تويتر | بحث | |
Anavim
כשיש אתה סובל, כשאין אתה סובל
٣٬٤٩٩
التغريدات
٤٣٤
متابعة
٢٧٢
متابع
التغريدات
١ س Anavim
@Benadam2019 @true رداً على
מדהים
Reply Retweet أعجبني
٣ س Anavim
@IsraeliCherry @true رداً على
יאללה
Reply Retweet أعجبني
٣ س Anavim
@true رداً على
בגדול סביצ׳ה מנגו, מטבוכה, סלט סלק וגרבלאקס. זה כמובן מדגם מייצג
Reply Retweet أعجبني
٣ س Anavim
@true رداً على
וכאלה..
Reply Retweet أعجبني
٣ س Anavim
@true رداً على
סלק אגוזים גבינה כחולה בזיליקום בלסאמי וכלאב
Reply Retweet أعجبني
٣ س Anavim
@IsraeliCherry @true رداً على
אני הבעייתי. אני לא מצליח למצוא זמן לבשל
Reply Retweet أعجبني
٣ س Anavim
@true رداً على
תודה יקירה
Reply Retweet أعجبني
٣ س Anavim
@true رداً على
לפעמים חלומות מתגשמים. פעם הבאה תקפצו גם
Reply Retweet أعجبني
٣ س Anavim
אז עשיתי בראנץ׳
Reply Retweet أعجبني
١٩ س Anavim
@erancherpak @true رداً على
חושב שזה מהלך נכון. אבל המטאפורה כל כך חדה ושנונה
Reply Retweet أعجبني
٢١ س Anavim
@vA_V_Av @true رداً على
מסמיק קלות
Reply Retweet أعجبني
٢٢ س Anavim
@true رداً على
זה עם גרביים. לא יכול בלי
Reply Retweet أعجبني
٢٢ س Anavim
@true رداً على
כאלה יש לפחות עשרה זוגות. מה אומרת על אלה? המרופטות שלי
Reply Retweet أعجبني
٢٢ س Anavim
@true رداً على
זה נכון. אפשר להסתכל על זה כך. זה בסוף עניין של קונטקסט וטעם. לי באופן אישי קשה איתן
Reply Retweet أعجبني
٢٢ س Anavim
@true رداً على
שאלה טובה. האינסטינקט שלי אומר לא. אבל יותר נכון לומר שקרוקס מייצגים תפיסה שלבוש הוא צורך פרקטי בלבד ואינו אמור להביע כלום
Reply Retweet أعجبني
٢٣ س Anavim
@true رداً على
מעניין, אבל אני חולק בעליל. זה קודם כל בגלל שגבר ישראלי פותר כל בחירת לבוש בג׳ינס טישרט שחור ונעליים ללא אישיות. הסיבה השניה היא שבנוף של פירנצה הכל נראה יותר אלגנטי מפתח תקווה
Reply Retweet أعجبني
٢٦ يوليو Anavim
@true رداً على
לא יודע. תמיד באירופה הגברים בסטייל... גברים איטלקים במוקסינים... מכנסיים 7/8, חולצה מכופתרת... זה תמיד מדויק. האדפטציה של זה במידלאיסט עובדת לי פחות.
Reply Retweet أعجبني
٢٦ يوليو Anavim
آخرون 3 و @Levyninho @true رداً على
פרק מופת. באתי בשביל אורי. אבל נשארתי בגלל הדיון על הסרט של מראדונה, היה מרתק ומדויק. כן ירבו
Reply Retweet أعجبني
٢٥ يوليو Anavim
@true رداً على
גאון
Reply Retweet أعجبني
٢٥ يوليو Anavim
@sensowanda @true رداً على
It's my life It's now or never I ain't gonna live forever I just want to live while I'm alive בטוח שיש שיר כזה של עומר אדם
Reply Retweet أعجبني