Twitter | Hanapin | |
Nimrod Ron
528
Mga Tweet
232
Mga Sinusundan
48
Mga Tagasunod
Mga Tweet
Nimrod Ron Peb 8
Sumasagot kay @tin_man__
איפה אפשר לקרוא על זה עוד?
Reply Retweet Gustuhin
Ni-retweet ni Nimrod Ron
זהר אלימלך Peb 7
הייתה לי תאונת דרכים! "למה בכלל עלית על הכביש? את לא יודעת שהכביש מסוכן?" פרצו לי לבית! "למה השארת אור במרפסת? למה לא נעלת את הבית? הזמנת את הפריצה" גנבו לי את הארנק! "למה שמת את הארנק בחלק הקדמי של התיק? למה שמת כסף בארנק? מה חשבת שיקרה?" זה נשמע מגוחך להאשים את הקורבן נכון?
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Peb 8
Sumasagot kay @EINATkalisch
העם מאחורייך!
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Peb 1
Sumasagot kay @TomerAvital1
מעיין הנעורים, דרך היין.
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 30
Sumasagot kay @VladimirBeliak
מצפה לקרוא את קריאותיך לאיחוד במחנה ושכל המתמודדים יתמכו במועמד המפלגה הגדולה בגוש לראש הממשלה
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 30
אתה צודק שהשקט נשמר, אבל עד לפני בערך שנה שהתחילו עם העפיפונים והפרעות על הגדר, אז למה בעצם לתת להם צ׳ופר אחרי שהתחילו עם זה?
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 30
איזה שקט? אתה שם לב מה עוברים תושבי עוטף עזה? אז לשחד את החמאס בכסף? מה יהיה כשייגמר הכסף? או שירצו יותר? זה מחדל מטורף וצריך לחתור לפתרון לטווח ארוך במקום לשים פלסטר.
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 30
Sumasagot kay @NadavEyalDesk @Reshettv
תודה רבה
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 29
Sumasagot kay @NadavEyalDesk
אהלן נדב, אפשר לראות את הסדרה גם מחו״ל, אין קליטה של 13 מאיסלנד ):
Reply Retweet Gustuhin
Ni-retweet ni Nimrod Ron
Sefy Hendler Ene 29
מאז 77 הימין הליכודי איבד השלטון שהתמלאו 2 תנאים: 1) הציבור מאס בהתנהלות מנהיגיו (מושחתים נמאסתם 92, ביבי הראשון 99) 2) ממול ניצב גנרל משרה ביטחון (רבין 92, ברק 99). בבחירות הנוכחיות תנאי 1 התמלא זה מכבר. עם הכניסה המוצלחת הערב של גנץ לפוליטיקה תנאי 2 התמלא. לא פלא שביבי משדר לחץ
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 29
Sumasagot kay @attilus @BenCaspit
להפך, הוא במקסימום, אין לו לאן להשתפר, המערכה התחילה במצב אופטימלי מבחינתו כל דבר קטן יקלקל לו והסיכוי לעבור חסימה קטן מיום ליום.
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 29
😂😂😂😂😂
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 29
Sumasagot kay @amit_segal
לא, ביבי קחו 25 מליון דולר ותמשיכו לעשות בלגן על הגדר.
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 28
Sumasagot kay @dovhanin @zehavagalon
מקים עם מפלגה בטוויטר?
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 24
Sumasagot kay @Armenbaijan
אמנם כוונתי הייתה לערים תאומות, האם לעיר יהוד במדינת ישראל יש עיר תאומה ומשופמת בארמנבייגא׳ן?
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 24
שלום ידיד ומכר ! אמנם רציתי לדעת האם הרים שלכם חופפים עם הרים שלנו בארץ ישראל?
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 23
Sumasagot kay @Armenbaijan @hosen2israel
Eg er Israelskur birya a islandi!
Reply Retweet Gustuhin
Nimrod Ron Ene 23
Sumasagot kay @Armenbaijan @hosen2israel
אנו ישראלים הגרים במדינה היסלנד, מעודדים מהקשרים מדינה לארמנבייג'אן, רוצים אנו שגם מדינת היסלנד תקיים קשר עם הנשיא שפם ארוך ביזים צזינדזיחשושמלי.
Reply Retweet Gustuhin
Ni-retweet ni Nimrod Ron
Maayan Efrat Ene 23
זה לא היה יכול להיות יותר מבוים גם אם הייתי רואה את ה"אקשן" בהתחלה.
Reply Retweet Gustuhin
Ni-retweet ni Nimrod Ron
Afif Abu Much عفيف أبومخ Ene 23
טיפ קטן לחברי הממשלה והעומד בראשה , לכו ללמוד מהשגריר האוסטרלי שהגיע הבוקר לבאקה אלע'רביה כדי לנחם את משפחת איה מסארווה ולהשתתף בלוויה. רבאק, למה אתם כ"כ חוששים לנחם זוג הורים ערבים שהבת שלהם נרצחה?
Reply Retweet Gustuhin