| ಟ್ವೀಟ್ಗಳು |
|
Dananas
@Dananas7
|
2 ಗಂ. |
|
גופת הנעדר מסולטן יעקב
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
4 ಗಂ. |
|
צריכים להעביר את התמונה לבניין הצמוד, בית המשפט
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
4 ಗಂ. |
|
אירוניה. מי שמלק בינתיים את ראשה של הציפור (טוויטר) הוא השמאל twitter.com/Syechimovich/s…
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
4 ಗಂ. |
|
אחד הציוצים האידיוטיים אבר
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
4 ಗಂ. |
|
אבל איפה פינוקייייייי מי אתה לכל הרוחות??
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
5 ಗಂ. |
|
ברגמן: 'רואים? צדקתי!'
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
5 ಗಂ. |
|
ראיתי שם את יאיר נתניהו, לא רציתי לפגוע באב, רק לעשות סימן כחול לבן
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
5 ಗಂ. |
|
סלים מרידור? סלים שלנו?
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
6 ಗಂ. |
|
הם לא רוצים להשמיץ את ידיעות כנראה:)
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
6 ಗಂ. |
|
לעיסת מאפים זו פעילות אירובית או אנאירובית?
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
6 ಗಂ. |
|
אפרסמון
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
6 ಗಂ. |
|
חובת זיהוי המפרסם (טוענים שהליכוד הוא המפרסם ולא אנשים פרטיים) pic.twitter.com/XEzDfVaOaW
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
6 ಗಂ. |
|
אטילה, נחמד להתבדח על חשבון חופש הביטוי
|
||
|
|
||
| Dananas ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ | ||
|
Avi Tsadok
@avi_tsadok
|
8 ಗಂ. |
|
נעצרה האישה שזרקה עגבנייה על ביבי.
אייל שני בתגובה: שתמות אמן
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
7 ಗಂ. |
|
יש פה שגיאה, אין בציוץ הזה תקיפה של פייגלין
|
||
|
|
||
| Dananas ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ | ||
|
אביחי חדד
@avihaihaddad
|
8 ಗಂ. |
|
ישראל 2019
ימין - אסור
שמאל - מותר
ימין - פאשיסט
שמאל - דמוקרט
ימין - מסית
שמאל - ממלכתי
ימין - דף מסרים
שמאל - אידיאולגיה
ימין - מפלג
שמאל - מאחד
ימין - קיצוני
שמאל - דעתן
ימין - תעמולה
שמאל - מצע
ימין - בוט
שמאל - אנושי
ימין - בבון
שמאל - אינטלגנט
#שמחתי_לעזור
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
7 ಗಂ. |
|
אם אני לא טועה משהו עם תעמולה אסורה או בלה בלה כזה
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
7 ಗಂ. |
|
מי זה אתם? נהיית ברגמן? תתחילו לענות לעניין חביבי, הזמן אוזל
|
||
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
7 ಗಂ. |
|
|
||
|
Dananas
@Dananas7
|
7 ಗಂ. |
|
והנה שוב אתם תוקפים? זה לא הכיוון חביבי, אתם רק יורדים ככה. הוא בעד צבא מקצועי, מה הבעיה? מי שרוצה ישרת ומי שלא, לא
|
||
|
|
||