נראה לי שחולצת סנג'איה שלי כבר יכולה להיחשב וינטג' אירוני.

2 תגובות to “”

  1. urielsays Says:

    אווו, סנג'יאה! את מזכירה נשכחות 🙂
    ואגב, את צריכה לחזור לכתוב יותר. כל פוסט הוא ממש תענוג. אולי נתחיל לנהל דיונים על היפה והחנון?

  2. idit Says:

    אבל לא קל להפיק פוסטים מורכבים ומושקעים כמו זה על בסיס קבוע.
    היי אוריאל אשתו של אוריאל

כתיבת תגובה


עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל