עידית מעדכנת אתכם בלהיטי הסלנג האחרונים, כי עידית אוהבת אתכם

29 תגובות to “עידית מעדכנת אתכם בלהיטי הסלנג האחרונים, כי עידית אוהבת אתכם”

  1. הכלכלן המתוסכל Says:

    אפשר גם: שברים של חדלי אישים.

  2. ירון Says:

    יש כמה פנינים חדשות ששמעתי, שהן לאו דווקא קללות:
    איום ונוראי – סוג של קללה, אבל עם טוויסט
    לצנתק – לצלצל ולנתק לפני שמספיקים לענות
    הכי חזק לדעתי: אתה פחות. בלי תוספת. הבנאדם פשוט פחות.

    בברכת תרבחו ותסעדו.

  3. לוטה בערפל Says:

    אם נתאסף כולנו, האם נצליח להרכיב מפגר אחד שלם?

  4. idit Says:

    אחשוב על זה אחרי שאסיים לחגוג את המימונה עם פיצה מפיתה

  5. הכלכלן המתוסכל Says:

    פעם היתה פיצה מקפיצה.
    אני תמיד רציתי שאמא תרשה לקנות פיצה מקפיצה, כי היתה לי הרגשה שכל המגניבים אוכלים את זה. אבל בכל פעם כשהיינו מגיעים לסופר, והייתי מבקש מאמא שתקנה לנו פיצה מקפיצה, היא היתה מסרבת. לא מטעמי בריאות, חלילה, אלא כי היא קמצנית.

  6. idit Says:

    אז גם אתם הייתם אוכלים פיצה מפיתה?

  7. אדר Says:

    אנחנו היינו אוכלים פיתה מפיצה.

  8. העלמה עפרונית Says:

    פחחחח… פיצה מפיתה. מי אוכל פיצה מפיתה?
    אוכלים פיצה-פיתה!

    (פתאום נהיתה לי תשוקה עצומה לפיצה מקפיצה אבל. אוף איתכם)

  9. יניב Says:

    אני שמעתי לא מזמן באוטובוס את אמרת הכנף "חם לי שועלים". לא יודע מה זה אומר.

  10. idit Says:

    א. אני לא יודעת אם יש עדיין פיצה מקפיצה. נדמה לי שפיצה מקפיצה זה מהעידן שבו פיצות קפואות הודו בלב שלם שהן לא דומות לפיצות אמיתיות. וחומוס מקופסא לא הרגיש צורך לטעון שהוא בדיוק כמו חומוס מחומוסיה.
    ב. חם לי שועלים נשמע דווקא כמו משהו הגיוני.
    ג. זה אומר שאני מחוברת לעולמם של הצעירים, והם מרגישים שאני מבינה אותם וחושבים שאני גזעית לאללה.

  11. אדר Says:

    בטח בעוד עשרים שנה אנחנו נסתובב בעולם ונזרוק כל מיני "סבבה", "אחלה", "מגניב", "כלום בפיתה", ו"חם לי שועלים" כאלה, בזמן שהילדים שלנו יגחכו מהצד ויגידו משהו כמו "בון, אמא ממש מפנצ'רת באלפיימז, איזה ניוקי".

  12. idit Says:

    😀

  13. העלמה עפרונית Says:

    חם לי בשועלים? ממתי שועלים זה שם עצם? שועלים זה שם תואר.

  14. העלמה עפרונית Says:

    אה, סליחה. כתבת "חם לי שועלים" שזה דווקא הגיוני. לא יודעת למה ראיתי שם ב' (שזה לא הגיוני בכלל).

  15. idit Says:

    זה היה סעיף ב'. אולי בגלל זה.
    בכלל, קשה לי להיזכר בביטויים שווים מתקופתי. כל מה שעולה לי זה "מגניב" ו"להתחרפן", שזה לא נורא יצירתי. לא היה שועלים וכאלה. היה איזה חודש שאנשים ניסו להחליף את "גדול" ב"דגול", אבל זה לא החזיק.

  16. העלמה עפרונית Says:

    בתקופת "חבל לך על הזמן" השתרש אצלנו הביטוי ההו-כה-מפגר "חבל לך על האף". הבעיה היא שמדי פעם עדיין נפלט מין "חבל'ך על האף" בפומבי, ואני לא יכולה שלא לתהות האם אנשים חושבים שאני מפגרת, או בטוחים בזה.

  17. הקקי באסלה שלכם Says:

    תמותו כבר. ובדרך תמצאו חיים. ואז תמותו שוב.

  18. שמחה Says:

    אנאלי זה טוב, אנאלי זה אוסם.
    אל תתעסקו עם דע ודא.

  19. פיתה Says:

    אגב, אידית יודעת הכל על פיתות.
    הסתכלתם על אידית? שמנה.

  20. פיצה Says:

    גם על פיצות.

  21. דע, זה שציטטו אותו. Says:

    העאעלו. לדעתי זו אחלה של קללה. מה רע בגיוון??
    אם כל החיים שלנו ניתקע על קללות ישנות של ערסים ופרחות, מה נעשה אז?

    והתגובות פה ממש צולעות ח'ברס, צולעות.
    אכזבה. ציפיתי ליותר אקשן. בני כמה אתם? 60? 😦

  22. דא, אח של זה שציטטו אותו Says:

    חתיכות של מפגרים! הרי אתם אפילו לא מגיעים לרמת מפגר.
    אתם איזה 0.167 מפגר כל אחד מכם, השאר זה מרק שיער שחי.

    ציפינו לפחות שתתפסנו אותנו בקטע יותר משעשע.

    איכזבת, אידית.

  23. רבקה, השכנה של הדוד של דא, אח של זה שציטטו אותו Says:

    הווו…מה זה פה, בית בושת? 😯

  24. שפחת המין של רבקה, השכנה של הדוד של דא, אח של זה שציטטו אותו Says:

    כן מותק. D;

  25. idit Says:

    גאד, דווקא ביום השואה?

  26. אדר Says:

    כע אידית, את באמת מגזימה עם השתויות שלך שיווווו ווואווווו&%^####

    אולי בגיל 61 יעבור לך.

    (איך אני כפקאצת על, תופס?)

  27. לוטה בערפל Says:

    וואו.
    לפחות זה סוג של יצירתיות עקומה.
    ולא ברורה.
    וואו.

  28. idit Says:

    אל תסגירו שאתן בשוק ממה שקרה, אני צריכה שתמשיכו להתנהג טבעי.

  29. eran 40 Says:

    מאוכזב קשות מכם ילדים. זה הסלנג של התקוםה שלנו? פיפי וקקי ?

    עידית או אידית ? מכל מקום, נשמע באמת שלחלק מהנוכחים פה אין חיים מעבר למסך.

    אם במקרה תמצאו חיים וחלק מהתוכן יעסוק בתכנים מעניינים..אשמח להתארח פה לפעמים.
    שתהיה לכם/ן אחלה שבת… חג….חודש ו
    רבעון..

כתיבת תגובה


עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל