| Tweets |
|
אגד
@Egged_Israel
|
Jun 10 |
|
שלום,
במקרה בו מתעוררת תחושה שהנהג אינו נוהג בזהירות הנדרשת חשוב לנו לקבל פנייה נקודתית בדף שירות הלקוחות שלנו בפייסבוק - bit.ly/2ffmhpb - לאחר קבלת הפנייה אנו נאתר את הנהג, הוא יועבר לטיפול קצין הבטיחות ויבוצעו מעקבים אחר אופן הנהיגה שלו.
תודה.
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Jun 6 |
|
שלום,
אנו מבינים את תחושותיך אולם על פי חוק אסור לנהג אוטובוס להעלות יותר מ-10 נוסעים בעמידה בנסיעה בינעירונית.
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
May 6 |
|
מדובר בעימות קולני ובלתי נסבל אשר גרר נוסעים נוספים לאווירה האלימה והמטרידה ששררה באוטובוס. למרות שהגבר הצעיר לבוש מדי אגד לא היה נהג האוטובוס אלא רק נסע בו ככל הנוסעים אנו רואים את התנהגותו בחומרה רבה ביותר ואנו מתייחסים לארוע המכוער באפס סובלנות.
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Apr 17 |
|
דעתנו היא שדבר ראשון יש לבדוק אם אכן מדובר בקו שמשרד התחבורה קבע שהוא קו שיש בו עלייה מכל הדלתות (מדבקות מציינות זאת על האוטובוס) ובמידה ואכן מדובר בקו כזה חשוב לנו לקבל לונה נקודתית בקישור - egged.co.il/%D7%98%D7%95%D…
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Apr 3 |
|
הנהג עושה מה שמשרד @motgovil התחבורה הורה למפעילים לעשות, אין לנהג שיקול דעת בנושא. בלינק יש פרסום של משרד התחבורה לגבי המעבר לטעינה ללא נהג - trans-reform.org.il/Charge.aspx
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Mar 14 |
|
משרד התחבורה מתכנן קווים
מפעיל תחבורה מבצע
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Mar 12 |
|
לאגד אין קשר לצגי המידע בתחנות..
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Mar 5 |
|
באוטובוס בינעירוני מותר להסיע עד 10 נוסעים בעמידה והנהגים אינן מעלים למעלה מזה.
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Mar 5 |
|
שלום, זו הצעה מעניינת, שיש מקום להפנות אותה למשרד התחבורה. לאגד, כאחת ממפעילות התחבורה הציבורית בישראל, שפועלת על פי הנחיות משרד התחבורה, אין מנדט לפעול בנושא זה.
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Mar 5 |
|
שירה, השבנו לפוסט שהעלית לקיר של אגד, השבנו להודעה הפרטית ששלחת והשבנו גם לפוסט בו תייגת את אגד.
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Mar 3 |
|
שלום, על מנת שנוכל לאתר את הנהג נודה על קבלת הפרטים הבאים בדף שירות הלקוחות שלנו בפייסבוק - bit.ly/2ffmhpb :
תאריך, מספר קו, כיוון נסיעה, שם תחנה העלייה ושעת עלייה מדויקת ככל האפשר.
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Feb 27 |
|
אנחנו מסכימים בהחלט שזה מאוד לא נעים להמתין בתחנה ולראות את האוטובוס חולף על פניה מבלי לעצור. יחד עם זאת, על מנת שנוכל לטפל בנושא לגופו נודה על העברת הפנייה לטיפול שירות הלקוחות ב-bit.ly/2ffmhpb .
תודה
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Feb 25 |
|
לנוחותך, מצורף קישור לדף שירות הלקוחות שלנו בפייסבוק - bit.ly/2ffmhpb- אשר באמצעותו ניתן להגיש תלונה נקודתית (למוביט פנה בנפרד)
תודה על תשומת הלב.
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Feb 21 |
|
לחצי בבקשה על הלינק המצורף כדי שפנייתך תועבר לטיפול שירות לקוחות אגד - bit.ly/2ffmhpb .
תודה.
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Feb 21 |
|
לחץ בבקשה על הלינק המצורף כדי שפנייתך תועבר לטיפול שירות לקוחות אגד- bit.ly/2ffmhpb .
תודה.
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Feb 9 |
|
@Egged_Israe תודה על תשומת הלב.
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Feb 6 |
|
אנחנו קראנו "קומבינה של נהגים באגד"... הנהגים פועלים בהתאם להנחיות של משרדה התחבורה.
|
||
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Feb 6 |
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Feb 6 |
|
|
||
|
אגד
@Egged_Israel
|
Feb 6 |
|
|
||