Twitter | Hanapin | |
A.B.k.o
♠️
5,514
Mga Tweet
419
Mga Sinusundan
191
Mga Tagasunod
Mga Tweet
A.B.k.o 7 min.
Sumasagot kay @1BlackIsrael
לא קשה...
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 52 min.
Sumasagot kay @Diana52208053
זה מה שהמיילדת צעקה..
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 2 oras
מי שחפץ בסרטון המלא והוא בהחלט לא מזעזע...שידאם
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 4 na oras
Sumasagot kay @ABKO319
חברים יקרים, אין פה מקום לריבים אודות ימין-שמאל/דתיים-חילונים, המטרה בפרסום סרטון זה לעודד ולעורר מודעות לחשיבות של סיוע לזולת בעת צרה, בכל ציבור מכל שכבה שהיא ישנם אטומים וישנם אלו המסייעים. אנחנו צריכים לעודד התערבות במצוקת השני❤️
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 7 oras
Sumasagot kay @May73960989
ויש לזה שבוע שלם להתפתח..
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 8 oras
Sumasagot kay @May73960989
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 8 oras
Sumasagot kay @natazu259
ממש לא!! אבל לגמרי עדיף על כל מקרי ׳פגע וברח׳ ששומעים עליהם מדי זמן
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 8 oras
Sumasagot kay @TheWiz_IL
ובהחלט העלית נקודה חשובה שצריך להימנע ככל האפשר מלבלגן זירת תאונה. אבל תחושה שמקננת אצלי שאנשים כאלו לא ימהרו לסייע גם במקרי מצוקה אחרים, חיי אדם הפכו הפקר!
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 8 oras
Sumasagot kay @TheWiz_IL
לא ציפיתי שאדם שאין לו ידע יתחיל להזיז פצועים, אבל לפחות בכדי למנוע מרכבים מכיוונים שונים להיכנס לצומת, אולי לסייע לאיש הצלה שכן יגיע למקום בעוד כמה דק׳ - מינימום אכפתיות ואמפתיה כלפי השני ואגב זו צומת גדולה כפי שאפשר לראות ולא יפריע לכוחות הצלה להגיע.. כך אני הייתי נוהג.
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 9 na oras
Sumasagot kay @natazu259
מי טען חלילה שהוא צדיק?
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 12 oras
גילוי נאות; אני לא מעסיק חזנים.
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 16 na oras
Sumasagot kay @elchananp
לבן קוראים ״יאיר ואני״
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 16 na oras
Sumasagot kay @rabbirehben
הרב רובן חובה עליך לפלוש למיטה ולהפסיק לגלוש בטוויטר, אוטוטו והגיע זמן קריאת שמע של שחרית
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 16 na oras
Sumasagot kay @Dr_shpitzi @elchananp
הנסיון הכי בולט אצלי הוא בלאחל לכם ״לילה טוב״. נעמתם לי😃.
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 16 na oras
Sumasagot kay @elchananp @Dr_shpitzi
הסתכלתי עליהם כרוב מייצג. לא שולל שיש ארגונים - לא דתיים רבים וגם שבארגונים החרדים ישנם דתיים וחילונים.
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 16 na oras
Sumasagot kay @Dr_shpitzi @elchananp
אני סבור שבמגזר החרדי דווקא הערבות והרגישות (לטוב ולרע-מתמקד כרגע בטוב) דווקא גבוהה מבשאר המגזרים - גם בעת שגרה.
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 17 oras
Sumasagot kay @Dr_shpitzi
הייתי מגדיר את זה לא כ״מעשה טוב״ אלא כמעשה מינימלי/הכרחי!! בחיי שזה מפוצץ אותי!!
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 18 oras
Sumasagot kay @Beautif64459547
את חושבת שבואכה יום רשעון זה זמן לסרטונים משמחים?
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 19 na oras
צפו בסרטון מצומת סביון: רכב פרטי שעובר באור אדום בוהק דורס 3 אופנוענים. הנהג הדורס עוצר אך אנחנו מעוניינים להסב את תשומת לבכם לנהגים שממשיכים בנסיעה כאילו כלום לא קרה ולשאר הנהגים ברחבי הצומת ששניות ארוכות לאחר שהפצועים שוכבים על הכביש - לא ניגשים להושיט עזרה, הסרטון לא קל לצפייה
Reply Retweet Gustuhin
A.B.k.o 19 na oras
Sumasagot kay @May73960989
ברור שכן. יש לי עקרונות.
Reply Retweet Gustuhin