נראה לי שחולצת סנג'איה שלי כבר יכולה להיחשב וינטג' אירוני.
This entry was posted on נובמבר 17, 2010 at 10:28 pm and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, or trackback from your own site.
נובמבר 18, 2010 ב- 12:19 am |
אווו, סנג'יאה! את מזכירה נשכחות 🙂
ואגב, את צריכה לחזור לכתוב יותר. כל פוסט הוא ממש תענוג. אולי נתחיל לנהל דיונים על היפה והחנון?
נובמבר 18, 2010 ב- 10:17 pm |
אבל לא קל להפיק פוסטים מורכבים ומושקעים כמו זה על בסיס קבוע.
היי
אוריאלאשתו של אוריאל