| Mga Tweet |
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
7 min. |
|
לא קשה...
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
52 min. |
|
זה מה שהמיילדת צעקה..
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
2 oras |
|
מי שחפץ בסרטון המלא והוא בהחלט לא מזעזע...שידאם
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
4 na oras |
|
חברים יקרים, אין פה מקום לריבים אודות ימין-שמאל/דתיים-חילונים, המטרה בפרסום סרטון זה לעודד ולעורר מודעות לחשיבות של סיוע לזולת בעת צרה, בכל ציבור מכל שכבה שהיא ישנם אטומים וישנם אלו המסייעים. אנחנו צריכים לעודד התערבות במצוקת השני❤️
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
7 oras |
|
ויש לזה שבוע שלם להתפתח..
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
8 oras |
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
8 oras |
|
ממש לא!! אבל לגמרי עדיף על כל מקרי ׳פגע וברח׳ ששומעים עליהם מדי זמן
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
8 oras |
|
ובהחלט העלית נקודה חשובה שצריך להימנע ככל האפשר מלבלגן זירת תאונה. אבל תחושה שמקננת אצלי שאנשים כאלו לא ימהרו לסייע גם במקרי מצוקה אחרים, חיי אדם הפכו הפקר!
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
8 oras |
|
לא ציפיתי שאדם שאין לו ידע יתחיל להזיז פצועים, אבל לפחות בכדי למנוע מרכבים מכיוונים שונים להיכנס לצומת, אולי לסייע לאיש הצלה שכן יגיע למקום בעוד כמה דק׳ - מינימום אכפתיות ואמפתיה כלפי השני ואגב זו צומת גדולה כפי שאפשר לראות ולא יפריע לכוחות הצלה להגיע..
כך אני הייתי נוהג.
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
9 na oras |
|
מי טען חלילה שהוא צדיק?
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
12 oras |
|
גילוי נאות; אני לא מעסיק חזנים.
#מתוך_כיף_של_בוקר pic.twitter.com/9YhK6At2dC
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
16 na oras |
|
לבן קוראים ״יאיר ואני״
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
16 na oras |
|
הרב רובן חובה עליך לפלוש למיטה ולהפסיק לגלוש בטוויטר, אוטוטו והגיע זמן קריאת שמע של שחרית
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
16 na oras |
|
הנסיון הכי בולט אצלי הוא בלאחל לכם ״לילה טוב״. נעמתם לי😃.
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
16 na oras |
|
הסתכלתי עליהם כרוב מייצג. לא שולל שיש ארגונים - לא דתיים רבים וגם שבארגונים החרדים ישנם דתיים וחילונים.
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
16 na oras |
|
אני סבור שבמגזר החרדי דווקא הערבות והרגישות (לטוב ולרע-מתמקד כרגע בטוב) דווקא גבוהה מבשאר המגזרים - גם בעת שגרה.
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
17 oras |
|
הייתי מגדיר את זה לא כ״מעשה טוב״ אלא כמעשה מינימלי/הכרחי!! בחיי שזה מפוצץ אותי!!
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
18 oras |
|
את חושבת שבואכה יום רשעון זה זמן לסרטונים משמחים?
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
19 na oras |
|
צפו בסרטון מצומת סביון: רכב פרטי שעובר באור אדום בוהק דורס 3 אופנוענים. הנהג הדורס עוצר אך אנחנו מעוניינים להסב את תשומת לבכם לנהגים שממשיכים בנסיעה כאילו כלום לא קרה ולשאר הנהגים ברחבי הצומת ששניות ארוכות לאחר שהפצועים שוכבים על הכביש - לא ניגשים להושיט עזרה, הסרטון לא קל לצפייה pic.twitter.com/xPnLxwWowU
|
||
|
|
||
|
A.B.k.o
@ABKO319
|
19 na oras |
|
ברור שכן. יש לי עקרונות.
|
||
|
|
||