ทวิตเตอร์ | ค้นหา | |
ทวีต
__Moran ถูกรีทวีต
Dora K. 7 ชม.
זה מזכיר לי שהרבה פעמים אומרים לנשים שמתלוננות על הטרדות ברחוב, באוטובוסים וכו' "אז תצעקי עליו בחזרה" "אז תעיפי לו כאפה" כן אחלה לרצות שכולנו נהיה נורא sassy כמו בחורות מגניבות בסרטים אבל גברים הם גדולים יותר ואלימים יותר ואנחנו מנסות להגיע הביתה בלי איברים שבורים
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 7 พ.ย.
חסרים לי אנשים בחיים לדבר איתם על אריאנה גרנדה
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 7 พ.ย.
איך אני אוהבת את "איפה כל הפמיניסטיות עכשיו??????" כאילו אנחנו כלבים מאולפים שתמיד צריכים לשבת בשקט ולא להפריע עד שאנשים, שבכל שאר הזמן שוביניסטים מוחלטים, שורקים לנו לתקוף כשזה מתאים להם
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 6 พ.ย.
צופים בlife בפרק על כלבי ים הוא: מה הם עושים כל היום על הקרחון הזה? אני: chillin’
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 6 พ.ย.
กำลังตอบกลับถึง @Moran_Nurok
נשים נשים שק של נחשים מה לא ככה
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 4 พ.ย.
กำลังตอบกลับถึง @Moran_Nurok
גם כשאתם שוטפים מלפפון אתם שרים את השורה מלהיט האירוויזיון של אחינועם מירי ומירה עוואד “There must be another way”?
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 4 พ.ย.
กำลังตอบกลับถึง @Mir__M00R
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 4 พ.ย.
גם כשלכם עומדת להיגמר הבטריה אתם מזמזמים "My battery is low, just so you know"?
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 1 พ.ย.
נכנסתי לחיסונים בחירה מושכלת כדי לראות אם המקרה הנורא הזה משפיע על מישהו...ולא. יש שם אנשים שלא מתרגשים מתינוקת שמתה מחצבת כי זה לא "מקרה מייצג" ו"חיסונים זה יותר גרוע" ו"התקשורת אלופה בלייצר היסטריה, שידברו על מחלות הרקע", אבל מזדעזעים עד עמקי נשמתם מסרטון של תינוק שמקבל חיסון
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 1 พ.ย.
רעיון לתחפושת זוגית: ג׳סטין ביבר והיילי בוכים ברחוב
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran ถูกรีทวีต
Saar Cohen 18 ส.ค.
"תהפוך את הפוסט לציבורי" לא, בוא תלקק לו את התחת וזהו
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 31 ต.ค.
כן כן רפואה מודרנית זה נהדר וכורכום לא מרפא חצבת אבל גם לא צריך להיות נודניקים ״חחחחחח לימון וג׳ינג׳ר לכאב גרון 😂😂😂 אולי תנסה קצת דבש אה?? חחחחחח!!!״
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 29 ต.ค.
กำลังตอบกลับถึง @Moran_Nurok
"חחחח איזה מכוערים אנחנו" = אתם רואים את זה? אתם רואים את הפרצוף הזה שאנחנו עושים? זה שאם אתם הייתם מחקים הייתם נראים כמו אוגר דרוס? אז תראו איזה מהממים אנחנו ותשתחוו, פשוטים
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 29 ต.ค.
מה יותר מעצבן מאנשים ממש ממש יפים שעושים פרצוף מכוער למצלמה וצוחקים על עצמם למרות שזה ברור להם ולכולם שהם עדיין יפים בהגזמה?? כלום
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 28 ต.ค.
กำลังตอบกลับถึง @DanaShp
מחכה לפוסט על סבוריאה🙏
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 28 ต.ค.
אין רע כמו
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 28 ต.ค.
กำลังตอบกลับถึง @michalbgigi
יצא לה מדהים והלוואי עליי אבל ההכחשה הזאת כל כך מעצבנת. כמו הקרדשיאנס כאילו יש תמונות שמוכיחות, מה הקטע?
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 27 ต.ค.
20 שאלות, שאלת בונוס: מה שם המשפחה של הזמרת שאקירה? ״...שאקירה?״
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 25 ต.ค.
סיימתי בית הנייר ועד הסוף לא הבנתי למה טוקיו היא זו שמקריינת את הסדרה. היא חסרת תועלת
Reply Retweet ชื่นชอบ
__Moran 23 ต.ค.
מוח ביוטי, איפה אני מזמינה את המייק אפ הזה? בסטרוברי אין את הגוון
Reply Retweet ชื่นชอบ