Твитер | Претрага | |
ME
I think you are suffering from A lack of vitamin ME
3.287
Твитова
158
Пратиш
318
Пратилаца
Твитова
ME 20 сати
למשך 23 דקות העולם נראה נורמלי שוב...
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 20 сати
תודה על מי שאתה.
Reply Retweet Свиђа ми се
ME је ретвитовао/ла
מתחת לראדר 19. јун
Одговор за @AnnaMgLi
תלחמי על הרצונות שלך עניתי לעצמי
Reply Retweet Свиђа ми се
ME је ретвитовао/ла
shimon burshtein 20 сати
Одговор за @ME22829435
נסיון שני
Reply Retweet Свиђа ми се
ME је ретвитовао/ла
שגריר של רצון טוב ⁦😎 15. јун
מודֶה אֲנִי לְפָנֶיךָ מֶלֶךְ חַי וְקַיָּם. שֶׁהֶחֱזַרְתָּ בִּי נִשְׁמָתִי בְּחֶמְלָה. רַבָּה אֱמוּנָתֶךָ; יום נפלא ושבת מבורכת יהודים יקרים ❤🙏❤
Reply Retweet Свиђа ми се
ME је ретвитовао/ла
שגריר של רצון טוב ⁦😎 23 сата
להודות על הטוב עושה פלאים לנשמה
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 21 сат
צריכה שתהיו נחמדים ותצחיקו אותי וככה הפחד יפנה מקום ואוכל ללכת אולי לישון
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 21 сат
קיפאון מצמית
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 23. јун
רגשות הם כמו גלים אי אפשר לעצור אותם מלהגיע אבל אנחנו יכולים לבחור על מי מהם לגלוש שיהיה שבוע טוב.
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 23. јун
הולכת לנסות להרכיב ולהמציא חלומות
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 23. јун
Keep smiling and one day life will get tired of upsetting you :)
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 23. јун
In the end we only regret the chances we didn't take, relationships we are afraid to have, and the decisions we waited too long to make
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 23. јун
אנשים שצריך לשים בהשתק גם בחיים
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 23. јун
כי אחרי הכל אני בכל זאת נורמלית, גם בעולם לא מושלם.
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 23. јун
Here’s the thing about mistake. Sometimes, even if you know something was a mistake, you gotta make it anyway.
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 23. јун
לפעמים אין משמעות לתוכן הדברים כמו לאופן בו הם נאמרים ,שהרי למילים לרוב אין משמעות...אלא למעשים.
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 23. јун
אם לא הייתי נהנה לא היינו מדברים עכשיו מותק לא תמיד זה מורכב ויש הרבה משתנים במשוואה זה לא שחור ולבן כל אחד והשריטה שלו בקיצור
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 23. јун
איך זה מרגיש לך כשאתה רוצה אבל לא יכול כשאתה אוהב אבל לא מסוגל לממש את אהבתך איך זה מרגיש להיות כלוא באהבה שכלואה במרחבי המקום איך זה מרגיש לא לתת לעצמך לא להרגיש להרגיש אבל לא לחשוב על המחר להרגיש ולדעת שמחר כבר לא תהיה
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 23. јун
יש שירים שאתה קוצר בדרך והם נשארים איתך לרגעים שכאלו... זה שיר כזה. שנותר שם ומתנגן מפעם לפעם.
Reply Retweet Свиђа ми се
ME 23. јун
Одговор за @ME22829435
המציאות של הציניקן אינה מאפשרת לשום דבר חדש להיכנס, והמציאות של הטיפש אינה יכולה למנוע את כניסתם של רעיונות מטופשים.
Reply Retweet Свиђа ми се