חתול מפלצת

21 תגובות to “חתול מפלצת”

  1. הכלכלן המתוסכל Says:

    רק רציתי לומר שזה פשוט גאוני למתוח אותנו ככה רק בשביל להשאיר אותנו לבסוף בוהים בדגדגן של טיפטיפון ככלבים שוטים ומזילי ריר.

  2. לימור צ Says:

    איזו נוסטלגיה…
    אוי מה שעשו לגארפילד איום. הוא נראה מאוד רשע.
    נו אבל זה מה שקורה כשרוצים לייצר כסף, לא? הערמומיות מחלחלת….

  3. העלמה עפרונית Says:

    אלהים אדירים

  4. ק.ה. רומינגה Says:

    אלווין, סיימון*, ותיאודור נראים עכשיו כמו משהו שהשאירו מחוץ לפריים בקליפ של 50 סנט.

    (חשבתי בהתחלה לכתוב כמו ראן דיאמסי אחרי תאונה במעבדה לניסויים גנטיים, אבל את ראן דיאמסי אני מחבב).

    ובקשר לחתולי מפלצת תלת מימדים, כבר לא ממש בטוח שהוא אוכל לזניה, נראה יותר שהוא בכיוון של לנגוס ראשים של אזרחים תמימים.

    אה, ואגב תועבות חתוליות – איך הגענו מזה לזה?

    *אנדרצ'יפמנק זה תת-סנאי?

  5. idit Says:

    הנה חבר'ה, מתנה לכולכם: תצטמררו*
    מי שיוכל לומר לי בודאות איזו שפה מדברים שם (הונגרית? איטס טריקי) יזכה בפרוטקשן באדיבות הצ'יפמנקס.
    * רומינגה: נראה לי שכן (ואיך הגענו למצב שדקוטה פנינג מופיעה בכל סרט שקיים?)

    *הקישור הטורקי המקורי הוסר, זה אחד אחר 

  6. ק.ה. רומינגה Says:

    (איטס טורקית*, כנראה)

    שאלה מצויינת ומטרידה, שתישאר כנראה ללא מענה.
    האמת, חשבתי שהיא האטה קצת את קצב ההשתלטות שלה על הקולנוע, אבל ב 2008 היא אמורה להצטלם לשלושה סרטים.

    Unterstreifenhörnch

    (!)

  7. idit Says:

    אני אומרת לך, עוד חמש שנים הילדה הזאת במכון גמילה.

  8. ק.ה. רומינגה Says:

    ועוד עשר שנים בזמר החתונות II, בתפקיד מלצרית שמתאהבת במישהו ששר בלהקת קאברים על רקע שנות התשעים* המשעשעות?

    *משום מה לא נכנס הקישור הזה:
    http://www.youtube.com/watch?v=fCnkTfLS9c8

  9. idit Says:

    א. מה פתאום, דרו היתה ילדה הרבה יותר חמודה מדקוטה. שלא לדבר על הגרסא האנושית לחתול תעלול מול אי.טי.
    ב. אם יהיה סרט כזה, תהיה בו מוזיקה ממש מחורבנת, ובמקום בילי איידול, יביאו את ג'רי האליוול להופעת אורח, או משהו.
    ג. ואני מעדיפה לראות שם את לינדזי לוהאן בתפקיד המלצרית.

  10. ק.ה. רומינגה Says:

    שם: דקוטה פנינג
    מקצוע: מוטציית תלת מימד מפחידה
    כתובת: לימבו מצמרר בין הציור לחיים
    אליבי: היי, היא עדיין בלונדינית וצועקת, אז הכל טוב!

    ועדיף לינדזי לוהאן בתפקיד המלצרית על לינדזי לוהאן בתפקיד ג'רי האליוול.

  11. idit Says:

    היי, הנח לה. זה נעשה תחת השפעת האמא הפסיכוטית שלה, והרבה סמים.
    חוץ מזה, לא אני זו שיש לה את לינדזי בפנדורה

  12. אור Says:

    וואו, בדיוק חשבתי על הצ'יפמאנקס לפני יומיים. כמה עצוב.
    באופן כללי אני נוטה לחשוב שאנימציית תלת-מימד היא מכה שלא כתובה בתורה… אני כל כך מתגעגעת לתכניות ולסרטים עם האנימציה הפשוטה והיפה, ולשימוש בבובות. ערוץ הילדים של היום כל כך מלא בזבל הכעור הזה שזה פשוט מבחיל. לוקחים אנימציה נורמלית יחסית, הופכים אותה לתלת-מימד ופתאום כל גארפילד נראה כאנס פוטנציאלי. איפה הילדות איפה?!
    [\מונולוג נרגש]

    אה. והקטקטים = אהבה נודיסטית. 🙂

  13. idit Says:

    אור – בשבילך.

  14. לוטה בערפל Says:

    וואו.
    הסנאים והילדים המעוותים בפוסט אחד!
    אני לא מבינה מה מצאתי בתוכניות האלה בתור ילדה, כי עכשיו זה נראה לי כמעט פורנוגרפי..
    פוסט משובח.
    באמת.
    את בסדר את.

  15. idit Says:

    תודה. ובקטקטים זה היה רק פרק אחד, שצינזרו אח"כ, אז אל תרגישי רע (אני היחידה שהבחינה בהבדלים המשמעותיים בין טיפטיפון ונפו? טיפטיפ האהבלה הזאת, היתה צריכה לנחש לפי הכובע)

  16. אסתר Says:

    גארפילד הוא מאמי את לא מבינה כלום וגארפילד הוא יותר חמוד בתמונה מספר 2 אז תסתמי את פיך למעם אביך!!!! 😡 😡 😡 😡 😡 😡 😡 ❗ ❗ ❗

  17. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    💡 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  18. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  19. הלו Says:

    אנונימי …
    אם קוראים לך אלון סירוטה ואתה גר במסדה 19 בגבעת אלה תגיד את זה לעפרי שרון מתישהוא.. 🙄 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 😐

  20. משתמש אנונימי (לא מזוהה) Says:

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  21. ינאלרחק Says:

    עדי המעצבנת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    😈

כתיבת תגובה


עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל