Twitter | Търсене | |
Туитове
Yair_B ретуитна
Nurit Canetti 24 ч
אפשר להזדעזע ממעשיה של הגננת ובמקביל, מההצתה של ביתה.אפשר לתמוך ולהזדהות ולהשתתף במחאה של יוצאי אתיופיה ובמקביל להוקיע אלימות וסיכון חיים במהלך ההפגנות. נשבעת.נורא פשוט, המורכבות הזו, וזה שאיבדנו את היכולת לעכל אותה, זה האסון שלנו.זה, ואובדן האמון ברשויות החוק שקושר בין 2 הארועים
Reply Retweet Харесване
Yair_B 17 ч
Отговор до @Sykocan
כל מילה נורית.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 22 ч
Отговор до @Yonat_a @arad_nir и 2 други
חוק השבות יוצר הבחנה בין עולים יהודים לאחרים שציינת. להזכירך הוא נחקק עוד לפני הכיבוש, כהגדרתך.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 6.07
Отговор до @gutweind
באשר לעתיד, אין סיבה להניח שמשהו ישתנה באקלים הפוליטי בישראל ומדיניות הרווחה, תושפע קשות מסחטנות פוליטית ומכניע לפופוליזם. אולי עדיף להשאיר לנו בכיס יותר כסף כך שאנחנו נחליט להשקיע במה שטוב לנו? העלאת מס במצב שתיארתי לא בהכרח תוביל לשירותים ציבוריים טובים יותר.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 5.07
Отговор до @zehavagalon
הוא הוציא הבהרה.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 5.07
Отговор до @gutweind
מאוד דומה בלהאשים את הקפיטליזם והניאו ליברליות בכל תחלואי החברה.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 5.07
Отговор до @StavShaffir
זריקת אבנים ולינצ'ים בצמתים, נחשבת בעייניך למחאה ברעש? הנער נהרג רק בשל צבע עורו? וואו, עברת כל גבול.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 4.07
Отговор до @GuyCamelmacher
תודה ששיתפת. אין קליטה/הגירה שקלה לחברה או לעולים. אינטגרציה אמיתית אורכת זמן, לא משנה איפה ולא משנה מתי.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 4.07
Отговор до @amit_segal
עמית, כבוד על האומץ.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 3.07
Отговор до @JoshBreiner
כתבת ישר ולעניין.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 2.07
Отговор до @haimhz
חיים, כשעיתונאי רציני עם אצבע קלה על המקלדת, כותב שטויות ושקרים ("שהשוטרים יפסיקו לרצוח אותם"), הוא עלול ללבות את ההפגנות שכבר יצאו מכלל שליטה. האירוע האחרון הוא כאוב וקשה לעיכול, אך לא מדובר ברצח.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 2.07
Отговор до @EldadYaniv
מה עובר עליך אלדד? המחאה עברה ממצודקת לכזאת שמסכנת חיי אדם. איך הגעת למסקנה שהם "מחוקים"? שוב הכל באשמת הליכוד??
Reply Retweet Харесване
Yair_B 2.07
Отговор до @JoshBreiner
היו עוד אירועים קשים, בטח יצניעו את זה ב"הארץ".
Reply Retweet Харесване
Yair_B 2.07
Отговор до @noa_landau
לא מפתיע שלמרבית עיתונאי הטוויטר, אין בעיה עם חסימת עורקי תנועה מרכזיים בישראל.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 2.07
Отговор до @EldadYaniv
חבל שלא עושים פרופיילינג לפוליטיקאים ציניים שמתחזים לפעילי צדק חברתי.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 1.07
Отговор до @AviBuskila
פורסם גם בטויטר. הוא בין הפטיש לסדן לנוכח ההפגנות האלימות. כל מילה של הזדהות או גינוי של המפגינים, תחולל מיני סערה.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 1.07
Отговор до @AviBuskila
מנהלים מדיניות רק דרך הטויטר?? הוא התייחס בחומרה לאירוע כבר אתמול.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 1.07
Отговор до @JoshBreiner
אם יש משהו שמאחד את הכתומים והאדומים במדינה, זו השנאה למשטרה. אני מבין שכבר קראת את תחקיר האירוע, לפי הנחרצות שכתבת את הדברים. אז אולי תשתף גם אותנו בעיקרי הדברים?
Reply Retweet Харесване
Yair_B 1.07
Отговор до @Nehemia_GA
הסטטוס של יאיר משדר פאניקה. כנראה שיש לו סקרים שמראים את בריחת המנדטים לטובת ברק.
Reply Retweet Харесване
Yair_B 1.07
Отговор до @StavShaffir
אפשר להביע צער על האובדן הכבד מבלי לקבוע עובדות עוד בטרם הסתיימה החקירה. "ירי גזעני" היא האשמה מאוד חריפה, אני מתפלל שזה לא היה כך.
Reply Retweet Харесване