Twitter | Search | |
אגד
טוב שההגה בידיים של אגד.
1,503
Tweets
44
Following
484
Followers
Tweets
אגד Jun 10
Replying to @yossiwot
שלום, במקרה בו מתעוררת תחושה שהנהג אינו נוהג בזהירות הנדרשת חשוב לנו לקבל פנייה נקודתית בדף שירות הלקוחות שלנו בפייסבוק - - לאחר קבלת הפנייה אנו נאתר את הנהג, הוא יועבר לטיפול קצין הבטיחות ויבוצעו מעקבים אחר אופן הנהיגה שלו. תודה.
Reply Retweet Like
אגד Jun 6
שלום, אנו מבינים את תחושותיך אולם על פי חוק אסור לנהג אוטובוס להעלות יותר מ-10 נוסעים בעמידה בנסיעה בינעירונית.
Reply Retweet Like
אגד May 6
מדובר בעימות קולני ובלתי נסבל אשר גרר נוסעים נוספים לאווירה האלימה והמטרידה ששררה באוטובוס. למרות שהגבר הצעיר לבוש מדי אגד לא היה נהג האוטובוס אלא רק נסע בו ככל הנוסעים אנו רואים את התנהגותו בחומרה רבה ביותר ואנו מתייחסים לארוע המכוער באפס סובלנות.
Reply Retweet Like
אגד Apr 17
Replying to @mrfluffytails
דעתנו היא שדבר ראשון יש לבדוק אם אכן מדובר בקו שמשרד התחבורה קבע שהוא קו שיש בו עלייה מכל הדלתות (מדבקות מציינות זאת על האוטובוס) ובמידה ואכן מדובר בקו כזה חשוב לנו לקבל לונה נקודתית בקישור -
Reply Retweet Like
אגד Apr 3
הנהג עושה מה שמשרד התחבורה הורה למפעילים לעשות, אין לנהג שיקול דעת בנושא. בלינק יש פרסום של משרד התחבורה לגבי המעבר לטעינה ללא נהג -
Reply Retweet Like
אגד Mar 14
Replying to @FixItAll4
משרד התחבורה מתכנן קווים מפעיל תחבורה מבצע
Reply Retweet Like
אגד Mar 12
לאגד אין קשר לצגי המידע בתחנות..
Reply Retweet Like
אגד Mar 5
באוטובוס בינעירוני מותר להסיע עד 10 נוסעים בעמידה והנהגים אינן מעלים למעלה מזה.
Reply Retweet Like
אגד Mar 5
שלום, זו הצעה מעניינת, שיש מקום להפנות אותה למשרד התחבורה. לאגד, כאחת ממפעילות התחבורה הציבורית בישראל, שפועלת על פי הנחיות משרד התחבורה, אין מנדט לפעול בנושא זה.
Reply Retweet Like
אגד Mar 5
Replying to @ShiraGerbi
שירה, השבנו לפוסט שהעלית לקיר של אגד, השבנו להודעה הפרטית ששלחת והשבנו גם לפוסט בו תייגת את אגד.
Reply Retweet Like
אגד Mar 3
Replying to @shoosh_pap
שלום, על מנת שנוכל לאתר את הנהג נודה על קבלת הפרטים הבאים בדף שירות הלקוחות שלנו בפייסבוק - : תאריך, מספר קו, כיוון נסיעה, שם תחנה העלייה ושעת עלייה מדויקת ככל האפשר.
Reply Retweet Like
אגד Feb 27
אנחנו מסכימים בהחלט שזה מאוד לא נעים להמתין בתחנה ולראות את האוטובוס חולף על פניה מבלי לעצור. יחד עם זאת, על מנת שנוכל לטפל בנושא לגופו נודה על העברת הפנייה לטיפול שירות הלקוחות ב- . תודה
Reply Retweet Like
אגד Feb 25
Replying to @Ranle4
לנוחותך, מצורף קישור לדף שירות הלקוחות שלנו בפייסבוק - אשר באמצעותו ניתן להגיש תלונה נקודתית (למוביט פנה בנפרד) תודה על תשומת הלב.
Reply Retweet Like
אגד Feb 21
Replying to @86thatplease
לחצי בבקשה על הלינק המצורף כדי שפנייתך תועבר לטיפול שירות לקוחות אגד - . תודה.
Reply Retweet Like
אגד Feb 21
לחץ בבקשה על הלינק המצורף כדי שפנייתך תועבר לטיפול שירות לקוחות אגד- . תודה.
Reply Retweet Like
אגד Feb 9
Replying to @talrabinovsky
@Egged_Israe תודה על תשומת הלב.
Reply Retweet Like
אגד Feb 6
Replying to @sc192030 @Egged_Israel
אנחנו קראנו "קומבינה של נהגים באגד"... הנהגים פועלים בהתאם להנחיות של משרדה התחבורה.
Reply Retweet Like
אגד Feb 6
Replying to @sc192030
Reply Retweet Like
אגד Feb 6
Replying to @sc192030
Reply Retweet Like
אגד Feb 6
Reply Retweet Like