This entry was posted on אפריל 26, 2008 at 10:00 am and is filed under כללי. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, or trackback from your own site.
29 תגובות to “עידית מעדכנת אתכם בלהיטי הסלנג האחרונים, כי עידית אוהבת אתכם”
יש כמה פנינים חדשות ששמעתי, שהן לאו דווקא קללות:
איום ונוראי – סוג של קללה, אבל עם טוויסט
לצנתק – לצלצל ולנתק לפני שמספיקים לענות
הכי חזק לדעתי: אתה פחות. בלי תוספת. הבנאדם פשוט פחות.
פעם היתה פיצה מקפיצה.
אני תמיד רציתי שאמא תרשה לקנות פיצה מקפיצה, כי היתה לי הרגשה שכל המגניבים אוכלים את זה. אבל בכל פעם כשהיינו מגיעים לסופר, והייתי מבקש מאמא שתקנה לנו פיצה מקפיצה, היא היתה מסרבת. לא מטעמי בריאות, חלילה, אלא כי היא קמצנית.
א. אני לא יודעת אם יש עדיין פיצה מקפיצה. נדמה לי שפיצה מקפיצה זה מהעידן שבו פיצות קפואות הודו בלב שלם שהן לא דומות לפיצות אמיתיות. וחומוס מקופסא לא הרגיש צורך לטעון שהוא בדיוק כמו חומוס מחומוסיה.
ב. חם לי שועלים נשמע דווקא כמו משהו הגיוני.
ג. זה אומר שאני מחוברת לעולמם של הצעירים, והם מרגישים שאני מבינה אותם וחושבים שאני גזעית לאללה.
בטח בעוד עשרים שנה אנחנו נסתובב בעולם ונזרוק כל מיני "סבבה", "אחלה", "מגניב", "כלום בפיתה", ו"חם לי שועלים" כאלה, בזמן שהילדים שלנו יגחכו מהצד ויגידו משהו כמו "בון, אמא ממש מפנצ'רת באלפיימז, איזה ניוקי".
זה היה סעיף ב'. אולי בגלל זה.
בכלל, קשה לי להיזכר בביטויים שווים מתקופתי. כל מה שעולה לי זה "מגניב" ו"להתחרפן", שזה לא נורא יצירתי. לא היה שועלים וכאלה. היה איזה חודש שאנשים ניסו להחליף את "גדול" ב"דגול", אבל זה לא החזיק.
בתקופת "חבל לך על הזמן" השתרש אצלנו הביטוי ההו-כה-מפגר "חבל לך על האף". הבעיה היא שמדי פעם עדיין נפלט מין "חבל'ך על האף" בפומבי, ואני לא יכולה שלא לתהות האם אנשים חושבים שאני מפגרת, או בטוחים בזה.
אפריל 26, 2008 ב- 11:04 am |
אפשר גם: שברים של חדלי אישים.
אפריל 26, 2008 ב- 4:41 pm |
יש כמה פנינים חדשות ששמעתי, שהן לאו דווקא קללות:
איום ונוראי – סוג של קללה, אבל עם טוויסט
לצנתק – לצלצל ולנתק לפני שמספיקים לענות
הכי חזק לדעתי: אתה פחות. בלי תוספת. הבנאדם פשוט פחות.
בברכת תרבחו ותסעדו.
אפריל 26, 2008 ב- 7:08 pm |
אם נתאסף כולנו, האם נצליח להרכיב מפגר אחד שלם?
אפריל 26, 2008 ב- 8:06 pm |
אחשוב על זה אחרי שאסיים לחגוג את המימונה עם פיצה מפיתה
אפריל 26, 2008 ב- 8:53 pm |
פעם היתה פיצה מקפיצה.
אני תמיד רציתי שאמא תרשה לקנות פיצה מקפיצה, כי היתה לי הרגשה שכל המגניבים אוכלים את זה. אבל בכל פעם כשהיינו מגיעים לסופר, והייתי מבקש מאמא שתקנה לנו פיצה מקפיצה, היא היתה מסרבת. לא מטעמי בריאות, חלילה, אלא כי היא קמצנית.
אפריל 26, 2008 ב- 8:57 pm |
אז גם אתם הייתם אוכלים פיצה מפיתה?
אפריל 26, 2008 ב- 9:58 pm |
אנחנו היינו אוכלים פיתה מפיצה.
אפריל 27, 2008 ב- 12:44 am |
פחחחח… פיצה מפיתה. מי אוכל פיצה מפיתה?
אוכלים פיצה-פיתה!
(פתאום נהיתה לי תשוקה עצומה לפיצה מקפיצה אבל. אוף איתכם)
אפריל 27, 2008 ב- 1:24 am |
אני שמעתי לא מזמן באוטובוס את אמרת הכנף "חם לי שועלים". לא יודע מה זה אומר.
אפריל 27, 2008 ב- 10:05 am |
א. אני לא יודעת אם יש עדיין פיצה מקפיצה. נדמה לי שפיצה מקפיצה זה מהעידן שבו פיצות קפואות הודו בלב שלם שהן לא דומות לפיצות אמיתיות. וחומוס מקופסא לא הרגיש צורך לטעון שהוא בדיוק כמו חומוס מחומוסיה.
ב. חם לי שועלים נשמע דווקא כמו משהו הגיוני.
ג. זה אומר שאני מחוברת לעולמם של הצעירים, והם מרגישים שאני מבינה אותם וחושבים שאני גזעית לאללה.
אפריל 27, 2008 ב- 10:48 am |
בטח בעוד עשרים שנה אנחנו נסתובב בעולם ונזרוק כל מיני "סבבה", "אחלה", "מגניב", "כלום בפיתה", ו"חם לי שועלים" כאלה, בזמן שהילדים שלנו יגחכו מהצד ויגידו משהו כמו "בון, אמא ממש מפנצ'רת באלפיימז, איזה ניוקי".
אפריל 27, 2008 ב- 11:47 am |
😀
אפריל 27, 2008 ב- 11:45 pm |
חם לי בשועלים? ממתי שועלים זה שם עצם? שועלים זה שם תואר.
אפריל 27, 2008 ב- 11:47 pm |
אה, סליחה. כתבת "חם לי שועלים" שזה דווקא הגיוני. לא יודעת למה ראיתי שם ב' (שזה לא הגיוני בכלל).
אפריל 28, 2008 ב- 3:03 pm |
זה היה סעיף ב'. אולי בגלל זה.
בכלל, קשה לי להיזכר בביטויים שווים מתקופתי. כל מה שעולה לי זה "מגניב" ו"להתחרפן", שזה לא נורא יצירתי. לא היה שועלים וכאלה. היה איזה חודש שאנשים ניסו להחליף את "גדול" ב"דגול", אבל זה לא החזיק.
אפריל 28, 2008 ב- 9:05 pm |
בתקופת "חבל לך על הזמן" השתרש אצלנו הביטוי ההו-כה-מפגר "חבל לך על האף". הבעיה היא שמדי פעם עדיין נפלט מין "חבל'ך על האף" בפומבי, ואני לא יכולה שלא לתהות האם אנשים חושבים שאני מפגרת, או בטוחים בזה.
מאי 1, 2008 ב- 12:15 am |
תמותו כבר. ובדרך תמצאו חיים. ואז תמותו שוב.
מאי 1, 2008 ב- 12:17 am |
אנאלי זה טוב, אנאלי זה אוסם.
אל תתעסקו עם דע ודא.
מאי 1, 2008 ב- 12:19 am |
אגב, אידית יודעת הכל על פיתות.
הסתכלתם על אידית? שמנה.
מאי 1, 2008 ב- 12:20 am |
גם על פיצות.
מאי 1, 2008 ב- 12:20 am |
העאעלו. לדעתי זו אחלה של קללה. מה רע בגיוון??
אם כל החיים שלנו ניתקע על קללות ישנות של ערסים ופרחות, מה נעשה אז?
והתגובות פה ממש צולעות ח'ברס, צולעות.
אכזבה. ציפיתי ליותר אקשן. בני כמה אתם? 60? 😦
מאי 1, 2008 ב- 12:22 am |
חתיכות של מפגרים! הרי אתם אפילו לא מגיעים לרמת מפגר.
אתם איזה 0.167 מפגר כל אחד מכם, השאר זה מרק שיער שחי.
ציפינו לפחות שתתפסנו אותנו בקטע יותר משעשע.
איכזבת, אידית.
מאי 1, 2008 ב- 12:24 am |
הווו…מה זה פה, בית בושת? 😯
מאי 1, 2008 ב- 12:28 am |
כן מותק. D;
מאי 1, 2008 ב- 9:44 am |
גאד, דווקא ביום השואה?
מאי 1, 2008 ב- 11:09 am |
כע אידית, את באמת מגזימה עם השתויות שלך שיווווו ווואווווו&%^####
אולי בגיל 61 יעבור לך.
(איך אני כפקאצת על, תופס?)
מאי 1, 2008 ב- 11:41 pm |
וואו.
לפחות זה סוג של יצירתיות עקומה.
ולא ברורה.
וואו.
מאי 3, 2008 ב- 12:35 am |
אל תסגירו שאתן בשוק ממה שקרה, אני צריכה שתמשיכו להתנהג טבעי.
יוני 6, 2008 ב- 5:03 pm |
מאוכזב קשות מכם ילדים. זה הסלנג של התקוםה שלנו? פיפי וקקי ?
עידית או אידית ? מכל מקום, נשמע באמת שלחלק מהנוכחים פה אין חיים מעבר למסך.
אם במקרה תמצאו חיים וחלק מהתוכן יעסוק בתכנים מעניינים..אשמח להתארח פה לפעמים.
שתהיה לכם/ן אחלה שבת… חג….חודש ו
רבעון..