| ಟ್ವೀಟ್ಗಳು |
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಜೂನ್ 27 |
|
למה לא כפודקאסט?
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಜೂನ್ 27 |
|
חבל שלא יצא.. נראה שעם הפיזיות שלו הוא יתרון גדול לליגה שלנו.
מה אתה חושב על ריבוי הקשרים בסגל? יש כוונה לדלל? (קבהא, שיעול)
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಏಪ್ರಿ 28 |
|
יאללה בוא לב"ש! מחכים לך.. תראה דוגמא לנוער והילדים איך להיות מקצוען.
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಏಪ್ರಿ 28 |
|
תאמין לי אתה הכי גבר בפוסט הזה.. ;)
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಏಪ್ರಿ 28 |
|
ואתה רוצה להגיד שראית את המשחק פעמיים??
|
||
|
|
||
| Aviv Shushan ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ | ||
|
Aya Sorek
@aya_sorek
|
ಏಪ್ರಿ 7 |
|
יום של הארכות מעצר בפרשת הטלגראס; מעולם לא התקבץ בבית המשפט שיער פנים כה רב
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಮಾರ್ಚ್ 18 |
|
כבר כן
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಮಾರ್ಚ್ 6 |
|
ולחשוב שעברנו קבוצה עם טאדיץ וואן דייק ביחד..
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 14 |
|
זה אומר שיש קבוצת נוער או שאין קבוצה בוגרת..?
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 9 |
|
קשה לצפיה. מקווה שלא נגיע פלייאוף עליון, מספיק התבזינו העונה.. לא מגיע לנו ההשפלות האלו.
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 9 |
|
התרסקות מוחלטת. זה לא לעניין, לא שייך, לא מתאים.
יש שם משהו רקוב מדי, כדי שיצמח משהו בעונה הבאה.
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 9 |
|
אם אנחנו מפסידים להם בצורה כזו, זה רק אומר עד כמה השבר העונה עמוק..
זה לא דומה לכלום.
זה לא לעניין בכלל. לא מתאים. לא שייך.
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 9 |
|
את מה שסהר מחמיץ במשחק, הסלביינק לא נותן בעונה.. הוא לא מחובר לכלום, אין לו לא הגנה ולא משמעת טקטית הגנתית
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 9 |
|
חושש שהבעיה יותר קשה מהחלפת שחקן כזה או אחר..
חייב להפוך קבוצה עם 5 זרים חדשים דומיננטיים ואז אולי ישתנה.
עם ההיסטוריה הדלה של בכר בזרים וברכש, אני בספק, אם יצלח
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 9 |
|
חסרי ביטחון ויכולת.. אני מוטרד מאוד.
העונה הזו הכל הפוך, אבל מוטרד לעונה הבאה.
לא רואה מה ישתנה..
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 9 |
|
מוטרד מאוד.
העונה הזו מתה, בעיקר מוטרד לעונה הבאה..
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 5 |
|
מה זה? אתם מתרבים?
עוד אחד עכשיו?
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 5 |
|
יש להבדיל בין הומור ועקיצות בטעם טוב, שאני מאוד בעד ומעריך יכולת הומור עצמית, לבין עקיצות לשם העקיצה בלי פואנטה ולא מצחיק
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 5 |
|
אתלטיקו - אתם עמוד פטתי בצורה קשה.
אובססיה לא מצחיקה, מילא היה מעלה חיוך מדי פעם.
|
||
|
|
||
|
Aviv Shushan
@Avivshu
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 5 |
|
אם ב"ש תספוג ראשונה היא גם תפסיד
|
||
|
|
||