| ทวีต |
| __Moran ถูกรีทวีต | ||
|
Dora K.
@omg_dora
|
7 ชม. |
|
זה מזכיר לי שהרבה פעמים אומרים לנשים שמתלוננות על הטרדות ברחוב, באוטובוסים וכו' "אז תצעקי עליו בחזרה" "אז תעיפי לו כאפה" כן אחלה לרצות שכולנו נהיה נורא sassy כמו בחורות מגניבות בסרטים אבל גברים הם גדולים יותר ואלימים יותר ואנחנו מנסות להגיע הביתה בלי איברים שבורים twitter.com/YanshufPozel/s…
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
7 พ.ย. |
|
חסרים לי אנשים בחיים לדבר איתם על אריאנה גרנדה
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
7 พ.ย. |
|
איך אני אוהבת את "איפה כל הפמיניסטיות עכשיו??????" כאילו אנחנו כלבים מאולפים שתמיד צריכים לשבת בשקט ולא להפריע עד שאנשים, שבכל שאר הזמן שוביניסטים מוחלטים, שורקים לנו לתקוף כשזה מתאים להם
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
6 พ.ย. |
|
צופים בlife בפרק על כלבי ים
הוא: מה הם עושים כל היום על הקרחון הזה?
אני: chillin’
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
6 พ.ย. |
|
נשים נשים שק של נחשים מה לא ככה pic.twitter.com/hOYup0yhXI
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
4 พ.ย. |
|
גם כשאתם שוטפים מלפפון אתם שרים את השורה מלהיט האירוויזיון של אחינועם מירי ומירה עוואד “There must be another way”?
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
4 พ.ย. |
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
4 พ.ย. |
|
גם כשלכם עומדת להיגמר הבטריה אתם מזמזמים "My battery is low, just so you know"?
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
1 พ.ย. |
|
נכנסתי לחיסונים בחירה מושכלת כדי לראות אם המקרה הנורא הזה משפיע על מישהו...ולא. יש שם אנשים שלא מתרגשים מתינוקת שמתה מחצבת כי זה לא "מקרה מייצג" ו"חיסונים זה יותר גרוע" ו"התקשורת אלופה בלייצר היסטריה, שידברו על מחלות הרקע", אבל מזדעזעים עד עמקי נשמתם מסרטון של תינוק שמקבל חיסון
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
1 พ.ย. |
|
רעיון לתחפושת זוגית: ג׳סטין ביבר והיילי בוכים ברחוב
|
||
|
|
||
| __Moran ถูกรีทวีต | ||
|
Saar Cohen
@_Saar_Cohen_
|
18 ส.ค. |
|
"תהפוך את הפוסט לציבורי"
לא, בוא תלקק לו את התחת וזהו
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
31 ต.ค. |
|
כן כן רפואה מודרנית זה נהדר וכורכום לא מרפא חצבת אבל גם לא צריך להיות נודניקים ״חחחחחח לימון וג׳ינג׳ר לכאב גרון 😂😂😂 אולי תנסה קצת דבש אה?? חחחחחח!!!״
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
29 ต.ค. |
|
"חחחח איזה מכוערים אנחנו" = אתם רואים את זה? אתם רואים את הפרצוף הזה שאנחנו עושים? זה שאם אתם הייתם מחקים הייתם נראים כמו אוגר דרוס? אז תראו איזה מהממים אנחנו ותשתחוו, פשוטים
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
29 ต.ค. |
|
מה יותר מעצבן מאנשים ממש ממש יפים שעושים פרצוף מכוער למצלמה וצוחקים על עצמם למרות שזה ברור להם ולכולם שהם עדיין יפים בהגזמה?? כלום
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
28 ต.ค. |
|
מחכה לפוסט על סבוריאה🙏
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
28 ต.ค. |
|
אין רע כמו
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
28 ต.ค. |
|
יצא לה מדהים והלוואי עליי אבל ההכחשה הזאת כל כך מעצבנת. כמו הקרדשיאנס כאילו יש תמונות שמוכיחות, מה הקטע?
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
27 ต.ค. |
|
20 שאלות, שאלת בונוס: מה שם המשפחה של הזמרת שאקירה?
״...שאקירה?״
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
25 ต.ค. |
|
סיימתי בית הנייר ועד הסוף לא הבנתי למה טוקיו היא זו שמקריינת את הסדרה. היא חסרת תועלת
|
||
|
|
||
|
__Moran
@Moran_Nurok
|
23 ต.ค. |
|
מוח ביוטי, איפה אני מזמינה את המייק אפ הזה? בסטרוברי אין את הגוון pic.twitter.com/Fgj91SUEDx
|
||
|
|
||