|
Amit Trabelsi
@
Amitrabelsi
Rehovot, Israel
|
|
זוכה ליגת החלומות של מעריב הצעיר בהיסטוריה (11.5) של המפעל. במקום לטוס לגמר, נרדם בבית מול 1-1 משמים של באיירן-ולנסיה...
|
|
|
730
Tweets
|
333
Seguindo
|
68
Seguidores
|
| Tweets |
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
5 h |
|
אלי אוחנה במכבי חיפה
youtu.be/rPupHJc3ioQ
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
19 h |
|
מה זה בכירים? אולי היו בכירים.
למעט הרוש, את מי מהם רוצה קבוצת פלייאוף עליון?
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
20 h |
|
עוד פעם ביבי והשטויות מה נפל עלינו עכשיו הרס תלילה
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
20 h |
|
לא נראה הפרופיל הכי אמין
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
21 h |
|
דווקא בפיפא 94 הם היו אטרקציה..
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
21 h |
|
דווקא השמועות אומרות שגיא צרפתי זה חיזוק על מנת לאזן..
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
21 h |
|
זה נתי אסקיאס (מצטיין הנוער) או יוני אליאס? (בכל הפרסומים היה כתוב אסקיאס, אבל בכל התמונות זה אליאס..
ושבירו, מה איתו?
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
22 h |
|
כל שחקן שחושב על האפשרות שלא יהיה מספיק טוב ואולי עמדו אותו ובגלל זה לא יגיע, רק ב"ש מרוויחה.
מחפשים בדיוק את ההפך, זה בדיוק העניין..
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
23 de jun |
|
הילד צריך טיפול. (אין בנאדם הגיוני שיכול לומר שהאצטדיון יפתח עוד חודש)
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
23 de jun |
|
ככה זה. אנחנו לא נולדים מוכשרים כמו האלה מתל אביב, אין לנו ברירה אלא לשלם
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
21 de jun |
|
רק להזכיר את מאור בוזגלו שחזר לארץ מליאז לבש.
גם הוא היה כוכב ופוטנציאל ענק בנבחרות הצעירות, פוטנציאל לא ממומש שרק הבליח מדי פעם, ונתן עונות מצויינות אחרי פציעה של שנה.
סביר מאוד להניח שהשיא עוד לפניו.
השאלה מה השיא..
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
21 de jun |
|
נורמלי מאוד. ברגע שיסירו את המגבלה של הזרים לא יהיו פה סכומים כאלה..
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
21 de jun |
|
חבל שאלמוג לא הגיע אולי בגרמנית זה היה מובן יותר..
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
21 de jun |
|
המגן הימני זה חאתם טרבלסי ששיחק גם באייאקס ומנצ׳סטר סיטי כמדומני. באותו מונדיאל הוא עשה את צעדיו הראשונים בנבחרת...
סמי גם היה מאמן הנבחרת שנים אח"כ אם אני זוכר נכון.
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
21 de jun |
|
כשהייתי ילד, יצא בקיץ המשחק וורדקאפ של EAsports לרגל המונדיאל.
הייתי משחק עם טוניסיה לוקח את הקפטן (האגדי) שהיה בלם סמי טרבלסי ושם אותו חלוץ רק בשביל להתרגש מהשדר אומר Trabelsi כל דקה.
מבין את חוגג, אין אושר כזה.
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
21 de jun |
|
ביתר הורגת את עצמה עם הציפיות. לא יודע איך הם הולכים לשחק, במידה ולא חפצי, אני מניח שיתן את המספרים הכי טובים בקריירה שלו (בעיקר כי ישחק יותר אחרי תג מחיר כזה).
עדיין לא רואה אותו נותן דו ספרתי של שערים ובישולים, ובמחיר כזה, זה מה שהוא צריך לתת...
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
21 de jun |
|
"מי שלא רוצה להיות כאן, וולקאם" twitter.com/fcbeitar/statu…
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
20 de jun |
|
נכון. עסקה חשודה, בגלל המחיר..
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
20 de jun |
|
לילות כימים, אפילו ברדה תיקן את הפוסט שלו (זה ששלחו אותו לכתוב)
|
||
|
|
||
|
Amit Trabelsi
@Amitrabelsi
|
20 de jun |
|
הכי מצחיק שהתלונות על המחירים המופקעים שמשלמים על שחקנים ישראלים, באים מכאלה שאפשר להניח שמשלמים 7,000₪ שכירות על בחודש על דירה בקומה שלישית בלי מעלית בבניין מתקופת העותמניים על רוטשילד..
שוק דל - מחירים מופקעים.
ככה העולם מתנהל בגדול twitter.com/odedkramer/sta…
|
||
|
|
||