07 |
|
כתבת ישר ולעניין.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
2.07 |
|
חיים, כשעיתונאי רציני עם אצבע קלה על המקלדת, כותב שטויות ושקרים ("שהשוטרים יפסיקו לרצוח אותם"), הוא עלול ללבות את ההפגנות שכבר יצאו מכלל שליטה. האירוע האחרון הוא כאוב וקשה לעיכול, אך לא מדובר ברצח.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
2.07 |
|
מה עובר עליך אלדד? המחאה עברה ממצודקת לכזאת שמסכנת חיי אדם. איך הגעת למסקנה שהם "מחוקים"? שוב הכל באשמת הליכוד??
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
2.07 |
|
היו עוד אירועים קשים, בטח יצניעו את זה ב"הארץ".
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
2.07 |
|
לא מפתיע שלמרבית עיתונאי הטוויטר, אין בעיה עם חסימת עורקי תנועה מרכזיים בישראל.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
2.07 |
|
חבל שלא עושים פרופיילינג לפוליטיקאים ציניים שמתחזים לפעילי צדק חברתי.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
1.07 |
|
פורסם גם בטויטר. הוא בין הפטיש לסדן לנוכח ההפגנות האלימות. כל מילה של הזדהות או גינוי של המפגינים, תחולל מיני סערה.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
1.07 |
|
מנהלים מדיניות רק דרך הטויטר?? הוא התייחס בחומרה לאירוע כבר אתמול.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
1.07 |
|
אם יש משהו שמאחד את הכתומים והאדומים במדינה, זו השנאה למשטרה. אני מבין שכבר קראת את תחקיר האירוע, לפי הנחרצות שכתבת את הדברים. אז אולי תשתף גם אותנו בעיקרי הדברים?
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
1.07 |
|
הסטטוס של יאיר משדר פאניקה. כנראה שיש לו סקרים שמראים את בריחת המנדטים לטובת ברק.
|
||
|
|
||
|
Yair_B
@YairB13
|
1.07 |
|
אפשר להביע צער על האובדן הכבד מבלי לקבוע עובדות עוד בטרם הסתיימה החקירה. "ירי גזעני" היא האשמה מאוד חריפה, אני מתפלל שזה לא היה כך.
|
||
|
|
||